میز گرد پلاستیکی تاشو

از انواع میز پلاستیکی تاشو در مدل های گرد و مربعی و مستطیلی، به همراه صندلی سبک وزن پلاستیکی، می توان به عنوان گزینه هایی خوب برای داشتن یک سفر راحت استفاده کرد. مجموعه ناصر به عنوان یک برند مطرح در این حوزه، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

انواع میز پلاستیکی

میزهای پلاستیکی دارای وزن بسیار کمی هستند و به راحتی می توان آنها را به هر جایی حمل کرد. از این رو به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد یک فضای خوب برای نشستن در سفر می باشند.

میز پلاستیکی

از انواع میز پلاستیکی می توان به مدل های تاشو و پایه ثابت اشاره کرد. از لحاظ طرح بدنه نیز به سه نوع گرد، مربعی و مستطیلی تقسیم بندی می شوند.

از لحاظ برند تولید کننده نیز، به برندهای میز پلاستیکی ناصر، طلوع پلاستیک، سبلان، صبا پلاستیک و لیمون می توان اشاره داشت که به عنوان شناخته شده ترین کارخانه های تولید میز و صندلی پلاستیکی در بازار لوازم خانگی شناخته می شوند.

در ادامه به مدل های گوناگون میز پلاستیکی در بازار می پردازیم.

میز پلاستیکی گرد

یکی از جالب ترین میزها در بازار، میز پلاستیکی گرد می باشد که باعث می شود افراد به راحتی بتوانند ظرفیت آن را از دو نفر به شش نفر و یا بیشتر، برسانند، زیرا فقط کافیست که صندلی ها را از میز فاصله بدهند.

صندلی پلاستیکی

میز پلاستیکی گرد به عنوان یکی از میزهایی می باشد که می توان به همراه صندلی های هم رنگ و طرح آن، دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد را در خانه به وجود آورد.

میز پلاستیکی گرد در اندازه قطر ۹۰ الی ۱۱۰ سانتی متر، و ارتفاع ۷۰ الی ۸۵ سانتی متر تولید می شود.

میز پلاستیکی مستطیلی

میز پلاستیکی مستطیلی به عنوان یکی از پر فروش ترین میزها در بازار می باشد. این میز بیشترین ظرفیت صندلی را از لحاظ تعداد به خود اختصاص می دهد.

صندلی پلاستیکی

معمولا میز پلاستیکی مستطیلی دارای ظرفیت ۴ الی ۸ نفره می باشد و به همراه صندلی پلاستیکی، گزینه ای ارزان قیمت و مطلوب برای ایجاد یک فضای نشستن ساده در باغ، خانه و یا ویلا می باشد.

میز پلاستیکی بیضی نیز در واقع با همان ابعاد مدل مستطیلی می باشد، با این تفاوت که میز دیگر دارای حاشیه های تیز نیست.

این میزها معمولا دارای طول ۱۱۰ تا ۱۵۰ سانتی متر، عرض ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر و ارتفاع ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر می باشند و کاملا از لحاظ ارگونومی بدن، مناسب نشستن افراد بالغ و بزرگسال است.

میز پلاستیکی تاشو

میزهای پلاستیکی در دو نوع میز پلاستیکی پایه ثابت و میز پلاستیکی تاشو معرفی می شوند.

میز گرد پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی تاشو دارای جابجایی راحت تری می باشد، معمولا صفحه میز از نوع پلاستیک بوده و پایه های آن فلزی می باشد.

نوع لولا و اتصالات میز به گونه ای است که بعد از چندین بار بسته کردن آن، دچار لق شدگی یا خرابی نشود.

از این رو در تولید انواع میز پلاستیکی ثابت، باید از بهترین متریال در ساخت صفحه میز که به صورت پلاستیکی می باشد، و به کار گیری بهترین اتصالات بین فلز و پلاستیک، استفاده کرد تا دوام و ماندگاری داشته باشد.

میز پلاستیکی گرد

مقاومت و پایداری میز پلاستیکی تاشو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا این میز به عنوان یک گزینه ی اصلی در سفر و طبیعت گردی، مورد استفاده عاشقان سفر و طبیعت قرار می گیرد.

میز پلاستیکی برند ناصر

تولید کننده های زیادی در کشور وجود دارند که اقدام به تولید محصولات پلاستیکی می کنند. یکی از خوش نام ترین آنها، برند ناصر پلاستیک می باشد که از دیرباز به عنوان برندی صاحب سبک، در حوزه لوازم پلاستیکی خانگی شناخته می شود.

همه محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری ساخته می شوند که هرچه درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، کیفیت محصول نهایی نیز بهتر خواهد بود.

این مواد پلیمری در دستگاه هایی به نام دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند تا تحت حرارت قرار گرفته و به محصول پلاستیکی مورد نظر تبدیل شوند.

کارخانه ناصر پلاستیک با استفاده از بهترین مواد اولیه پلیمری با درصد خلوص بالا و به کار گیری به روز ترین دستگاه های تزریق پلاستیک در خط تولید خود، می کوشد همواره بهترین کیفیت صندلی و میز پلاستیکی را به مشتریان عرضه کند.

صندلی پلاستیکی

میز پلاستیکی برند ناصر دارای انواع مدل های مربعی، گرد، مستطیلی، بیضی در مدل های بدنه ساده و بدنه حصیری می باشد که پاسخگوی همه سلایق است.

صندلی پلاستیکی ناصر

صندلی پلاستیکی نیز در کنار یک میز پلاستیکی تاشو به عنوان ضرورت اصلی در سفر و طبیعت گردی به حساب می آید.

صندلی های پلاستیکی نیز دارای انواع بدون دسته، دسته دار، پایه فلزی، پایه چوبی، تاشو و ارتفاع بلند می باشند که با توجه به نوع میزی که قرار است به کار گرفته شود، می توان صندلی پلاستیکی را انتخاب کرد.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی ناصر به عنوان یکی از برندهای مطرح می باشد که دارای کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی در آب و هوای بارانی و آفتابی بوده وبه راحتی می توان آن را در طبیعت و فضای باز خانه و ویلا و باغ مورد استفاده قرار داد.

همچنین صندلی پلاستیکی ناصر بدنه حصیری دارای ظاهری بسیار شیک می باشد و در رنگ سفید و قهوه ای، به همراه میز پلاستیکی مخصوص به خود، یک فضای لاکچری به وجود می آورد و به عنوان بهترین گزینه برای زمان استراحت محسوب می شود.

خرید میز پلاستیکی تاشو

برای خرید انواع میز پلاستیکی تاشو می توان به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به جستجو و کسب آگاهی در مورد محصول کرد.

میز پلاستیکی سفری

امروزه طبیعتا با رشد و گسترش اینترنت، منطقی تر است که ابتدا به جستجوی اینترنتی محصول مورد نظر خود بپردازیم، مدل ها و طرح ها را مشاهده کنیم، قیمت ها را بررسی کنیم و ارزان ترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم.

شرکت کارخانه نیز با داشتن سایت می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریانی که به صورت عمده و یا خرده خرید دارند، برقرار کند تا بتوان خرید انواع میز پلاستیکی تاشو و صندلی های برند ناصر پلاستیک با قیمت ارزان را در اختیار همه مشتریان در سراسر کشور قرار داد.

فروش عمده میز پلاستیکی تاشو

فروش عمده میز پلاستیکی تاشو از طریق شرکت کارخانه با لیست قیمت خالص کارخانه صورت می گیرد.

میز پلاستیکی سفری

معمولا کسانی که صاحب انبار پخش، پلاسکو، رستوران دارها، هتل داران، صاحبان مغازه لوازم خانگی و… که قصد خرید عمده دارند، می کوشند تا ارزان ترین قیمت را در بازار پیدا کنند.

از این رو تلاش دارند تا اصلی ترین منبع فروش میز و صندلی پلاستیکی را در بازار پیدا کنند و به صورت عمده خرید خود را با درصد تخفیف های شرکت کارخانه انجام دهند.

شرکت کارخانه با ارائه لیست قیمت عمده فروشی به این عزیزان، آماده ارائه خدمات به همه مشتریان عمده نیز می باشد. کافیست با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *