صندلی پلاستیکی کوچک

بسیاری از افراد تمایل دارند از صندلی پلاستیکی کوچک برای اتاق خواب کودکان خود و یا امور دیگر استفاده کنند. این صندلی ها نسبت به نوع فلزی و چوبی بسیار سبک وزن بوده و توسط شرکت کارخانه ناصر به فروش عمده و جزئی می رسد.

چرا صندلی پلاستیکی انتخاب می شود؟

زمانی که مشتری تصمیم به خرید صندلی می گیرد، گزینه های زیادی از جمله نوع چوبی، فلزی، فایبرگلاس و پلاستیکی پیش روی او قرار دارد. از این رو باید بداند که این صندلی را به طور کلی برای چه کاری می خواهد، تا بتواند انتخاب آگاهانه و مطابق با نیاز و بودجه مالی خود انجام دهد، زیرا که هر کدام از این جنس ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشند.

صندلی پلاستیکی کوچک

صندلی پلاستیکی کوچک

صندلی پلاستیکی کوچک

در این میان اگر از فروشنده ها بپرسیم که کدام جنس بیشتر از همه مورد استقبال مشتریان بوده و فروش بیشتری دارد، همه به صندلی جنس پلاستیکی اشاره می کنند. علت آن نیز واضح و مشخص می باشد. این صندلی ها دارای وزن سبک، تنوع طرح و رنگ بهتر، بدنه شیک تر، مقاومت و ماندگاری بالا و از همه مهمتر، قیمت ارزان می باشند. از این رو در بسیاری از موارد به عنوان بهترین جایگزین و انتخاب اول مشتری در بازار شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی کوچک

این صندلی ها در انواع سایزها توسط برندهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند. تولید این صندلی ها و هر گونه محصول پلاستیکی دیگری توسط دستگاه تزریق پلاستیک صورت می گیرد و اندازه هر صندلی نیز به اندازه و مدل قالب دستگاه بستگی دارد.

صندلی پلاستیکی کوچک

سایز صندلی پلاستیکی کوچک چقدر است؟

سایز صندلی پلاستیکی به عنوان یکی از مهمترین اطلاعات در مورد آن می باشد. صندلی پلاستیکی کوچک که بیشتر برای استفاده کودکان طراحی می شود، دارای نشیمن گاه ۲۵*۳۵ تا ۳۵*۴۵ می باشد و ارتفاع آن نیز بین ۶۵ تا ۱۲۰ سانتی متر می باشد. البته سایز دقیق را باید از مسئول فروش در قالب کاتالوگ مشخصات دریافت کرد. زیرا که هر برندی اندازه قالب مخصوص به خود را در تولید صندلی دارد.

صندلی پلاستیکی کوچک

صندلی پلاستیکی کوچک به دلیل نوع کاربری که دارد، در رنگ های شاد طراحی و تولید می شود و برای دکوراسیون ها و فضاهای کوچک به کار گرفته می شود. این صندلی همراه با میز پلاستیکی ارتفاع کم تولید و عرضه می شود. البته برای مهدکودک ها یا دبیرستان ها این صندلی ها در تعداد بالا خریداری می شود و جابجایی آن برای کودکان نیز بسیار راحت می باشد. معمولا دسته و پایه آن نیز به گونه ای است که کودک به راحتی و بدون دردسر آن را جابجا کند و خودش کارهای شخصی اش را انجام دهد.

صندلی پلاستیکی کوچک

برند ناصر چرا در محصولات پلاستیکی موفق شد؟

کارخانه پلاستیک ناصر به عنوان یکی از برندهای مهم و شناخته شده در بازار محصولات پلاستیکی کشور می باشد. هر تولید کننده ای که بخواهد در این بازار موفق شود، باید اجناس باکیفیت و قیمت ارزان را به مشتری ارائه دهد، به خصوص قیمت ارزان و حاشیه سود کم که در بازار ایران به عنوان کلیدی مهم در فروش موفق می باشد.

صندلی پلاستیکی کوچک

البته قیمت ارزان به معنی ارائه جنس بی کیفیت نمی باشد، بلکه به معنای ارائه جنس با کیفیت مطلوب در پایین ترین قیمت ممکن، و به عبارتی قیمت رقابتی می باشد. محصولات پلاستیکی از مواد گرانولی پلیمری ساخته می شوند، که اگر این مواد از درصد خلوص بالا برخوردار باشند، محصول پلاستیکی نهایی نیز دارای کیفیت بالا می باشد.

صندلی پلاستیکی کوچک

برند ناصر به عنوان تولید کننده ای موفق می کوشد با ارائه انواع صندلی پلاستیکی کوچک و بزرگ به همراه میز پلاستیکی مخصوص به خود، انتخاب مشتریها را در این حوزه بالا ببرد و مطابق با هر سلیقه ای، تنوع محصولات ارائه دهد. همه این عوامل می تواند باعث موفق شدن یک برند، در بازار داخلی و خارجی پلاستیک شود.

خرید صندلی و میز را چگونه انجام دهیم؟

خرید میز و صندلی پلاستیکی را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری می توان انجام داد. این کاملا بستگی به میزان وقت و انرژی مشتری دارد.

صندلی پلاستیکی کوچک

امروزه با وجود اینترنت خیلی از افراد ابتدا کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند و سپس اطلاعات لازم را قبل از خرید کسب می کنند. آنگاه که از مدل و طرح و رنگ و حدود قیمت صندلی پلاستیکی و میزهای سازگار با آن اطلاع کافی دارند، و حال با آگاهی کامل با فروشنده تماس می گیرند یا به بازار می روند. طبیعتا در چنین حالتی به یک خرید آگاهانه و ارزان قیمت دست پیدا می کنند.

صندلی پلاستیکی کوچک

برخی از افرادی که به صورت عمده خرید می کنند، تمایل دارند تا کیفیت کار را از نزدیک ببینند و سپس مطمئن شوند که خرید یک جنس باکیفیت را انجام می دهند. اما امروزه دیگر همه افراد این وقت و فرصت را ندارند که به بازار یا کارخانه بروند. از این رو زمانی که از دوستان و آشنایان مورد اعتماد خود در مورد برندی اطمینان خاطر را کسب کردند، بلافاصله تلفنی یا اینترنتی با مسئول و نماینده فروش آن ارتباط برقرار می کنند و انواع میز یا صندلی پلاستیکی مورد نظر خود را سفارش می دهند.

فروش عمده و جزئی چه تفاوتی دارد؟

فروش عمده بیشتر مخصوص افرادی می باشد که مغازه دار و یا صاحب پلاسکو در مراکز استان ها می باشند و قصد خرید عمده با درصد تخفیف بالا دارند. فروش جزئی نیز مخصوص مصرف کنندگان خانگی هست که برای مصرف شخصی خود می خواهند و قصد ارتباط با شرکت کارخانه و خرید ارزان ترین قیمت بازار در مورد صندلی پلاستیکی را دارند.

صندلی پلاستیکی کوچک

از این رو شرکت کارخانه با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی می کوشد قیمت ارزان را برای همه مشتریان اعم از مشتریان خرد و عمده در سراسر کشور فراهم آورد. البته کسانی که قصد خرید تعداد بسیار کم دارند، ابتدا با مسئول فروش تماس می گیرند و با احتساب هزینه باربری برای آنها، حساب می کنند که آیا خرید از کارخانه برای آنها مقرون به صرفه می باشد یا اینکه بهتر است از فروشگاه شهر و محل خود، حتی با قیمت بیشتر تهیه کنند، اما هزینه باربری و حمل ندهند تا خریدشان مقرون به صرفه باشد.

صندلی پلاستیکی کوچک

برای اطلاع از همه این مسائل باید با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و مقرون به صرفه بودن خرید برای هر تعداد میز یا صندلی پلاستیکی اطلاعات کسب کرد.

چگونه سفارش صندلی خود را ثبت و خرید را انجام دهم؟

همه مجموعه ها دارای یک مسئول فروش یا همان مشاور فروش جهت ثبت سفارش مشتری می باشند.

اما برخی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی نیز صرفا از طریق یک فرم برای مشتری ثبت سفارش و ارسال را انجام می دهند. ما معتقدیم ابتدا باید مشتری با مسئول فروش صحبت کند، یا حتی از طریق پیام رسان ها ارتباط برقرار کند و نیاز خود را از میز و صندلی پلاستیکی کوچک یا بزرگ، برای هر فضایی که قرار است در آن استفاده کند، شرح دهد. آنگاه کاتالوگ و لیست قیمت در اختیار وی قرار گیرد تا به راحتی بتواند مطابق با نیاز و سلیقه و بودجه مالی خود انتخاب کند.

کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت را دریافت کنید و ثبت سفارش و خرید را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *