صندلی بزرگ پلاستیکی

فضای کافه های امروزی که اغلب دارای فضای باز هستند با میز و صندلی پلاستیکی در مدل های متنوع از جمله مدل بسیار شیک پایه چوبی کامل شده اند، فروش این صندلی ها با قیمت ارزان و کیفیت عالی انجام می شود.

چه مدل میز و صندلی مناسب کافه می باشد؟

میز و صندلی که بتواند در برابر هر نوع آب و هوایی مقاوم باشد برای مکانی مثل کافه بسیار مناسب می باشد چرا که اغلب کافه ها دارای فضای باز هستند و در این فضای باز باید بتوانند در برابر باد و باران و دیگر تغییرات آب و هوایی دوام بیاورند و ماندگاری خود را حفظ کنند.

صندلی پلاستیکی ناصر پایه فلزی

مسئله مهمی که در کنار ماندگاری میز و صندلی بسیار حائز اهمیت می باشد، راحتی و طراحی آن می باشد که تاثیر زیادی بر کسب و کار و مشتریان دارد، به طور فرض تصور کنید به کافه ای همراه با دوستانتان آمده اید و می خواهید چند ساعتی را در کنار هم باشید و لذت ببرید اما به هنگام نشستن بر روی صندلی نه تنها احساس راحتی نمی کنید بلکه کمر و سپس گردن و یا پاهای شما نیز خسته و درد می گیرد به همین دلیل به شما خوش نمی گذرد و همین باعث می شود که دیگر آن کافه را انتخاب نکنید.

میز و صندلی پلاستیکی کافه تمام ویژگی های لازم و مناسب از جمله احساس راحتی هنگام نشستن بر روی صندلی، طراحی زیبا و شیک و مقاوم و ماندگار بودن در برابر تغییرات آب و هوایی را دارد و همچنین یکی از مزیت های آشکار میز و صندلی های پلاستیکی وزن سبک آن می باشد.

صندلی پلاستیکی کافه شیک هست و دوام کافی دارد؟

با بالا رفتن تقاضای صندلی های پلاستیکی علاوه بر تولید بیشتر، تنوع مدل آن ها نیز بسیار بیشتر شده است و زیبایی و شیک بودن صندلی پلاستیکی بسیار دیده شده است.

صندلی پلاستیکی دسته دار

امروزه در اکثر کافه ها از میز و صندلی های پلاستیکی استفاده می شود چرا که این صندلی ها هم بسیار راحت هستند و هم بسیار شیک و زیبا و همچنین تنوع رنگ آن ها نیز بسیار گسترده می باشد.

صندلی پلاستیکی کافه در بیشتر مدل ها طوری طراحی شده است که در هنگام نشستن حالت استاندارد کمر حفظ شود و این امر هم موجب راحتی و هم تاثیر گذار در سلامتی افراد می شود.

صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی کافه از لحاظ ماندگاری دوام بالایی دارد چرا که نه دچار زنگ زدگی می شود و نه دچار پوسیدگی که به ترتیب صندلی های آهنی و چوبی این مشکل ها را دارند. این صندلی در صورت قرارگیری در فضای باز ممکن است پس از چندین روز دچار آلودگی و گرد و خاک شود که این آلودگی ها را به راحتی و فقط با یک دستمال در عرض چند دقیقه می توان پاک کرد، این امر نیز باعث افزایش ماندگاری و دوام صندلی پلاستیکی می شود چرا که این موضوع باعث می شود صندلی ظاهر اولیه خود را حفظ کند و همیشه تمیز و نو باقی بماند.

صندلی پلاستیکی کافه با توجه به جنس پلاستیک هر چه ضخامت صندلی پلاستیکی بیشتر باشد باعث می شود تا وزن بیشتری را تحمل کند، اگر بیشتر از ظرفیت مورد نظر وزنی روی آن قرار گیرد احتمال شکستگی آن وجود دارد اما با طراحی های جدید صندلی های پلاستیکی که با پایه های چوبی و فلزی ترکیب شده اند این مقاومت و ظرفیت بسیار بیشتر شده است.

میز پلاستیکی گرد

صندلی پلاستیکی کافه با داشتن ویژگی های مخصوص از جمله زیبایی و شیک بودن در کنار دوام و ماندگاری بالا بسیار به صرفه می باشد و برای شیک ترین مکان ها نیز مناسب می باشد و می تواند فضای موجود را تا حد زیادی تغییر دهد.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی برای کافه بهتر است یا پایه چوبی؟

برای پاسخ به این سوال شما ابتدا باید به کف فضای کافه و یا محلی که می خواهید صندلی پلاستیکی را در آن جا بگذارید نگاه کنید، اگر کف فضای شما سرامیکی باشد پایه های فلزی به دلیل خاصیتی که دارند در اثر کشیده شدن آن به کف خش های زیادی بر روی کف ایجاد می کند که این امر ظاهر نامطلوبی را ایجاد می کند.

صندلی های درون کافه به دلیل رفت و آمد و جابه جایی زیاد بسیار مورد جابه جایی قرار می گیرند پس اگر صندلی پلاستیکی با پایه فلزی را درون کافه داشته باشید حتما خط و خش های ایجاد شده زیادی بر روی کف خود خواهید داشت، پایه های فلزی بیشتر برای مبل ها مناسب می باشند چرا که مبل ها بیشتر ثابت هستند و خیلی کم آن ها را جا به جا می کنیم. البته اگر انتهای پایه های فلزی، دارای ترمزهای کوچک پلاستیکی باشد، می توان این عیب را از بین برد.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی با پایه های چوبی همانند پایه های فلزی هم مقاومت بیشتری به صندلی می دهد و هم زیبایی آن را بیشتر می کند و مزیت دیگر آن این است که هیچ گونه خط و خطوطی را از خود بر جای نمی گذارد که این مورد یکی از ضعف های پایه های فلزی می باشد.

فروش صندلی به صورت عمده با چه قیمتی هست؟

قطعا فروش صندلی به صورت عمده با قیمت کمتری نسبت به خرید تکی می باشد و برای مشتری سود بیشتری خواهد داشت چرا که مبلغ کمتری را خواهد پرداخت.

البته منظور از خرید عمده برای هر فروشنده تعدادی مشخص می باشد که خود فروشنده این را تعداد را اعلام می کند که شما هنگام خرید باید چه تعداد صندلی را بخرید تا خرید شما عمده محسوب شود.

اگر خرید عمده شما به صورت اینترنتی و غیر حضوری باشد علاوه بر سود خرید عمده مبلغ کمتری را خواهید پرداخت چرا که خرید شما بی واسطه و مستقیم از فروشنده می باشد.

میز و صندلی پلاستیکی کافه رو از کجا بخریم؟

شما می توانید میز و صندلی پلاستیکی کافه را در هر طرح و مدل و سایز دلخواهتان را هم از بازار حضوری و هم از بازار اینترنتی یعنی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید که در روش دوم شما به راحتی مدل مورد نظر خود را در عرض چند دقیقه پیدا خواهید کرد اما در روش اول یعنی خرید حضوری ممکن است چندین روز طول بکشد تا آنچه را می خواهید پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *