گلدان پلاستیکی چهارگوش

یکی از مدل های اصلی گلدان پلاستیکی در بازار که برای کاشت و نگهداری انواع گیاهان و درخت ها استفاده می شود، گلدان پلاستیکی چهارگوش می باشد. این گلدان در ابعاد بزرگ و کوچک با انواع طرح بدنه توسط شرکت کارخانه ارائه می شود.

انواع گلدان برای درخت

از انواع گلدان هایی که برای درخت ها استفاده می شود، گلدان چهارگوش می باشد. این گلدان به دلیل اینکه بیشترین حجم خاک را در خود جای می دهد، بهترین گزینه برای نگهداری درخت ها می باشد. البته برخی از گلدان گرد نیز برای این منظور بهره می برند. اما گلدان جعبه ای یا چهارگوش به دلیل اینکه جابجایی آن راحت تر می باشد، گزینه بهتری است.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

سازمان هایی نظیر شهرداری یا فضای سبز، از انواع گلدان پلاستیکی با ابعاد بزرگ در گوشه و کنار شهر و بوستان ها و پارک ها استفاده می کنند که وزن بسیاری سنگینی دارد و کاربرد آن شهری است. همچنین برخی نیز از گلدان های چوبی بزرگ که قابلیت جابجایی هم ندارد، در کنار مجتمع ها و برج های بزرگ استفاده می کنند تا با درخت هایی که در آنها قرار می دهند، فضای زیبایی را به وجود بیاورند.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

در این میان کسانی که می خواهند گیاهان و درخت های بزرگ را در گلدانی قرار دهند که به راحتی بتوانند آن را جابجا کنند و دکوراسیون را تغییر دهند، از گلدان پلاستیکی استفاده می کنند.

مزیت گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی دارای وزن بسیار سبکی نسبت به بقیه گلدان ها می باشد. این گلدان دارای طرح بدنه بسیار شیک تر و به روزتری هم بوده و از این رو فضای بهتری را به وجود می آورد. همچنین جنس پلاستیکی همانند نوع فلزی یا چوبی با قرار گرفتن در معرض باران و آفتاب دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی زودرس نمی شود و از این رو ماندگاری بالایی دارد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی در انواع برندهای زیر در بازار وجود دارد:

همه این کارخانه ها و برندها دارای انواع طرح بدنه مستطیلی، گرد، مربعی، آویزی، دیواری، دو طرفه، خورجینی، پایه دار، بالکنی و… می باشد که در رنگ های مات و روشن مناسب همه دکورها مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

ابعاد گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی چهارگوش از مدل های بسیار پر فروش می باشد و برای نگهداری انواع نهال ها، گل ها، گیاهان و درخت ها با کاربری گلخانه ای و یا آپارتمانی به کار می رود. سایز و ابعاد این گلدان به قرار زیر می باشد:

  • طول و عرض ۹ و ارتفاع ۸
  • طول و عرض ۱۱ و ارتفاع ۹
  • طول و عرض ۱۷ و ارتفاع ۱۵
  • طول و عرض ۲۰ و ارتفاع ۱۸
  • طول و عرض ۲۶ و ارتفاع ۲۴
  • طول و عرض ۳۰ و ارتفاع ۲۸
  • طول و عرض ۳۵ و ارتفاع ۳۳
  • طول و عرض ۴۰ و ارتفاع ۳۸
  • طول و عرض ۴۵ و ارتفاع ۴۳
  • طول و عرض ۵۰ و ارتفاع ۴۸
  • طول و عرض ۶۵ و ارتفاع ۵۵
  • طول و عرض ۸۰ و ارتفاع ۶۵

(اندازه ها بر حسب سانتی متر می باشند)

گلدان پلاستیکی چهارگوش

این گلدان ها دارای بدنه ضخیم و مقاوم می باشند، به گونه ای که تحمل وزن خاک خیس را در جابجایی دارند و به راحتی می توان آنها را از لبه ها بلند کرد و حرکت داد.

خرید گلدان با قیمت شرکتی

انواع گلدان پلاستیکی چهارگوش و مستطیلی و گرد را می توان با قیمت ارزان شرکت کارخانه دریافت کرد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

امروزه بیشتر افراد برای اینکه بتوانند مشخصات و قیمت محصول مورد نظر خود را ببینند، ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند و در گوگل جستجو می کنند. شرکت کارخانه با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی باعث می شود که همه مشتریها در صفحه اول گوگل شرکت کارخانه را ببینند و به راحتی با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنند تا مشخصات دقیق گلدان اعم از ابعاد، رنگ، جنس بدنه، طرح بدنه و قیمت آن را مشاهده کنند و مطابق با فضایی که در اختیار دارند، گزینه مناسب را انتخاب کنند.

کافیست با ما ارتباط برقرار کنید تا مشاوره و خرید خوب را به شما ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *