گلدان سطل 7

یکی از معروف ترین و پر متقاضی ترین گلدان برای گلخانه ها، گلدان سطل ۷ پلاستیکی می باشد؛ چرا که سایز آن بسیار مناسب کاشت انواع نهال است. گلدان سطل رنگ سیاه مدل گلخانه ای در گلخانه ها بسیار زیاد می باشد و برای کشاورزان و گلخانه داران بسیار پرکاربرد است.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای

در همه گلخانه ها نیاز به خانه ای برای گل ها است و این خانه همان گلدان است. برای همین در مکان ها و محل هایی که نگهداری و پرورش از گل ها و گیاهان صورت می گیرد، گلدان های فراوانی موجود می باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

یک گلخانه دار و یا هر کسی که کار پرورش از گل ها و گیاهان را انجام می دهد، چون نیاز به تعداد زیادی گلدان دارد بنابراین از لحاظ اقتصادی گلدان های را که برای خود خریداری می کند که بسیار به صرفه باشد، گلدان های درجه دوم و سوم که از مواد بازیافتی ساخته می شوند در این مکان ها استفاده ی زیادی می شود چرا که این گلدان ها که به رنگ مشکی بوده، هم کارکرد بالایی دارد و هم از لحاظ اقتصادی و کیفیت بسیار عالی و به صرفه می باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

از گلدان های پلاستیکی گلخانه ای فقط برای نگهداری و پرورش گل ها استفاده نمی شود بلکه در زمینه های زیادی از جمله پرورش ریشه های گیاهان دارویی، سبزیجات و مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان های پلاستیکی چون در سایز های مختلفی تولید و موجود می باشند و همچنین تنوع بسیار بالایی دارند در گلخانه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند چرا که گیاهان در سایز های کوچک تا بزرگ پرورش و نگهداری می شوند پس نیاز به گلدان های سایز مناسب خود دارند.

گلدان سطل ۷ پلاستیکی

منظور از سطل در گلدان سطل ۷ پلاستیکی گنجایش و ظرفیت آن برحسب لیتر می باشد و گلدان سطل ۷ پلاستیکی یعنی گلدان ظرفیتی ۷ لیتری دارد.

گلدان پلاستیکی سطل

از گلدان های سطلی می توان برای کاشت و پرورش درختچه ها نیز استفاده کرد.

مزیتی که این گلدان های پلاستیکی دارد این است که فضایی گسترده دارد که به گیاه این امکان را می دهد که به خوبی ریشه بگستراند و رشد بسیار خوبی داشته باشد.

همچنین به دلیل پلاستیکی بودن جنس این گلدان قابلیت نگهداری آب و رطوبت را در خود دارد و نیاز آبی گیاه را به خوبی تامین می کند و از دیواره های خود آب را عبور نمی دهد.

گلدان پلاستیکی سطل

دهانه این گلدان ۲۲٫۵ سانتی متر و زیره ۱۵ سانتی با ارتفاع ۲۱٫۵ سانتی متری دارد که وزنی حدود ۲۷۰ گرم دارد که بسیار سبک وزن بوده و قابلیت جابه جایی آن بسیار آسان می باشد.

سایز های گلدان سطل ۷ پلاستیکی بسیار استاندارد و مناسب می باشد که به همین دلیل در موارد و کاربرد های زیادی از جمله کاشت نخل و پالم و کاشت نهال و همچنین برخی سبزیجات محبوب نظیر خیار، مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

گلدان سطل ۷ پلاستیکی در برابر نور خورشید و همچنین رطوبت زیاد دچار هیچ آسیبی نمی شود و می توان از آن به مدت زیادی استفاده کرد. این گلدان چون از جنس پلاستیک می باشد، در برابر پرت شدن و یا افتادن دچار شکستگی نمی شود مگر اینکه با شدت بسیار زیادی مورد پرتاب قرار گیرد و دچار ترک خوردگی هایی شود.

گلدان سیاه پلاستیکی

امروزه گلدان سیاه پلاستیکی یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین های گلدان های پلاستیکی می باشد که بسیار محوبیت زیادی بین کشاورزان و گلخانه داران دارد.

تنوع گلدان سیاه پلاستیکی در طرح و سایز و مدل های آن می باشد که در مدل های گرد که معروف به گلدان های سطلی می باشد وجود دارد و در مدل دیگری که موجود می باشند مدل جعبه ای می باشد که این مدل نیز سایز های متفاوتی دارد.

گلدان پلاستیکی سطل

از لحاظ کیفیت، گلدان سیاه پلاستیکی نسبت به رنگ سفید کیفیت پایین تری دارد و این بخاطر تولید این گلدان از مواد بازیافتی می باشد که در درجه بندی دوم و سوم می باشند.

گلدان سیاه پلاستیکی برای گذاشتن در خانه پیشنهاد نمی شود چرا که این گلدان بیشتر جنبه پرورشی برای نهال ها و ریشه های گیاهان در گلخانه ها می باشد و جنبه تزئینی ندارد و حتی ظاهر آن هم ممکن است زیاد به دل ننشیند اما با این حال گلدان سیاه پلاستیکی با طرح های بسیار شیک وجود دارند که آنها از مواد اولیه ساخته شده اند که جنبه تزئینی نیز دارند و می توان از آنها در خانه و برای زیباتر کردن دکوراسیون نیز استفاده کرد.

خرید گلدان گلخانه ای پلاستیکی

امروزه خرید های غیر حضوری بیشتر انجام می شود چرا که مردم یک خرید راحت و بی دردسر را به خرید حضوری ترجیح می دهند و همچنین ارسال کالا درب منزل نیز بر پرطرفدار بودن این خرید اضافه کرده است.

خرید گلدان گلخانه ای پلاستیکی در مدل مورد نظر و تعداد دلخواه شما به راحتی قابل انجام است شما همین لحظه که در حال خواندن این متن هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت با ما ارتباط برقرار کنید و صرف چند دقیقه خرید خود را انجام دهید و علاوه بر یک خرید راحت پول کمتری پرداخت کنید و ارزان گلدان های مورد نظرتان را بخرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *