میز پلاستیکی سفری

فضاهای آزاد خود را چه کوچک و چه بزرگ با اضافه کردن یک میز ناهار خوری ۴ نفره پلاستیکی زیباتر و کاربردی تر کنید چرا که میز ها و صندلی ها می توانند افراد بیشتری را در یک فضا در خود جای دهند. این میزها دارای قیمت بسیار ارزان تر از جنس های دیگر نیز هستند.

آیا میز پلاستیکی دوام کافی دارد؟

ماندگاری و کیفیت هر کالایی بستگی به جنس آن و مواد به کار رفته در تولید آن می باشد که می تواند ماندگاری آن را تعیین کند.

اگر میز پلاستیکی که برای خود خریداری کرده اید از مواد اولیه با کیفیت یا به عبارتی از پلی اتیلن های درجه یک ساخته شده باشد پس برای شما ماندگاری بالایی را فراهم خواهد کرد.

میز پلاستیکی سفری

در هنگام خریداری میز پلاستیکی باید دقت کنید که از چه کسی می خواهید خرید کنید اگر از خود تولید کننده خرید خود را انجام داده اید پس خیالتان از بابت کیفیت میز پلاستیکی راحت باشد چرا که کالای با کیفیتی را خریداری کرده اید.

مسئله مهمی که در مورد میز پلاستیکی وجود دارد ظرفیت تحمل محدود می باشد و هر چقدر که ضخامت میز پلاستیکی بیشتر باشد، وزن بیشتری را می تواند تحمل کند و یک میز آهنی به طور قطع تحمل بیشتری نسبت به میز پلاستیکی دارد و می توانید بر روی آن وسایل سنگینی بگذارید که نمی توان آنها را بر روی میز پلاستیکی گذاشت یا به عبارتی کاربری میز پلاستیکی و میز آهنی تفاوت هایی دارد و شما ابتدا باید به نیاز خود توجه کنید و سپس اقدام به تهیه میز مورد نظر خود کنید.

میز پلاستیکی

میز پلاستیکی به دلیل خاصیت های منحصر به فرد پلاستیکی نظیر ضد آب بودن و نشکن بودن می توانند در برابر هوای بارانی و یا هوای آفتابی قرار بگیرند و سالم باقی بماند و شما می توانید به مدت زیادی از میز پلاستیکی خود استفاده کنید.

میز ناهار خوری ۴ نفره پلاستیکی چه سایزی دارد؟

میز نهار خوری ۴ نفره پلاستیکی شکلی مربع مانند دارد و به دلیل مربع بودن، چهار ضلع آن با یکدیگر برابر می باشد.

میز پلاستیکی

میز ناهار خوری ۴ نفره پلاستیکی به شکل دایره نیز موجود می باشد. ارتفاع این میزهای پلاستیکی حدودا ۷۰ الی ۷۶ سانتی متر می باشد و طول و عرض آن در مدل های میز مربع پلاستیکی ۹۶*۹۶ می باشد که البته این ابعاد می تواند کمی متفاوت تر باشد، ولی به طور کلی و استاندارد، همین ابعاد از میز ناهار خوری ۴ نفره پلاستیکی تولید و در بازار و فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد.

میز پلاستیکی

در مدل دایره ای این میز که طول و عرضی وجود ندارد و فقط قطر را می توان بیان کرد، ۱۰۰ سانتی متر قطر استاندارد میز ناهار خوری پلاستیکی می باشد. اگر صندلی هایی که دور میز ناهار خوری ۴ نفره گذاشته می شود کم حجم باشد می توان علاوه بر ۴ صندلی که روبروی یکدیگر قرار می گیرند، دو صندلی دیگر در ضلع های مجاور گذاشت و مجموعا ۶ صندلی در اطراف آن گذاشت.

صندلی پلاستیکی

به طور کلی میز ناهار خوری ۴ نفره پلاستیکی از استانداردترین سایز های میزها می باشد و این سایز را می توان در دسته سایزهای مدیوم قرار داد.

این میز برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب می باشد و همچنین برای افراد مجرد که مستقل هستند نیز مناسب می باشد چرا که می توان با داشتن این میز و صندلی یک دورهمی ۴ نفره بسیار زیباتر را داشت و همچنین برای بالکن های کوچک نیز مناسب می باشد چرا که حجم بسیار کمی از فضا را اشغال می کند و در صرفه جویی از فضا بسیار مناسب می باشد.

مدل میز ناهار خوری پلاستیکی گرد بهتر است یا مربعی؟

اولین تفاوت میز های گرد و مربعی را در گوشه داشتن و نداشتن می توان بررسی کرد، یک میز مربع قطعا دارای چهار گوشه می باشد که اگر میز شیشه ای باشد این گوشه ها تا حدی می تواند برای کودکان خطرناک باشد اما در مورد میز های پلاستیکی می توان گفت که این خطر اصلا موجود نمی باشد و هیچ گونه آسیبی را وارد نمی کند.

صندلی پلاستیکی

اگر میز شما کوچک باشد تفاوت گرد بودن یا مدل مربعی را متوجه نخواهید شد چرا که اصلا خود را نشان نمی دهد و زاویه دید شما نسبت به اطرافیانتان بسیار واضح و آشکار است اما در مورد میزهای سایز های بزرگ تر می توان گفت که این تفاوت بسیار آشکار است. هنگامی که افراد زیادی دور یک میز مربعی بزرگ نشسته باشند، به دلیل شکل هندسی این میز افرادی که اول و آخر ضلع مجاور میز هستند دیدی به یکدیگر ندارند و فقط افراد روبرو می توانند به طور کامل یکدیگر را ببینند و شما با همه افراد دور میز نمی توانید مخاطب و یا همکلام شوید چرا که به یکدیگر دید ندارید و همچنین فاصله شما از یکدیگر بسیار دور خواهد بود ولی در میزهای گرد پلاستیکی همگی افراد به یکدیگر دید کافی دارند و همه افراد می توانند در گفت و گو و بحث می توانند شرکت کنند و احتمال اینکه کسی ساکت باشد و صحبت نکند بسیار کم است و این باعث می شود افراد احساس بهتری داشته باشند و کسی احساس تنهایی نخواهد کرد.

قیمت میز پلاستیکی نسبت به بقیه جنس ها ارزان تر هست؟

بله در پاسخ به این سوال می توان گفت که قیمت میز پلاستیکی به طور قابل توجهی از بقیه جنس ها ارزان تر است.

میز گرد پلاستیکی تاشو

این ارزان بودن، به دلیل فرایند راحت تولید میز های پلاستیکی می باشد و همچنین تولید پلاستیک علاوه بر راحت بودن هزینه های بسیار کمتری نسبت به بقیه اجناس دارد.

بهترین و درجه یک ترین مواد پلاستیکی با هزینه های بسیار کمی که برای تولید کننده دارد سبب می شود که قیمت گذاری آن ها نیز بسیار ارزان تر از بقیه اجناس باشد.

صندلی پلاستیکی

به طور کلی، محصولات پلاستیکی برای تولید کننده و برای مشتری بسیار ارزان و به صرفه می باشند و ارزان بودن میز پلاستیکی را هیچ گاه نمی توان بر مبنای بی کیفیت بودن و یا بدون ماندگاری دانست چرا که میز پلاستیکی هم با کیفیت است و هم ماندگاری بالایی دارد.

میز پلاستیکی از کجا بخرم؟

شما می توانید میز پلاستیکی مورد نیاز را با سایز و طرح دلخواهتان را هم از بازار خریداری کنید و هم از سایت های اینترنتی مانند سایت پاساک پلاست، که در این دو روش تفاوت های زیادی وجود دارد.

هنگامی که شما قصد خرید از بازار را داشته باشید به طور مستقیم نمی توانید از تولید کننده خرید کنید و باید کمی گران تر خرید کنید و مورد دیگر تنوع پایین می باشد که ممکن است شما با رفتن به یک یا دو فروشگاه که زمان بسیاری را از شما می گیرد، موفق به پیدا کردن مدل مورد نظر خود نشوید، اما با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت در عرض چند ثانیه می توانید مدل مورد نظر خود را پیدا کرده و از خود تولید کننده با قیمت ارزان خریداری کنید.

سایت پاساک پلاست به شما پیشنهاد می کند که در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و آن را ارزشمند بدانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *