گلدان پلاستیکی مربع

بیشتر افراد ترجیح می دهند از گلدان پلاستیکی مربع شکل برای ایجاد نمای طبیعی در گوشه خانه و یا محیط کاری خود استفاده کنند. این گلدان ها از سایز کوچک با دهنه  ۱۰*۱۰ و ارتفاع ۹ تا سایز خیلی بزرگ با دهانه ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۶۵ سانتی متر توسط شرکت کارخانه تولید می شود.

انواع گلدان در بازار گل و گیاه

زمانی که مشتری تصمیم می گیرد برای گل های خانگی خود گلدان پلاستیکی مناسب انتخاب کند، با طیف وسیعی از انواع گلدان ها از جمله گلدان سفالی، سیمانی، سرامیکی، فلزی، چوبی، شیشه ای، فایبرگلاس و پلاستیکی مواجه می شود.

مهمترین عاملی که باعث می شود مشتری هنگام مراجعه به بازار گل و گیاه به آن توجه داشته باشد، زیبایی رنگ گلها و تنوع آنها بوده که تصور می کند اگر در خانه خود قرار دهد، چگونه نمایی به وجود می آید. در واقع مشتری بیشتر از همه جلب رنگ شاد و زیبا می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

از این رو می بینیم کاکتوس های رنگی بیشترین جلب توجه را در بازار دارند. ابتدا به دلیل رنگ های روشنی که خارهای آنها دارند، سپس به علت نگهداری بسیاری راحتی که مشتری امروز به دلیل مشغله های کاری زیاد مد نظرش می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

به دنبال این مسئله، انتخاب گلدانی با رنگ شاد و متناسب با گیاهی رنگی، در اولویت مشتری می باشد که شاهد آن هستیم بیشترین تنوع رنگ و طرح در گلدان پلاستیکی وجود دارد.

مزیت گلدان پلاستیکی در نگاه اول

شاید رنگ روشن و تنوع بسیار بالا در گلدان پلاستیکی مهمترین مزیت آن در نگاه اول باشد. در حالیکه وزن سبک و جابجایی راحت، تنوع بالا در سایز و مدل برای نگهداری انواع گیاهان بزرگ خانگی و قیمت ارزان تر نسبت به بقیه گلدان ها، از مزیت های دیگر این نوع گلدان به حساب می آید که باعث جلب نظر مشتری و فروش بسیار بالای آن می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

مشتری در نگاه اول تمایل دارد که قیمت ارزان به وی داده شود، این ویژگی بسیاری از مشتری ها هست. به ویژه زمانی که قدرت خرید مشتری کاهش یافته باشد.

از این رو قیمت ارزان به عنوان مهمترین ملاک در فروش بیشتر شناخته شده است. اما آیا باعث پایداری مشتری نیز می شود؟

طبیعتا جواب این سوال خیر است. زمانی مشتری از گلدان پلاستیکی خریداری شده راضی است، که گلدان بعد از مدت کوتاهی نشکند و بدنه آن نیز رنگ پریده نشود. همچنین دارای انعطاف پذیری خوبی بوده و مقاومت نسبی در باران و آفتاب طولانی مدت داشته باشد و بدنه آن منبسط نشود.

گلدان پلاستیکی مربع

البته همه این ها باعث می شود امروزه گلدان هایی پلاستیکی توسط بسیاری از تولید کننده ها و برندها به بازار معرفی شوند که عمر مفید بین ۳ تا ۵ سال دارند و اگر به خوبی نیز جابجا شوند عمر آنها بیشتر نیز می شود. همین امر باعث شده اعتماد خوبی توسط مشتریان به گلدان پلاستیکی شود و در نگاه اول به عنوان گزینه مد نظر خود برای گل های خانگی در نظر بگیرند.

انواع گلدان پلاستیکی معروف در بازار

در واقع انواع گلدان پلاستیکی در بازار را می توان از لحاظ برند تولید کننده و از لحاظ مدل آن تقسیم بندی نمود. این تنوع مدل و برند، باعث می شود که همه سلایق بتوانند از بازار گل و گلدان پلاستیکی، دست پر بروند.

برخی گلدان پلاستیکی را برای محیط خانه با دکوراسیون خانگی می خواهند، و برخی دیگر نیز از گلدان پلاستیکی برای زیباسازی دکور محیط کار خود که زمینه اداری و رسمی دارد، بهره می برند. از این رو باید تولید کننده همه این موارد را در تولید محصولات خود در نظر بگیرد.

گلدان پلاستیکی مربع

از انواع برندهای تولید گلدان پلاستیکی در بازار موارد زیر را می توان نام برد:

  1. گلدان پلاستیکی عرشیا
  2. گلدان پلاستیکی گل تاپ
  3. گلدان پلاستیکی گل سرخ
  4. گلدان پلاستیکی شهرآذین
  5. گلدان پلاستیکی گل سنگ
  6. گلدان پلاستیکی گلپونه
  7. گلدان پلاستیکی طلوع

همه این برندها تولید کننده گلدان پلاستیکی تزئینی و در برخی موارد مشکی کشاورزی هستند.

از انواع مدل های مورد تقاضا و پرفروش در بازار نیز موارد زیر را می توان نام برد:

  1. گلدان پلاستیکی چهارگوش
  2. گلدان پلاستیکی مستطیلی
  3. گلدان پلاستیکی گرد
  4. گلدان پلاستیکی طبقاتی
  5. گلدان پلاستیکی پایه دار
  6. گلدان پلاستیکی دو طرفه
  7. گلدان پلاستیکی دوقلو
  8. گلدان پلاستیکی سه قلو
  9. گلدان پلاستیکی بالکنی
  10. گلدان پلاستیکی نرده ای
  11. گلدان پلاستیکی تراس
  12. گلدان پلاستیکی دیواری
  13. گلدان پلاستیکی خود آبیار
  14. گلدان پلاستیکی پشت پنجره

این گلدان ها برای نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی از قبیل سانسوریا، زاموفیلیا، برگ بیدی، شفلرا، برگ انجیری، دیفن باخیا، آگلونما، درخت ها و درختچه ها به کار گرفته می شود.

هر کدام از این گلدان ها با توجه به نامی که دارند، دارای کاربری مخصوص ویژه می باشند و دارای رنگ های روشن قرمز، آبی فیروزه ای، آبی کاربنی، زرد، سبز، بنفش، صورتی، آجری، قهوه ای، سفید و سبز می باشند و از سایز خیلی کوچک تا سایز خیلی بزرگ تولید می شوند.

گلدان پلاستیکی مربع

در برخی موارد نیز مشتری به دنبال طرح خاصی از گلدان با برجستگی خاصی روی بدنه می باشد که باعث می شود دسته بندی دیگری در گلدان های پلاستیکی شکل بگیرد که عبارتند از:

  1. گلدان پلاستیکی طرح چوب
  2. گلدان پلاستیکی طرح سنگ
  3. گلدان پلاستیکی طرح سفال
  4. گلدان پلاستیکی تزئینی
  5. گلدان پلاستیکی فانتزی

گلدان پلاستیکی مربع

نوعی دیگر از گلدان ها در بازار وجود دارند که معروف به گلدان پلاستیکی کشاورزی بوده که رنگ مشکی دارند و از مواد درجه دو یا اصطلاحا بازیافتی تولید می شوند. این گلدان ها نیز دارای دسته بندی زیر می باشند:

  1. گلدان پلاستیکی نشایی
  2. گلدان پلاستیکی سطل
  3. گلدان پلاستیکی جعبه
  4. گلدان پلاستیکی کیسه
  5. گلدان پلاستیکی ژله ای
  6. سینی نشا پلاستیکی

گلدان پلاستیکی مربع

مشتری اصلی این گلدان ها کشاورز و گلخانه دار می باشد و در برخی مواقع نیز مشتری های خانگی از این گلدان ها به دلیل قیمت بسیار ارزان آنها و همچنین کیفیت نسبی آنها استفاده می کنند.

طرح و مدل گلدان پلاستیکی مربع

یکی از مدل های بسیار پر طرفدار در بازار پلاستیک، گلدان پلاستیکی مربع می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

این گلدان در برخی مواقع با نام گلدان پلاستیکی چهارگوش و یا گلدان پلاستیکی جعبه نیز در بازار شناخته می شود و دارای انواع مدل بدون لبه و لبه دار با زیرگلدانی مخصوص می باشد.

سایزبندی گلدان پلاستیکی مربع نیز به شرح زیر است:

  1. طول:۱۵ عرض:۱۵ ارتفاع:۱۳
  2. طول:۱۷ عرض:۱۷ ارتفاع:۱۵
  3. طول:۲۳ عرض:۲۳ ارتفاع:۱۷
  4. طول:۲۷ عرض:۲۷ ارتفاع:۲۲
  5. طول:۳۳ عرض:۳۳ ارتفاع:۲۶
  6. طول:۴۰ عرض:۴۰ ارتفاع:۳۰
  7. طول:۴۵ عرض:۴۵ ارتفاع:۳۴
  8. طول:۵۳ عرض:۵۳ ارتفاع:۴۴
  9. طول:۶۵ عرض:۶۵ ارتفاع:۵۵
  10. طول:۸۰ عرض:۸۰ ارتفاع:۶۵

گلدان پلاستیکی مربع

گلدان پلاستیکی مربع بیشتر در رنگ سفید و اخرایی (آجری رنگ) مورد تقاضا می باشد. از این رو توسط تولید کننده نیز بیشتر در این رنگ ها تولید شده و در انبار موجود می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

البته بستگی به کاربری مشتری نیز دارد. اگر مشتری تقاضای گلدان پلاستیکی مربع فانتزی و کاکتوسی داشته باشد، سایز آنها به قرار زیر می باشد:

  1. طول:۹  عرض:۹   ارتفاع:۸
  2. طول:۱۲ عرض:۱۲ ارتفاع:۱۱
  3. طول:۱۵ عرض:۱۵ ارتفاع:۱۳
  4. طول:۱۹ عرض:۱۹ ارتفاع:۱۷
  5. طول:۲۴ عرض:۲۴ ارتفاع:۲۱
  6. طول:۲۸ عرض:۲۸ ارتفاع:۲۵

گلدان پلاستیکی مربع

مدل گلدان پلاستیکی مربع همواره دارای فضای بیشتری برای نگهداری ریشه گیاه بوده و از این رو برای گیاهانی که رشد سریع تری دارند، نسبت به مدل های دیگر بهتر می باشد.

تولید انواع گلدان توسط مرکز تولید تهران

تولید گلدان پلاستیکی مربع و انواع سایزهای آن توسط دستگاه تزریق پلاستیک با استفاده از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی استایرن صورت می پذیرد. این مواد اولیه نیز به صورت گرانولی (ذرات ریز) در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند و تحت حرارت در قالب مخصوص به خود به محصول پلاستیکی که در اینجا گلدان پلاستیکی می باشد، تبدیل می شوند.

گلدان پلاستیکی مربع

مرکز تولید گلدان در تهران به عنوان مهمترین مرکز تولید شناخته می شود، زیرا که دسترس پذیری بهتری به همه مشتریان دارد و بیشتر افراد می توانند به صورت حضوری بیایند و جنس مورد نظر خود را از نزدیک ببینند و یا سفارش نمونه خود را سریع تر دریافت کنند.

گلدان پلاستیکی مربع

از این رو می بینیم برجسته ترین مراکز تولید گلدان در تهران می باشند و مراکزی که در مشهد و یا قزوین هستند، بیشتر مشتریانی که فاصله کمتری به آنها دارند را پوشش می دهند. زیرا برای مشتری که قصد خرید عمده دارد، هزینه باربری دارای اهمیت بالایی هست تا بتواند با احتساب تمام هزینه ها، خرده فروشی خوب با حاشیه سود مناسب در شهر خود داشته باشد.

قیمت انواع گلدان پلاستیکی در بازار روز

قیمت گلدان پلاستیکی تاثیر پذیرفته از مواد اولیه گرانولی پلی اتیلنی است که در ساخت آن به کار می رود. این مواد به صورت کیلویی توسط تولید کننده تهیه شده و چون از فرآورده های پلیمری می باشد، در دسته مواد پتروشیمی قرار گرفته و قیمت آن تاثیر پذیرفته از قیمت روز دلار در بازار داخلی می باشد. از این رو می بینیم با نوسانات قیمت دلار در بازار روز، قیمت محصولات پلاستیکی نیز دچار نوسان می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

مشتری با توجه به بودجه مالی که دارد، قیمت گلدان پلاستیکی را به عنوان اولویتی مهم در خرید خود در نظر می گیرد. به طور مثال کشاورز و گلخانه دار که مشتری اصلی گلدان پلاستیکی مشکی می باشد، چون قصد خرید عمده دارد و مصرف گلدان را نیز نهایتا برای ۲ سال بخواهد، کیفیت زیاد برایش مهم نیست و قیمت را به عنوان فاکتور اصلی برای خود در نظر می گیرد. اما افرادی که قصد خرید گلدان پلاستیکی مربع و یا گرد بزرگ برای دکوراسیون نمای جلو رستوران و یا کافه دارند، کیفیت گلدان پلاستیکی و شیک بودن آن برایشان در اولویت قرار دارد و سپس قیمت را مد نظر قرار می دهند.

فروش گلدان با قیمت ارزان

فروش گلدان پلاستیکی توسط سایت مجموعه تولیدی و مرکز اصلی در تهران با ارزان ترین قیمت ممکن برای مشتری ها تمام می شود. زیرا که طبیعتا هر خریدی اگر از منبع اصلی صورت گیرد، ارزان ترین قیمت را به همراه خواهد داشت. اما آیا در همه موارد می توان از کارخانه تهیه کرد؟

طبیعتا جواب این سوال خیر است.

به طور کلی فروش گلدان پلاستیکی با ارزان ترین قیمت ممکن بیشتر برای خریدارانی میسر است که قصد خرید عمده دارند. البته برای کسانی که مصرف خانگی دارند نیز شرکت کارخانه می تواند گزینه خوبی باشد. البته با استعلام هزینه حمل در صورتی که مقرون به صرفه در بیاید.

گلدان پلاستیکی مربع

در بیشتر موارد برای کسانی که در شهرستان می باشند و قصد خرید خانگی دارند و تعداد کمی گلدان را دارند، حتی اگر در شهر خود با ۲۰ الی ۳۰ درصد قیمت بیشتر گلدان را خریداری کنند، مقرون به صرفه تر است. زیرا به همان هزینه حمل از تهران نمی ارزد. اما برای کسانی که در تهران می باشند، طبیعتا تعداد کمی گلدان با یک سواری نیز برایشان ارسال می شود و هزینه از لحاظ اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه است.

خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی مربع

خرید گلدان پلاستیکی به صورت اینترنتی درخواست اصلی بسیاری از مشتریان می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

امروزه اینترنت به عنوان ابزار اصلی خرید در نظر گرفته می شود و به اکثر جوانب زندگی افراد رسوخ کرده است. از حمل و نقل درون شهری و هواپیمایی گرفته تا خرید مایحتاج مصرفی روزمره که به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین قابل خرید می باشد.

در مورد محصولات پلاستیکی نیز شاهد آن هستیم که مشتریان دارای تقاضاهای اینترنتی زیادی در حوزه گلدان پلاستیکی می باشند و تمایل دارند انواع مدل ها را از سایت شرکت کارخانه با ابعاد دقیق و رنگ های موجود و قیمت مشاهده کنند. البته همیشه هم به دنبال سایت مرجع شرکت کارخانه می باشند تا بتوانند قیمت اصلی و یا به عبارتی قیمت تولیدی یک گلدان را داشته باشند.

از این رو شرکت تولید با داشتن زیرساختی قوی در اینترنت آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. کافیست با مشاور یا مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا بتوانید از جزئیات گلدان پلاستیکی مورد نظر خود آگاه شوید و اطلاعات لازم را برای خرید آگاهانه و مقرون به صرفه کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *