فایل پلاستیکی سه طبقه

از انواع فایل ها و دراور پلاستیکی برای نظم دادن به وسایل و لباس ها، فایل پلاستیکی سه طبقه می باشد که هم جای کمی را اشغال می کند، و هم جابجایی آن راحت است. این فایل در سایز بزرگ و کوچک با قیمت مناسب عرضه می شود.

چه فایلی برای نگهداری لباس ها و وسایل اتاق مناسب است؟

یکی از وسایل ضروری و لازم در هر خانه ای، فایل یا دراور لباس می باشد. زمانی که تصمیم می گیرید برای نظم دادن به وسایل و لباس ها، از فایل یا دراور استفاده کنید، انواع جنس های فلزی، چوبی و پلاستیکی را در بازار مشاهده خواهید کرد که ممکن است در انتخاب خود سردرگم شوید.

طبیعتا هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشند، اما باید گزینه ای را انتخاب کرد که دارای بیشترین هماهنگی با محیط مورد استفاده ما باشد.

دراور پلاستیکی

دراور و کمد چوبی دارای وزن سنگینی می باشد که جابجایی آن دشوار هست، ولی به طور کلی حداقل یک عدد از آن در هر خانه ای به راحتی پیدا می شود. فایل فلزی نیز بیشتر در اداره ها و مراکز دولتی برای نگهداری پوشه ها و وسایل اداری به کار می رود و در برخی موارد نیز در کارگاه ها و مراکز صنعتی برای نگهداری ابزارآلات مورد استفاده قرار می گیرد. اما فایل و دراور پلاستیکی برای نگهداری همه وسایل اداری و صنعتی و لباس و… مناسب می باشد و برای همه این نوع کاربری ها نیز در بازار وجود دارد. از این رو به راحتی به عنوان جایگزینی سبک وزن، ارزان قیمت که دارای طرح بدنه بهتر و شیک تری می باشد، در بازار شناخته شده است.

آیا فایل پلاستیکی مقاومت لازم را دارد؟

سوالی که اکثر خریداران ممکن است اول از همه به ذهنشان خطور کند همین است: آیا فایل پلاستیکی مقاومت نوع فلزی و چوبی را دارد؟

طبیعتا جنس پلاستیک نسبت به نوع فلزی دارای مقاومت کمتری است. همچنین نسبت به نوع چوبی نیز بدنه نازک تری دارد. اما باید این را نیز در نظر داشته باشیم که در برابر پوسیدگی موریانه و همچنین زنگ زدگی مقاوم می باشد. زیرا که فایل های پلاستیکی که در بازار وجود دارند، اکثرا از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شوند و به همین دلیل قیمت نسبتا بالاتری هم دارند و مقاومت و طرح بدنه بهتری را از خود نشان می دهند.

دراور پلاستیکی

به طور کلی همه محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) ساخته می شوند و هرچه درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، محصول نهایی نیز دارای کیفیت بالاتر و مقاومت بهتری در محیط مرطوب (برخی فایل های پلاستیکی که در حمام و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند) می باشد.

انواع طرح فایل پلاستیکی سه طبقه کدام است؟

فایل پلاستیکی سه طبقه از انواع فایل های پر فروش در بازار می باشد. این فایل نسبت به نوع بلند چهار تا شش طبقه، فضای کمتری را می گیرد و از این رو با داشتن یک فایل سه طبقه پلاستیکی هم می توان فضای بزرگتری به وجود آورد، و هم اینکه نظم خوبی را به محیط داد.

دراور پلاستیکی

طرح فایل پلاستیکی سه طبقه توسط برندهای زیر به بازار عرضه می شود:

همه این برندها از طرح های رنگی و سفید برای بدنه فایل پلاستیکی سه طبقه و کوچکتر استفاده می کنند. برای داشتن انواع این طرح ها نیز به راحتی می توان با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و کاتالوگ کامل و اطلاعات به روز را دریافت نمود.

قیمت فایل پلاستیکی از فلزی و چوبی بیشتر است؟

قیمت فایل پلاستیکی کاملا به قیمت مواد اولیه پلیمری در بازار بستگی دارد. مواد پلیمری نیز از محصولات پایین دستی پتروشیمی می باشند و قیمت آنها تاثیر پذیرفته از قیمت دلار می باشد. از این رو متاسفانه نوسانات قیمت دلار بر قیمت محصولات پلاستیکی به ویژه فایل پلاستیکی نیز بی تاثیر نیست.

دراور پلاستیکی

فایل های پلاستیکی به طور کلی نسبت به نوع فلزی و چوبی دارای قیمت پایین تری می باشند، از این رو فروش آنها در بازار داخلی بسیار خوب می باشد. از این رو تولیدکننده های ایرانی نیز می کوشند حتی با افزایش قیمت مواد اولیه خود، حاشیه سود خود را پایین بیاورند تا بتوانند پویایی این بازار را برای خود حفظ کنند.

چگونه فایل مورد نظر را اینترنتی و مطمئن خرید کنیم؟

امروزه خرید اینترنتی به عنوان یکی از بهترین شیوه های خرید در بین مشتریان شناخته شده هست. اما هنوز هم هستند افراد بسیار زیادی که به این نوع خرید اطمینان ندارند و تا از نزدیک کالا را نبینند، پول پرداخت نمی کنند.

در اینجا لازم است این نکته را یادآور شویم مجموعه هایی که معتبر می باشند، معمولا در نتایج صفحه اول گوگل نشان داده می شوند و برای سایت و فروشگاه اینترنتی خود بسیار هزینه و وقت صرف می کنند. از این رو سعی دارند تا سیستم فروش و توزیع کالا را نیز همواره برای مشتری خود مطمئن و ایمن کنند و با حذف واسطه ها، قیمت ارزان را به مشتری ارائه دهند. کسانی هم که دفعه اول خریدشان می باشد، می توانند به محل شرکت یا کارخانه در تهران مراجعه کنند تا از نزدیک کالا را ببیند، و یا اینکه نمونه محصولات را در نزدیک ترین پلاسکو فروشی به خانه خود بروند و از نزدیک ببینند و زمانی که خواستند تعداد زیاد با قیمت کارخانه خرید کنند، با مسئول فروش تماس بگیرند و ثبت سفارش انجام دهند.

فایل کشویی پلاستیکی

البته امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت و هزینه از مراجعه حضوری پرهیز می کنند و با ارتباط تلفنی یا واتساپ و تلگرام و وایبر و… سعی دارند مشخصات کامل محصول را ببینند و بعد از اینکه از کیفیت مطمئن شدند، خرید خود را انجام دهند.

می کوشیم خرید انواع محصولات پلاستیکی اعم از فایل و دراور پلاستیکی را به مطمئن ترین و راحت ترین شکل ممکن برای مشتریان خود فراهم آوریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *