گلدان پلاستیکی کاشت سبزی

برخی از گلدان ها می توانند باغچه ای کوچک برای شما باشند تا بتوانید سبزیجات و گیاهانی را که نیازمند باغچه و حیاط هستند، بکارید. مدل مستطیلی پهن یک مدل از گلدان پلاستیکی برای کاشت سبزی می باشد که می توانید اطلاعات کاملی قبل از خرید آن از این مقاله کسب کنید.

چه مدل گلدان پلاستیکی برای کاشت سبزی مناسب می باشد؟

گلدان های کشیده یا مستطیلی که طول بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد برای کاشت انواع سبزیجات مثل تره و ریحان بسیار مناسب می باشد.

گلدان پلاستیکی کاشت سبزی

گلدان پلاستیکی مدل مستطیلی پهن یکی از مدل هایی می باشد که می تواند حجم زیادی از سبزی را در آن کاشت و همانند یک باغچه کوچک کارایی دارد. این گلدان پلاستیکی نسبت به گلدان مربعی فضای بسیار بیشتری دارد و می تواند بستر بسیار خوبی برای سبزیجات باشد.

شما می توانید از گلدان دایره ای و مربع برای کاشت سبزی استفاد کنید اما حجم بسیار کمی را می توانید در این دو مدل بکارید و اگر می خواهید به مقداری کافی برای خود سبزی بکارید باید از مدل گلدان های کشیده استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت گلدان هایی برای کاشت سبزی مناسب می باشد که از نظر طولی و عرضی نسبت به سایر گلدان ها بیشتر باشد و یا مساحت بیشتری داشته باشد، چرا که سبزی به نوعی می باشد که برای کشت و پرورش آن نیاز به فضا است.

گلدان پلاستیکی کاشت سبزی

از گلدان های سایز بزرگ که طول و عرض زیادی دارند و حجم فضای آن ها از سایرین بیشتر است می توان استفاده کرد و در بالکن و فضایی که نور کافی به گلدان داشته باشد می توان آن را قرار داد و کشت سبزیجات مختلف را در آن انجام داد.

ابعاد یک گلدان پلاستیکی برای کاشت سبزی باید چه اندازه باشد؟

یک گلدان مناسب برای کاشت سبزی گلدانی است که طول و مساحت زیادی داشته باشد که به این مورد بالاتر اشاره کردیم. به طور متوسط گلدان پلاستیکی با طول ۵۰ سانتی متر و عرض ۳۲ سانتی متر و ارتفاعی ۱۰٫۵ سانتی متری برای کاشت سبزی مناسب می باشد. این اندازه ها می تواند در سایز های بزرگ تر متفاوت باشد.

گلدان پلاستیکی کاشت سبزی

سبزی ها از لحاظ عمری کوتاه تر از سایر گیاهان هستند و بنابراین ریشه و ساقه آن ها کوتاه و کوچک تر از سایز گیاهان می باشد و به همین دلیل اگر می خواهید از گلدانی برای کاشت سبزی استفاده کنید می توانید از گلدانی با طولی بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر هم استفاده کنید و به راحتی سبزی خود را در آن بکارید و محصول دست کاشت خود را پس از مدت کوتاهی برداشت کنید.

دهانه استاندارد برای گلدان مناسب سبزی کاری ۳۱ در ۴۹ سانتی متر هم می تواند باشد، این اندازه بسته به سایز و مدل گلدان می تواند متفاوت باشد که هیچ ایرادی نخواهد داشت.

علاوه بر ابعاد گلدان مورد دیگری که باید در نظر بگیریم زیر گلدانی گلدان می باشد. اگر گلدان پلاستیکی که شما برای کاشت سبزی آن را انتخاب کرده اید زیر گلدانی جداگانه ای دارد که که از گلدان جدا می شود، انتخاب بسیار درستی کرده اید چرا که این ویژگی گلدان پلاستیکی سبب می شود تا ریشه گیاه در معرض تهویه باشد و همچنین از جمع شدن آب در اطراف گیاه جلوگیری می کند و فقط مقدار آبی که سبزی لازم دارد را در خود نگه می دارد.

چگونه سبزی را در داخل گلدان پلاستیکی بکاریم؟

اولین مرحله برای کاشت سبزی انتخاب گلدان و خاک مناسب می باشد که پس از انتخاب ابزار مناسب خاک را باید به شیوه ای درست الک کنیم و سپس آن را تا میزانی که گلدان تا نصف پر شود از خاک پر کنیم.

گلدان پلاستیکی کاشت سبزی

پس از این مرحله مرحله خاک داخل گلدان را مرطوب می کنیم و مرطوبیت نباید طوری باشد که خاک خیس شود. سپس بذر سبزی مورد نظر را در داخل گلدان می ریزیم و روی آن را با چند لایه از خاک می پوشانیم.

تا زمانی که بذر ها جوانه نزده است باید دقت کنید که گلدان را در تابش مستقیم خورشید قرار ندهید و سعی کنید در فضایی تاریک آن را نگهداری کنید و آبیاری محتاطانه و درست انجام دهید.

پس از اینکه بذر ها جوانه زد گلدان را در زیر نور بگذارید و آبیاری را بر روی جوانه ها انجام دهید تا زمانی که سبزی هایتان به رشد کافی رسید آبیاری منظم را پیوسته انجام دهید.

چگونه می توان گلدان پلاستیکی برای کاشت سبزیجات را با قیمت ارزان خریداری کرد؟

روش هایی از جمله خرید اینترنتی و خرید از مراکز تولید می تواند تا حد زیادی قیمت گلدان پلاستیکی را برای شما کاهش دهد. همچنین اگر شما تعداد زیادی گلدان را خریداری نمایید خرید شما عمده محسوب خواهد شد و مبلغی که برای هر گلدان پرداخت کرده اید نسبت به خرید تکی برای شما بسیار کمتر محاسبه خواهد شد.

گلدان پلاستیکی کاشت سبزی

شما می توانید از مراکز تولید گلدان پلاستیکی که در تهران می باشد خرید خود را انجام دهید اما اگر شرایط و زمان شما به طوری است که نمی توانید به طور حضوری مراجعه کنید می توانید از طریق سایت پاساک پلاست که با مرکز تولید گلدان های پلاستیکی همکاری مستقیم دارد، خرید خود را به طور اینترنتی انجام دهید.

هر چقدر تعداد گلدان های سفارش داده شما بیشتر باشد قیمت برای شما ارزان تر محاسبه خواهد شد.

قیمت گلدان پلاستیکی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت گلدان پلاستیکی با توجه به بازار امروز جامعه ما که نوسانات زیادی دارد بسیار متغیر می باشد و برای اطلاع از آخرین قیمت نیاز است که با مشاوران ما تماس بگیرید تا از قیمت ها مطلع شوید.

یکی از مواردی که بسیار در قیمت گلدان پلاستیکی و دیگر لوازم پلاستیکی تاثیر دارد نرخ ارز می باشد که این مورد هم بسیار باید قابل توجه قرار گیرد.

گلدانی که شما خریداری می کنید اگر از مواد درجه دوم ساخته شده باشد قطعا ارزان تر بوده ولی اگر گلدانی با کیفیت و درجه یک مد نظر دارید کمی قیمت آن بیشتر خواهد بود اما در هر دو صورت قیمت گلدان های پلاستیکی بسیار با صرفه و اقتصادی می باشد و نسبت به اجناس دیگر ارزان تر می باشد.

و در آخر هم روش خرید شما نیز بسیار مهم می باشد اینکه از چه کسی و از چه جایی خرید می کنید و خریدتان اینترنتی است یا حضوری این موارد نیز تاثیر بسیاری در قیمت خواهد گذاشت.

اگر می خواهید خریدی مستقیم از تولید کننده داشته باشید و گلدانی ارزان و باکیفیت خریداری نمایید می توانید خرید خود را از سایت پاساک پلاست انجام دهید.

همین حالا می توانید تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *