گلدان پلاستیکی کشاورزی

انواع گلدان پلاستیکی سطل زباله و نیم زباله را می توان با قیمت خالص شرکت کارخانه به صورت عمده یا جزئی تهیه کرد. این گلدان های سایز بزرگ مخصوص کار کشاورزی و گلخانه داری بوده و برای نگهداری نهال درخت و درختچه مورد استفاده قرار می گیرند.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان های پلاستیکی مخصوص کار کشاورزی، به صورت گرد، مربعی و یا مستطیلی می باشند و از مواد درجه دو ساخته می شوند. به همین دلیل نیز دارای قیمت ارزان تری بوده و فروش آنها نیز بیشتر به صورت عمده می باشد.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان پلاستیکی کشاورزی به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود:

  • گلدان پلاستیکی نشایی
  • گلدان پلاستیکی جعبه
  • گلدان پلاستیکی سطل

این گلدان ها به عنوان یکی از ابزار اصلی برای نگهداری نهال در زمین های کشاورزی و گلخانه می باشند و از سایز کوچک تا بزرگترین سایز تولید می شوند. گلدان پلاستیکی کشاورزی دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به نوع تزئینی بوده و بسته بندی آن نیز به صورت فله می باشد.

گلدان پلاستیکی نشایی از سایز ۶ نشایی تا سایز ۱۷ نشایی تولید شده و در بسته های ۱۰۰۰ تایی، ۵۰۰ تایی، ۲۵۰ تایی و ۱۰۰ تایی به فروش عمده می رسد.

گلدان نشا پلاستیکی

گلدان پلاستیکی جعبه از جعبه ۱۵*۱۵ تا جعبه ۶۰*۶۰ متغیر می باشد و نسبت به نوع گرد دارای ضخامت بدنه بیشتر و طبیعتا قیمت بالاتری هست و برای نهال های بزرگ تر و تنومندتر به کار برده می شود.

گدان پللاستیکی سطلی

گلدان پلاستیکی سطل نیز دارای بیشترین تنوع سایز بوده و در انواع سطل ۳ تا سطل ۱۶ (سطل زباله) در بازار وجود دارد و در برخی مواقع نیز به عنوان گلدان تزئینی در خانه نیز به کار برده می شود.

گدان پللاستیکی سطلی

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطل به عنوان یکی از پر فروش ترین گلدانها در بین گلدان های گلخانه ای می باشد. این گلدان دارای سایزهای زیر است:

  • گلدان سطل ۳ با قطر ۱۶ و ارتفاع ۱۵
  • گلدان سطل ۴ با قطر ۱۷ و ارتفاع ۱۵
  • گلدان سطل ۷ با قطر ۲۲ و ارتفاع ۲۱
  • گلدان سطل ۱۰با قطر۲۶ و ارتفاع ۲۶
  • گلدان سطل ۱۲با قطر۳۰و ارتفاع ۳۱
  • گلدان سطل ۱۴با قطر ۳۳ و ارتفاع ۳۶
  • گلدان سطل۱۶ با قطر ۳۸ و ارتفاع ۴۰

گلدان پلاستیکی کشاورزی

از کاربردهای اصلی گلدان پلاستیکی سطل برای نگهداری گیاهانی چون سانسوریا، زاموفیلیا، برگ بیدی، شفلرا، آگلونما، سرخس، کاج، شامادورا، انواع پتوس، کاکتوس ها و ساکولنت ها می باشد که به عنوان محبوب ترین گیاهان آپارتمانی نیز شناخته می شوند.

این گلدانها در مراحل کاشت و نگهداری این گیاهان در گلخانه بیشترین کاربرد را دارند و زمانی که گل و گیاه به رشد مطلوب رسیده باشد، معمولا به همراه یک گلدان پلاستیکی رنگی در معرض فروش گذاشته می شود تا زیبایی گل و گیاه نیز در دکوراسیون بیشتر به چشم بیاید.

البته برخی از مشتریان نیز این گلدان ها را به همراه گلدان پلاستیکی مشکی تهیه کرده و مدتی نگهداری می کنند تا گیاه بزرگتر شود و سپس یک گلدان رنگی متناسب با ابعاد گیاه و رنگ دکوراسیون برای آن تهیه می کنند.

بزرگترین نهالی که در گلدان پلاستیکی گذاشته می شود، یک نهال درخت است در بزرگترین سایز، یعنی سطل ۱۶ یا همان سطل زباله نگهداری می شود.

گلدان پلاستیکی سطل زباله

گلدان پلاستیکی سطل زباله که به عنوان سطل ۱۶ نیز در بازار شناخته می شود، دارای قطر ۳۸ و ارتفاع ۴۰ سانتی متر می باشد. ابعاد قطر ته گلدان نیز ۲۸ سانتی متر است.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

البته برخی از تولید کنندگان نیز ممکن است قالب متفاوتی برای تولید این نوع گلدان داشته باشند، که ابعاد قطر و ارتفاع کمی تفاوت داشته باشد، ولی به طور کلی حجم این گلدان ۱۶ لیتر یا ۱۶ کیلو خاک می باشد. البته از بابت ۱۶ کیلو خاک، کاملا بستگی به نوع خاک آن دارد، زیرا خاک های سبک که به همراه کوکوپیت زیاد می باشند، کمتر از ظرفیت سطل آن را پر می کنند. زیرا خاک سبک دارای حجم زیاد و وزن کم می باشد.

به طور کلی گلدان پلاستیکی سطل زباله به عنوان یکی از گلدان های بزرگ مشکی گلخانه ای در بازار وجود دارد که برای نگهداری و حمل و نقل گیاهان گلخانه ای بزرگ بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی سطل زباله در مقایسه با گلدان رنگی هم سایز خود، بسیار کمتر بوده و همین مسئله خرید را برای کشاورز و گلخانه دار و حتی بعضی از مشتریان خانگی نیز، راحت تر کرده است.

قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای

بسیاری از کشاورزان و گلخانه داران به دنبال قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای تحویل درب کارخانه تهران هستند تا بتوانند خالص ترین قیمت بازار را داشته باشند.

امروزه اینترنت باعث شده تا اکثر تولید کننده ها و مجموعه های تولید کننده محصولات پلاستیکی، بتوانند ارتباط مستقیم با مشتری نهایی داشته باشند و باعث کنترل قیمت در بازار شوند.

گدان پلاستیکی سطلی

در مورد گلدان پلاستیکی کشاورزی و گلخانه ای نیز این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا مشتری آن عمده بوده و به دنبال تولید کننده اصلی و ارزان ترین قیمت بازار می گردد.

یک سایت با زیرساخت قوی می تواند به عنوان نمایشگاهی خوب برای محصولات تولید کننده باشد و اطلاعات لازم را به مشتریان در کمترین زمان ممکن برساند. همچنین با ثبت سفارش اینترنتی و مکالمه تلفنی، در وقت و هزینه مشتریان بسیار صرفه جویی شود و به این گونه هزینه های تولید نیز کاهش یابد.

سایت فروش شرکت کارخانه با داشتن زیرساخت قوی در اینترنت و ارتباط موثر با مشتریان، می کوشد تا لیست قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای و کشاورزی را در انواع سایزها و مدل ها در اختیار مشتریان قرار دهد تا بتوانند آنها را نسبت به هزینه های تولید آگاه سازد و خرید ارزان را برایشان فراهم آورد.

شما عزیزان می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه ار طریق راه های ارتباطی موجود ارتباط برقرار کرده و کاتالوگ محصولات را به همراه لیست قیمت روز کارخانه در اسرع وقت دریافت نمایید و آنگاه که به جمع بندی نهایی رسیدید، برای خرید خود یا به صورت حضوری به کارخانه، ویا به صورت اینترنتی از طریق پیام رسان ها فاکتور خود را دریافت نمایید و در مراحل بعد ارسال بار توسط باربری برای شما صورت پذیرد.

آماده ارائه خدمات به شما می باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *