گلدان پلاستیکی سطل

برای کاشت و نگهداری بسیاری از نهال های گیاهان آپارتمانی در گلخانه می توان از گلدان پلاستیکی مشکی سایز ۱۷ که برخی به آن سطل ۳ نیز می گویند، استفاده کرد. این گلدان ها با قیمت عمده فروشی درب کارخانه به فروش می رسد.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی مشکی به عنوان یک نوع گلدان بازیافتی در بازار شناخته می شود که دارای کیفیت پایین تری نسبت به نوع رنگی یا سفید می باشد. این گلدان ها از مواد گرانولی درجه دو در دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شوند و بیشتر برای گلخانه دار ها و کشاورزها به فروش می رسند.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

معمولا مشتری این گلدان ها، قصد خرید عمده دارند و برای نگهداری نهال ها در مدت زمان ۶ ماه الی ۳ سال ممکن است از آنها استفاده کنند و نهایتا آنها را در گلدان های سفید و یا رنگی گذاشته تا با قیمت بهتری به فروش برسانند.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

همچنین بسیاری از کسانی که از روی علاقه نیز اقدام به پرورش و نگهداری گیاهان در خانه می کنند، به دنبال گلدان پلاستیکی مشکی هستند و انواع آن در مدل های گرد نشایی و سطلی و جعبه ای را در تعداد کم خریداری می کنند.

این گلدان ها دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع آپارتمانی بوده و خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی سایز ۱۷

سایز گلدان پلاستیکی مشکی از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار می باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

این گلدان ها در نوع نشایی از سایز ۶ نشایی تا ۱۷ نشایی تولید می شوند که همان طور که از نام آن پیداست، برای نگهداری نشا و قلمه کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

گلدان های سطلی نیز نوعی از گلدان پلاستیکی مشکی هستند که از سایز سطل ۳ تا سطل ۱۶ تولید شده و برای نگهداری نهال های بزرگتر و نهال درخت و درختچه مورد استفاده قرار می گیرند.

گلدان جعبه ای نیز برای نگهداری نهال های بسیار بزرگ در گلخانه و یا حتی کاربری در خانه و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای وزن بسیار بیشتری نسبت به بقیه گلدان ها می باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

در این میان، گلدان پلاستیکی مشکی سایز ۱۷ به عنوان گلدان نشایی (بدون لبه) و یا گلدان سطل ۳ (لبه دار) در بازار شناخته می شود و فروش بسیار بالایی نسبت به گلدان های دیگر دارد.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

این سایز به عنوان یک سایز گلدان متوسط در بازار شناخته می شود و به صورت بسته های ۱۵۰ تایی به فروش می رسد.

با استفاده از گلدان پلاستیکی مشکی سایز ۱۷ می توان انواع نهال سانسوریا، زاموفیلیا، برگ بیدی، شفلرا، بنجامین و… را نگهداری کرد.

قیمت عمده گلدان پلاستیکی مشکی

بسیاری از کسانی که کشاورز و گلخانه دار می باشند، به دنبال قیمت عمده گلدان پلاستیکی مشکی در بازار می باشند تا بتوانند مقرون به صرفه ترین خرید را انجام دهند.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

مجموعه ای که تولید کننده گلدان پلاستیکی مشکی می باشد، ارزان ترین قیمت یا اصطلاحا قیمت کف بازار را ارائه می دهد.
گلدان های مشکی در سایز کوچک نشایی، در بسته بندی های ۱۰۰۰ تایی و ۵۰۰ تایی ارائه می شوند، گلدان پلاستیکی مشکی سایز ۱۷ و بالاتر نیز در بسته بندی های ۵۰۰ تایی و ۲۵۰ تایی به فروش می رسند. البته بسته بندی هر تولیدی با دیگری فرق دارد، اما معمولا تعداد بسته بندی به همین صورت است.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

لیست قیمت عمده نیز معمولا با درصد تخفیف ارائه می شود، مثلا برای خرید بالای ۱۰ میلیون دارای ۵ درصد تخفیف و برای خرید های بالای ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون نیز دارای درصد تخفیف های بالای ۷ الی ۱۰ درصد هستند. البته درصد تخفیف هر کارخانه ای با دیگری تفاوت دارد و برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت عمده برای مشتریانی که در حجم بالا خرید می کنند، و همچنین لیست قیمت خرده برای مشتریانی که مصرف کننده خانگی هستند، می توان با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و از جزئیات قیمت و درصد های تخفیف مطلع شد.

فروش گلدان پلاستیکی مشکی

فروش گلدان پلاستیکی به صورت اینترنتی و یا حضوری امکان پذیر می باشد.

در فروش اینترنتی گلدان پلاستیکی مشکی، مشتری می تواند از قبل اطلاعات لازم از قبیل سایزها، رنگ، وزن گلدان و قیمت آن را در چندین فروشگاه اینترنتی بررسی نماید و حدود قیمت را پیدا کند.

همچنین می تواند با شماره تماس هایی که در سایت ها داده شده، آدرس هر تولید کننده ای را پیدا کرده و از نزدیک مراجعه کرده و کیفیت کار را ببیند.
سپس با توجه به بررسی هایی که انجام داده، بهترین کیفیت با کمترین قیمت ممکن را خریداری نماید.

از این رو فروش گلدان پلاستیکی مشکی به صورت اینترنتی باعث می شوند تا مشتریان بتوانند خریدی ارزان و با کیفیت را تجربه کنند و حتی اگر خرید هم نکنند، در مورد محصولی که می خواهند، اطلاعات لازم را کسب نمایند و هر زمانی که قصد خرید داشتند، با آگاهی کامل بهترین گزینه را انتخاب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *