گلدان مستطیلی کشیده

اگر علاقه مند به کاشت سبزیجات هستید اما به دلیل نداشتن فضا در آپارتمان خود باغچه ای با عطر گیاهان ندارید نگران نباشید، شما می توانید انواع گلدان پلاستیکی کشیده در تهران را با قیمت ارزان به صورت اینترنتی از سایت پاساک پلاست سفارش دهید.

گلدان پلاستیکی کشیده چه کاربرد و مزیت هایی دارد؟

گلدان پلاستیکی کشیده بسیار خوش فرم می باشد به طوری که می توان آن را در اکثر فضای قابل در دسترس خود مثل بالکن یا لبه بالکن، حیاط و یا داخل فضای منزل نیز قرار دهید.

گلدان مستطیلی کشیده

از کاربرد های گلدان پلاستیکی کشیده می توان به کاشت چندین نوع گل و گیاه در یک گلدان اشاره کرد، کاشت چندین گل در یک ردیف جلوه ای بسیار زیبا ایجاد می کند که این زیبایی در فضای گلدان پلاستیکی کشیده چندین برابر بیشتر به چشم می آید.

کسانی که آپارتمان نشین هستند از فضای حیاط و باغچه محروم می باشند بنابراین می توانند با خرید گلدان پلاستیکی کشیده بزرگ باغچه ای برای خود فراهم کنند. همچنین کسانی که علاقه مند به گل و گیاه هستند اما فضای کافی در دسترس ندارند می توانند با خرید چند عدد گلدان پلاستیکی کشیده، برخی از گل و گیاهان را با کاشت درون گلدان به فضای درون خانه بیاورند.

گلدان مستطیلی کشیده

یکی دیگر از مزایای گلدان پلاستیکی کشیده امکان کاشت درخت و درختچه می باشد. درختچه های آپارتمانی مانند فیکوس آلاستیکا قابل کشت در گلدان می باشند و می توان آنها را با توجه به شرایط درختچه در آپارتمان نگهداری کرد. برای کاشت درختچه می توانید از گلدان پلاستیکی کشیده در سایز های بزرگ استفاده کنید، وزن سبک گلدان پلاستیکی سبب می شود که بر وزن درختچه افزوده نشود و در هنگام جا به جایی دچار مشکل نشوید.

این نوع از گلدان های پلاستیکی بخاطر جنس خود امکان نگهداری رطوبت را در خود دارند که این ویژگی باعث می شود گیاه مشکل کم آبی را نداشته باشد و امکان کاشت گیاهان حساس نیز در این گلدان ها امکان پذیر می باشد.

انواع گلدان پلاستیکی کشیده در چه سایز و مدل هایی می باشد؟

گلدان های پلاستیکی باکسی یا همان کشیده بسته به نیاز های متفاوت مشتریان در سایز ها و در طرح و رنگ های مختلفی موجود می باشند. طول و عرض و ارتفاع این نوع گلدان ها دارای تناسب می باشد تا حالت استاندارد رعایت شود.

برخی از سایز های گلدان پلاستیکی کشیده عبارت است از:

۳۴*۱۳ ارتفاع ۱۱، ۳۸*۱۵ ارتفاع ۱۵، ۵۵*۲۳ ارتفاع ۱۹ و سایز های بزرگی که دارای طول و عرض ۱۱۰*۴۲ و ارتفاع ۳۵ می باشند.

برخی مدل های دیگر نیز بسیار کشیده تر می باشند چرا که دارای ارتفاع بسیار کمتری نسبت به سایز های قبلی دارند، این نوع از گلدان ها دارای فضای کمتری هستند و می توان از آن برای کاشت سبزه سال تحویل نیز استفاده کرد.

گلدان مستطیلی کشیده

گلدان پلاستیکی کشیده در مدل هایی نظیر تراسی، شهری، دیواری، نرده ای، آویزی، بالکنی و فضای باز موجود می باشند. مدل گلدان پلاستیکی کشیده شهری که برای زیبا سازی شهر مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل مقاومت و کیفیت بالای این گلدان در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و رنگ و ظاهر خود را حفظ می کند، همچنین در کنار حفظ ظاهر خود از گل های تزئینی درون خود نیز محافظت می کند.

سایز های ۲۵ این گلدان برای کاشت گیاهان و گل های کوچک در مقدار کم استفاده می شود چرا که این سایز جزوه سایز های کوچک محسوب می شود و سایز ۵۰ برای کاشت گیاهان و گل ها به صورت گروهی مناسب می باشد و همچنین از سایز ۵۰ برای گیاهان سایز بزرگ هم می توان استفاده کرد.

در هنگام خرید گلدان پلاستیکی کشیده به چه مواردی دقت کنیم؟

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید گلدان پلاستیکی کشیده به آن بسیار توجه کنید جنس و ضخامت گلدان می باشد. گلدان پلاستیکی اگر دارای ضخامت بالایی باشد می تواند از گیاه به خوبی محافظت کند و از آسیب رسیدن به ریشه گیاه نیز جلوگیری کند، اما اگر گلدان پلاستیکی شما ضخامت کمی داشته باشد گلدان شما در مدت زمان کوتاهی در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی می شود همچنین گیاه ما دچار آسیب و پژمردگی خواهد شد.

گلدان مستطیلی کشیده

اگر می خواهید برای گلخانه خود گلدان تهیه کنید می توانید از گلدان های دسته دوم استفاده کنید، اما اگر برای موارد دیگر نظیر پرورش در خانه و در فضای بیرون گلدان می خواهید حتما گلدان هایی را تهیه کنید که از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شده باشد و رنگ مشکی نداشته باشد چرا که این رنگ با جذب شدید نور خورشید و گرمای آن سبب آسیب به ریشه و در نهایت خود گیاه می شود.

در هنگام خرید گلدان به نیاز خود دقت کنید و بر اساس نیاز خود گلدان پلاستیکی خود را انتخاب و خریداری کنید، چرا که گلدان ها مدل ها و تنوع های زیادی دارند و شما باید مدل نهایی را بر اساس نیاز خود و نوع کاربرد خود آن را انتخاب کنید.

برای مثال اگر می خواهید درختچه بکارید حتما گلدان پلاستیکی با سایز بزرگ را باید خریداری کنید و یا اگر قصد کاشت سبزیجات را دارید می توانید از گلدان پلاستیکی کشیده استفاده کنید چرا که این گلدان برای کاشت گیاهان به صورت گیاهی بسیار مناسب می باشد.

خرید گلدان پلاستیکی کشیده به صورت اینترنتی چه مزایایی دارد؟

یکی از بزرگترین مزیت های خرید اینترنتی صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد. انتخاب روش خرید غیر مستقیم یا اینترنتی سبب می شود تا شما در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید و مبلغ بسیار کمتری نسبت به خرید حضوری بپردازید.

مزیت دیگر خرید اینترنتی این است که شما از خود تولید کننده خرید خود را انجام می دهید که در این حالت: شما کالای کاملا اورجینال را خریداری کرده اید و هزینه اضافی که واسطان خرید از شما می خواستند را نخواهید پرداخت و مبلغ کارخانه را پرداخت خواهید کرد.

در روش خرید اینترنتی شما می توانید سایز و رنگ و طرح و مدل گلدان دلخواه خود را با یک سرچ ساده به راحتی و به سرعت پیدا کنید اما در خرید حضوری ممکن است شما برای پیدا کردن گلدان مورد نظر خود چندین روز زمان خرج کنید که بسیار خسته کننده می باشد.

برای خرید گلدان پلاستیکی مورد نظر خود می توانید از راه های ارتباطی موجود در سایت پاساک پلاست استفاده کنید و با قیمتی ارزان گلدان پلاستیکی را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *