گلدان پلاستیکی استوانه ای

گیاه سانسوریا با قرار گرفتن در گلدان پلاستیکی استوانه ای با ارتفاع بلند می تواند فضای شما را بسیار شیک کند و شما می توانید انواع این گلدان ها را در طرح های  مختلف از جمله طرح سفال با قیمت ارزان به سادگی تهیه کنید.

گلدان پلاستیکی

ماده پلاستیک در سال ۱۸۶۹ میلادی کشف شد و از آن زمان تا به الان روز به روز بر کاربرد و محبوبیت پلاستیک در صنایع مختلف از جمله ظروف و لوازم پلاستیک، افزوده می شود. پلی اتنی که در ساخت لوازم پلاستیکی استفاده می شود اگر مرغوب باشد لوازمی که از آن ساخته می شود نیز با کیفیت و مرغوب خواهد بود چرا که پلی اتن ماده اولیه اجناس پلاستیکی محسوب می شود، بنابراین گلدان پلاستیکی در سه رده کیفیت درجه اول تا سوم تقسیم بندی می شود که البته این درجه بندی برای اکثر کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی

کیفیت گلدان پلاستیکی که شما دارید به اینکه آن را از کجا خریداری کرده اید مربوط می شود و شما باید در این موارد بسیار توجه و دقت داشته باشید. عمر و ماندگاری گلدان های پلاستیکی بسیار بالا می باشد ولی اینکه چقدر می توانند در برابر تغییرات آب و هوایی دوام بیاورند به کیفیت آنها بستگی دارد پس اگر می خواهید بهترین گلدان پلاستیکی را داشته باشید از خود تولید کننده گلدان ها را تهیه کنید.

برخی از مدل های گلدان های پلاستیکی از جمله گلدان پلاستیکی استوانه ای بسیار محبوب و پرفروش می باشند که جنس و کیفیت بسیار بالایی دارند ولی به دلیل محبوب بودن آن مدل های مشابه تقلبی و بی کیفیت آن نیز در بازار بسیار موجود می باشد.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

گلدان های پلاستیکی در طرح و مدل های مختلفی موجود می باشد از سایز های بسیار کوچک که برای کاکتوس می توانید از آنها استفاده کنید، تا سایز و مدل های بزرگ آن که می توانید با تهیه آنها درختچه هایی را در منزل در اتاق و یا هر مکانی که می خواهید داشته باشید، گلدان پلاستیکی راه نگهداری گل و گیاه را در منزلتان آسان و راحت می کند.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

گلدان پلاستیکی استوانه ای که به دلیل ارتفاع زیادش به نام گلدان استوانه ای بلند معروف شده است، به گیاهان این امکان را می دهد که به خوبی بتوانند ریشه خود را گسترش دهند و داشتن فضای کافی این گلدان بخاطر ارتفاع بلند آن می باشد و شرایطی عالی را برای گیاه امکان پذیر می کند تا رشدی طبیعی و خوب داشته باشد.

گیاهانی مانند بنجامین، زاموفیلیا و سانسوریا و کاج که گیاهانی بلند قامت می باشند، برای کاشت در این گلدان ها بسیار مناسب می باشد و باعث زیباتر شدن ظاهری یکدیگر و فضای مورد نظر می شوند.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

گلدان پلاستیکی استوانه ای در سه سایز تولید می شوند که در سایز اول قطر و ارتفاع گلدان به ترتیب ۱۵ و ۲۶ سانتی متر می باشند و در سایز دوم قطر و ارتفاع ۱۸ و ۳۲ سانتی متر و در سایز سوم ۲۳ و ۴۱ سانتی متر مشخصات قطر و دهانه می باشد.

تنوع مدل و طرح در گلدان پلاستیکی استوانه ای بسیار بالا می باشد و برای هر سلیقه ای موجود می باشد، تنوع بالا در این مدل از گلدان پلاستیکی باعث تفاوت قیمت ها شده است و شما هر مدل و سایزی که از گلدان پلاستیکی استوانه ای را انتخاب کنید قیمتی متفاوت خواهد داشت.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

بدنه گلدان پلاستیکی استوانه ای سبک وزن می باشد و شما به راحتی می توانید این گلدان را جابه جا کنید و همچنین مزیت دیگری که این گلدان دارد بر خلاف ظاهر ظریف و زیبایش، بسیار محکم و با کیفیت می باشد و در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و دچار شکستگی نمی شود.

گلدان پلاستیکی استوانه ای برای کسانی که افزون بر زیبایی ظاهر، کیفیت گلدان نیز برایشان اهمیت دارد، بسیار مناسب می باشد و با یکبار خرید این گلدان می توانند به مدت طولانی از آن استفاده کنند. این گلدان را میتوان در حیاط، تراس و یا در مکان های مختلف منزلتان چه آپارتمانی و چه ویلایی قرار بدهید و فضایی دل انگیز را برای خود و خانواده تان ایجاد کنید.

گلدان پلاستیکی بلند

گلدان پلاستیکی بلند برای نگهداری و پرورش درختچه های کوچک و بزرگ برای کسانی که فضای نگهداری از آنها را ندارند بسیار مناسب می باشد، این افراد بیشتر آپارتمان نشین می باشند که از داشتن فضای باز محروم هستند و کاری که این گلدان ها می کنند این است که این محدودیت را برای افراد رفع کرده و به آنها این امکان را داده است تا بتوانند حق استفاده از گل ها و گیاهان که روح بخش انسان هستند، را داشته باشند.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

کاربردهای استفاده از گلدان پلاستیکی بلند بسیار متنوع و گوناگون می باشد و نمی توان گفت که فقط برای یک یا دو مورد می توان از این گلدان ها استفاده کرد، برای نمونه از این گلدان ها در ورودی درب ها جهت نمای بهتر و زیبا سازی می توان استفاده کرد. همچنین از این گلدان ها در مبلمان شهری نیز می توان استفاده نمود که این کاربری در هویت شهری نیز بسیار موثر است.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

اگر ورودی محل کار شما فضایی باز باشد یا دارای راهرو می باشد استفاده از این گلدان ها در چند عدد در کنار هم و در روبه روی هم می تواند بسیار در فضای کار شما تاثیر مثبتی ایجاد کند و این تاثیر در مشتری های شما نیز موثر خواهد بود و با دیدن همچین فضای زیبایی دوباره به پیش شما خواهند آمد و در نهایت در درآمد شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

شما می توانید با خریداری چند عدد گلدان پلاستیکی استوانه ای و گلدان های بلند در فضای حیاط خود نیز صرفه جویی کنید برای نمونه می توانید درختچه ها و گل ها و یا حتی سبزیجاتی که می خواهید درون باغچه خود بکارید را درون گلدان کاشته و پرورش بدهید و سپس فضای باغچه را برداشته و حیاط خود را بزرگتر کنید و در کاربری دیگر از آن استفاده کنید.

گلدان پلاستیکی طرح سفال

همانطور که می دانید گلدان های سفالی بسیار شکننده هستند و در اثر ضربه ای کوچک از طرف کودکان به طور کامل می شکنند و گلدان طوری آسیب می بیند که دیگر قابل استفاده نمی باشد و گیاه و یا گلی که درون آن می باشد دچار آسیب می شود و همچنین بسیار باعث کثیف شدن فضای شما می شود و شما مجبور به تمیز کاری هستید، اما در مقابل گلدان پلاستیکی طرح سفال تولید شده است تا برای کسانی که علاقه زیادی به این گلدان ها داشته اند نگرانی هیچ گونه خطر شکستگی و ایجاد کثیفی را نداشته باشند و به راحتی هم بتوانند گلدان را حمل کنند و هم مجبور به تحمل وزن بالای گلدان سفالی نباشند.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

افراد زیادی هستند که طرفدار طرح های سنتی بوده و به همین دلیل به دنبال گلدان های سفالی می روند و اگر آپارتمان نشین باشند گلدان را در فضایی قابل دید می گذارند، یکی از معایبی که بسیار برای نگهدارندگان این گلدان های سفالی مرسوم است کثیفی زیاد و آبیاری پیوسته می باشد چرا که دیواره های گلدان های سفالی متخلخل می باشد و آب را از خود عبور می دهد و همین علت سبب می شود تا گلدان نتواند رطوبت مورد نیاز برای گیاه را نگهداری کند و پیوسته باید آن را آبیاری کرد.

همچنین مشکل دیگری که ایجاد می کند این است که فضای اطراف گلدان خیس می شود و هیچگونه زیر گلدانی برای این گلدان های سفالی قدیمی موجود نمی باشد و اگر هم موجود باشد کارایی آن بسیار پایین است.

مشکل دیگر حمل و نقل گلدان می باشد که علاوه بر وزن گلدان باید وزن گل یا درختچه ای را که درون آن کاشته اید و همچنین وزن خاک را باید حمل کنید و این موارد برای کسانی که آپارتمان نشین می باشند و همچنین آپارتمان آنها فاقد آسانسور می باشد مشکل بسیار بزرگی می باشد و احتمال آسیب بدنی نیز وجود دارد.

گلدان پلاستیکی استوانه ای

در مقابل تولید کنندگان گلدان های پلاستیکی برای رفع همه ی این مشکلات و با به کارگیری خلاقیت در کنار کیفیت، گلدان پلاستیکی طرح سفال را تولید کرده اند که از لحاظ ماندگاری بسیار بادوام تر از گلدان های سفالی می باشند و همچنین برخلاف گلدان های پلاستیکی که آب را از خود عبور می دهند این گلدان ها آب و رطوبت را درون خود نگه داشته و نیاز آبی گلدان را برای مدت زیادی تأمین می کنند و از لحاظ آبیاری گیاه، کار شما را راحت تر و آسان تر می کند.

علاوه بر همه این موارد مزیت دیگری که این گلدان های پلاستیکی طرح سفال دارند این است که وزن بسیار سبکی دارند و از لحاظ جا­­­­­­­­­­­­­­­­­­ به جایی هیچ فشاری به بدن وارد نخواهد شد.

طرح این گلدان پلاستیکی آنقدر شبیه به گلدان سفالی می باشد که تنها با لمس کردن آن متوجه خواهید شد و بسیار از طرح زیبای آن و همچنین رنگ نیز که بسیار شبیه به رنگ سفال می باشد که در شبیه سازی آن به گلدان سفالی بسیار موثر بوده و مشتریان در ابتدا متوجه تفاوت جنس نخواهند شد.

قیمت گلدان پلاستیکی استوانه ای بلند

گلدان های پلاستیکی با در نظر گرفتن کیفیت و ماندگاری آن و همچنین طرح های زیبای آن در مقابل قیمتی که دارند بسیار ارزان می باشد و در مقایسه با جنس های دیگر گلدان ها نظیر گلدان های سفالی و شیشه ای و چوبی بسیار به صرفه تر می باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی استوانه ای بلند با توجه به سایز و مدل آن متفاوت خواهد بود و همچنین به دلیل تنوع بالای این گلدان ها می بایست جهت اطلاع از قیمت آن با شماره تماس های موجود و راه های ارتباطی با فروشندگان آن ارتباط برقرار کرده و قیمت روز آن را بپرسید چرا که به دلیل نوسانات بازار قیمت ها نیز دستخوش تغییراتی می شود و جامعه ی اقتصادی کشور ما نیز به گونه ای می باشد که روز به روز قیمت ها دچار تغییر می شود پس جهت اطلاع از قیمت باید از راه های ارتباطی استفاده کنید.

خرید گلدان پلاستیکی ارزان

اگر قصد خرید گلدان پلاستیکی ارزان را دارید و می خواهید گلدانی که خریداری می کنید تا درب منزلتان برای شما آورده شود می توانید خرید خود را از طریق سایت پاساک پلاست انجام دهید.

پس از تماس با ما و انتخاب سایز و مدل و تعداد گلدان مورد نظرتان فرایند های ارسال خرید شما بلافاصله انجام می شود و در کمترین زمان ممکن برای شما درب منزل فرستاده می شود و همچنین شما با خرید از سایت پاساک پلاست در واقع خرید خود را از خود تولید کننده گلدان های پلاستیکی انجام داده اید و به همین دلیل مبلغی که پرداخت خواهید کرد بسیار ارزان تر از مبلغی خواهد بود که در خرید حضوری پرداخت می کردید.

ما علاوه بر فراهم کردن خرید آسان و ارزان به شما کیفیت را نیز ارائه می دهیم و کالای اصل و با کیفیت را برای شما ارسال خواهیم کرد چرا که رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *