گلدان پلاستیکی

داشتن گلدان پلاستیکی رنگی بزرگ و کوچک به تنهایی می تواند فضای مورد نظر شما را چندین برابر زیباتر کند و فضایی نشاط انگیز را ایجاد کند. انواع گلدان پلاستیکی با طرح شیک در تهران با قیمت بسیار ارزان قابل خرید برای همه مردم در سراسر کشور می باشد.

انواع گلدان پلاستیکی

گالن پلاستیکی ۷۰ لیتری یکی از وسایلی در حوزه پلاستیک می باشد که بسیار تنوع مدل در آن نسبت به بقیه لوازم پلاستیکی مشاهده می شود که این دلیل بر پرفروش بودن و کاربردی بودن آن می باشد.

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و شهر نشینی مردم از داشتن فضای حیاط و باغچه محروم هستند و به همین منظور داشتن گل و گلدان بسیار حائز اهمیت است و اکثر ما می خواهیم محروم از گل و گیاه نباشیم و فضای خانه و بالکن را تا حد ظرفیت از گلدان و گل های مورد علاقه مان پر می کنیم.

گلدان پلاستیکی

به همین سبب گالن پلاستیکی دست دوم در سایز های خیلی کوچک مناسب برای گیاهانی مثل جید، کاکتوس، مار، گل سنگ خال صورتی تولید شده اند و گلدان های سایز بزرگ که مناسب برای درختچه و گیاهان سایز بزرگ مانند فیکوس لیترا، زامیفولیا، سانسوریا و یوکا می باشند، در سایز های مدیوم نیز گلدان تولید شده است.

به طور کلی برای هر سایز گل و گیاهی که بخواهید گلدان مناسب آن موجود می باشد.

علاوه بر سایز، تنوع در شکل و طرح گلدان های پلاستیکی به شدت بالا می باشد و برای هر سلیقه ای موجود می باشد، گلدان های گرد و مستطیلی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند چه در مکان عمومی و چه در منازل کاربرد زیادی دارند.

گلدان پلاستیکی

گلدان های آویزی نیز یکی از مدل هایی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر کسانی آن را استفاده می کنند که فضای در اختیار آنها کم است یا اینکه نمی خواهند فضای خود را با گذاشتن گلدان بر روی زمین کم کنند و ترجیح می دهند آن را آویزان کنند تا فضای دلخواهشان کاهش نیابد.

گلدان های باغبانی نیز یکی دیگر از مدل های دیگر گلدان های پلاستیکی می باشند که تفاوت اندکی با گلدان های گرد معمولی دارند و کاربرد آنها این است که تخصصی تر طراحی شده اند تا از گیاهان حساس محافظت کنند و آنها بتوانند بهتر رشد کنند.

گلدان پلاستیکی رنگی

رنگ ها که در زندگی ما نقش مهمی دارند و بر روحیه نیز تاثیر بسزایی دارند یکی از دلایل ثابت شده است.

اگر دکوراسیون منزل خود را با رنگ های متنوع و گوناگون بچینیم قطعا زیبایی و تنوع را حس خواهیم کرد.

گلدان پلاستیکی رنگی برای زیباتر ساختن هر مکانی بسیار تاثیر گذار است، در بعضی موارد برای کلبه ها و خانه های سنتی که جنبه گردشگری دارند از گلدان های پلاستیکی رنگی برای جذب بیشتر استفاده زیادی می شوند و همچنین در برنامه های تلویزیونی نیز گلدان های پلاستیکی رنگی به وفور مشاهده می شود.

گلدان پلاستیکی

تا اینجا به بحث زیبایی که گلدان های پلاستیکی رنگی می توانند خلق کنند اشاره کردیم، فارق از زیبایی ظاهری این گلدان ها دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی می باشند و از گیاهان حساس مانند ساکولنت نیز توانایی محافظت و نگهداری دارند.

گلدان پلاستیکی بزرگ

گلدان های سایز بزرگ برای نگهداری گیاهان و گل های سایز بزرگ و درختچه ها مورد استفاده قرار می گیرد اما گلدان پلاستیکی بزرگ محدود به استفاده از این موارد نیستند و برای کاشتن و نگهداری چندین گل در یک گلدان نیز می شود از آن ها استفاده کرد.

برای نگهداری یک درختچه در آپارتمان خود مجبور به تهیه یک گلدان هستید، یک درختچه در حالت عادی وزنی نسبتا سنگین دارد و اگر برای آن یک گلدان سنگین وزن مثل گلدان سفالی تهیه کنید وزن آن چندین برابر بیشتر می شود و هنگام جابه جایی آن بسیار دچار مشکل خواهید شد اما به جای آن می توانید یک گلدان پلاستیکی بزرگ تهیه و خریداری نمایید.

گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی علاوه بر اینکه از درختچه شما می تواند بسیار خوب محافظت کند در روند رشد آن نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود و باعث می شود درخت شما بهترین روند رشد خود را داشته باشد.

برای نگهداری درختچه هایی از قبیل فیکوس لیراتا و درختچه های مرکبات، فیکوس بنجامین، فیکوس الاستیکا، کاج مطبق، یوکا و شفلرا می توانید یک گلدان پلاستیکی بزرگ تهیه کنید تا هم در هنگام جابه جایی آن راحت باشید و هم مبلغ کمتری بپردازید و سود بیشتری کنید.

گلدان پلاستیکی شیک

شاید با خود فکر کنید برای یک گلدان شیک باید حتما مبلغ زیادی بپردازید تا بتوانید آن را تهیه کنید اما گلدان پلاستیکی این موضوع را کاملا نقض می کند.

برخی از گلدان های پلاستیکی آنقدر شیک تولید شده اند که علاوه بر شیک تر جلوه دادن دکوراسیون منزل باعث می شوند که خود گیاه نیز بیشتر به چشم آمده و مورد توجه قرار گیرد، گاهی پیش می آید که گل و گیاه خود را آبیاری نکنید که این مورد به علت فراموشی می باشد اما اگر یک گلدان پلاستیکی شیک را برای گل و گیاه خود تهیه کنید هیچگاه فراموش نخواهید کرد که آن را آبیاری کنید و در نور مناسب آن را قرار دهید.

گلدان پلاستیکی

بنابراین یکی از مزایای شیک بودن گلدان پلاستیکی قرار گیری در چشم و مورد توجه بودن آن می باشد که سبب رسیدگی بیشتر به گیاه می شود.

قیمت گلدان پلاستیکی در تهران

تهران چون پایتخت کشور ما می باشد بسیاری از کارخانه و تولیدی در آن ساخته شده است و همین مسئله سبب شده است بسیاری از اجناس و لوازم در تهران با قیمت بسیار ارزان تر نسبت به شهرستان ها قابل خرید باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی در تهران که بسیار مناسب و به قیمت خود کارخانه می باشد را می توانید بی واسطه از سایت پاساک پلاست تهیه و سفارش دهید.

می توان بسیار راحت و ارزان تر خرید کرد و این خرید بیشتر به نفع خریدار یعنی شما می باشد چرا که بسیار سود زیادی خواهید کرد و به راحتی و بدون طی هیچ مسافتی و نرفتن به مکان فروشنده، در منزل خود گلدان مورد نظرتان را بررسی کنید و از مشاور نیز اطلاعات لازم را بگیرید و سپس با خیالی آسوده با پرداخت پولی کمتر محصول مورد نظر خود را درب خانه تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *