گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی به عنوان یکی از جنس های سبک وزن با طرح های بسیار متنوع و و زیبا می باشد که برای گذاشتن گل و گیاه و ایجاد دکوراسیونی طبیعی به کار می رود. شرکت پاساک پلاستیک انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی یک متری و بزرگ تر را با قیمت کارخانه ارائه می دهد.

زیبایی گلدان پلاستیکی در دکوراسیون

زمانی که تصمیم می گیرید برای دکوراسیون خانه خود از گلدان استفاده کنید، انواع گلدان سفالی، سرامیکی، فلزی، چوبی و پلاستیکی به ذهن شما می آید. هر کدام از این گلدان ها دارای شکل و شمایل خاصی هستند و زیبایی متفاوتی در محیط ایجاد می کنند. برخی در محیط بیرون تحمل و مقاومت بیشتری در برابر باران و آفتاب دارند و برخی دیگر نیز بیشتر تزئینی هستند و باید در محیط خانه استفاده شوند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی به دلیل اینکه از مواد سبک وزن پلاستیکی و پلیمری ساخته می شود، جابجایی بسیار راحت تری دارد و همچنین دارای طرح و نقش بسیار متنوع تری نسبت به جنس های دیگر می باشد. این گلدان دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشد و در برابر آفتاب و باران مقامت بالایی دارد. همچنین مدل های روز آن دارای بدنه بسیار شیک و امروزی هستند و با گذاشتن انواع گل و گیاهان رنگارنگ در آنها، می توان یک دکوراسیون شیک و منحصر به فرد را در خانه به وجود آورد. با دیدن این گلدان ها و زیبایی حاصل از آنها، روحیه انسان بهتر شده و با نشاط می شود.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

مدل گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی توسط کارخانه های بسیاری در ایران تولید می شود که اکثر این کارخانه ها مدل های اصلی این گلدان را تولید می کنند. از مدل های اصلی نیز می توان موارد زیر را نام برد:

گلدان پلاستیکی مستطیلی

هر گل و گیاهی را باید در گلدان های مناسب آن قرار داد. مثلا سانسوریا که دارای ارتفاع زیاد می باشد، معمولا در گلدان استوانه ای یا پایه بلند باید قرار داده شود تا به زیبایی دکوراسیون بیافزاید.

گلدان پلاستیکی مستطیلی برای گیاهان بسیار زیادی به کار می رود. مثلا سانسوریا که ریشه آن به ارتفاع زیاد نیاز دارد، در گلدان پلاستیکی مستطیلی سایز بزرگ که دارای ارتفاع ۳۵ سانتی متر می باشد، به راحتی رشد کرده و تکثیر می شود. یا برای بامبو، کاج و گیاهان رونده که به راحتی یک فضای سبز را در کنار دیوار به وجود می آورند، می توان از گلدان پلاستیکی مستطیلی استفاده کرد و به عبارتی مدل مستطیلی بهترین گزینه برای آن می باشد. زیرا نسبت به نوع گرد و مربع، فضای کمتری را کنار دیوار اشغال می کند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

به طور کلی مشتری باید ابتدا نوع گیاه خود و ارتفاع مناسب برای رشد ریشه گیاه را در نظر بگیرد و سپس سایز مناسب گلدان پلاستیکی را انتخاب کند.

ابعاد گلدان مستطیلی یک متری

گلدان پلاستیکی یک متری در واقع نوع مستطیلی با طول یک متر می باشد. این گلدان دارای عرض ۲۲ و ارتفاع ۱۷ سانتی متر است که به آن گلدان پلاستیکی دراز هم می گویند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی مستطیلی با ابعاد استاندارد با طول ۹۰، عرض ۳۰ و ارتفاع ۲۵ هم در بازار موجود می باشد. یک سایز بزرگتر از طول ۱ متر، طول ۱۱۰ سانتی متر با عرض ۴۲ و ارتفاع ۳۵ سانتی متر می باشد که به عنوان بزرگترین گلدان پلاستیکی جنس پلاستیکی در بازار پلاستیک کشور شناخته می شود. بزرگتر از این ابعاد، جنس ام دی اف، فایبرگلاس و یا سیمانی بوده که معمولا جابجایی آن بسیار سخت است و توسط کسانی که در کار تزئینات دکوراسیون داخلی می باشند، در محل اجرا و ساخته می شود.

خرید انواع گلدان با قیمت کارخانه

خرید گلدان پلاستیکی را می توان با قیمت شرکت کارخانه انجام داد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

شرکت بازرگانی پاساک پلاست به عنوان شرکتی فعال در عرصه محصولات پلاستیکی، به ویژه گلدان پلاستیکی می باشد. این شرکت ارائه دهنده انواع گلدان پلاستیکی به قیمت شرکت کارخانه بوده و ارائه این گلدان ها در تهران و شهرستان ها صورت می گیرد. این شرکت با ارائه لیست کامل و کاتالوگ جامع از انواع گلدان ها و مشاوره کوتاه و مفید به مشتریان سعی دارد تا خرید آگاهانه و مقرون به صرفه را برای همه فراهم آورد.

کافیست با ما ارتباط برقرار کنید تا با توجه به نوع گیاه، مقدار فضای لازم برای گذاشتن گلدان، نوع فضای داخلی یا خارجی، و بودجه ای که برای خرید گلدان در نظر گرفته اید، گزینه مناسب را به شما معرفی کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *