فایل کشویی پلاستیکی

انواع سایز بزرگ و کوچک فایل پلاستیکی ناصر را می توان به صورت اینترنتی با قیمت درب کارخانه دریافت کرد. برای اطلاعات بیشتر کافیست با ما ارتباط برقرار کنید.

انواع فایل پلاستیکی ناصر

فایل های پلاستیکی به عنوان یک نوع کمد سبک وزن برای جای دادن وسایل و مرتب کردن اتاق و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند. این فایل ها دارای مدل های بسیار شیک تر از کمدهای چوبی هستند و دکوراسیون بهتری نیز در خانه به وجود می آورند.

همچنین از فایل های پلاستیکی می توان برای نظم بخشیدن به وسایل آشپرخانه نیز استفاده کرد، زیرا برخی از انواع این فایل ها، دارای کشوهای پهن بوده و قابلیت گذاشتن انواع قاشق و چنگال و چاقو و بشقاب و… را دارند و بدنه آنها نیز شفاف می باشند تا به راحتی بتوان وسایل داخل آن را دید و کارها را سریع تر انجام داد.

فایل پلاستیکی

برندهای زیادی در مورد فایل پلاستیکی در بازار پلاسکو کشور وجود دارد، که یکی از بهترین و شناخته شده ترین آنها، فایل پلاستیکی ناصر می باشد.

برند ناصر تولید کننده انواع این فایل های پلاستیکی در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ می باشد که دارای بدنه بسیار محکم و مقاوم می باشند.

این محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شوند که باعث می شود دارای دوام و ماندگاری بالا در برابر رطوبت و یا گرما باشند و تحمل وزن انواع وسایل در کشو را نیز دارند.

فایل پلاستیکی سایز بزرگ

سایزهای متفاوت فایل پلاستیکی ناصر توسط شرکت کارخانه تولید شده و به فروش می رسد.

سایز ایکس لارج (خیلی بزرگ) به عنوان یکی از سایزهای مهم برای نگهداری انواع لباس و پوشاک در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

دراور پلاستیکی

فایل پلاستیکی سایز بزرگ دارای جابجایی راحت تری نسبت به کمدهای چوبی و یا دراورهای شیشه ای می باشد، زیرا جنس آن از پلاستیک بوده و به راحتی حتی به همراه وسایلی که درون آن می باشد، می توان فایل را جابجا کرد. البته در صورتی که جابجایی روی محیط صاف و به میزان یک یا دو متر باشد. برای جابجایی در فواصل بیشتر بهتر است که لوازم سنگین را از فایل بیرون آورد.

با استفاده از یک فایل پلاستیکی ناصر سایز بزرگ که هم رنگ دیگر وسایل خانه می باشد، می توان یک اتاق منظم و مرتب را به وجود آورد.

قیمت فایل پلاستیکی ناصر

قیمت فایل پلاستیکی ناصر به فروشنده ای که از آن می خواهیم خرید کنیم، بستگی دارد.

بسیاری از مجموعه های اینترنتی که دارای ارتباط مستقیم با تولید کننده هستند و عامل فروش اصلی در تهران می باشند، قیمت مناسب به مشتری ارائه می دهند و این گونه باعث می شود تا همه مشتریان بتوانند خرید ارزان قیمت داشته باشند.

دراور پلاستیکی

البته برای مشتریانی که قصد خرید تعداد دو یا سه عدد فایل پلاستیکی ناصر را دارند، و در شهرستان حضور دارند، ارسال بار آنها با باربری صورت می گیرد تا هزینه حمل نیز برایشان مقرون به صرفه باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فایل پلاستیکی و ارائه لیست قیمت روز آن، می توانید با مسئول فروش سایت پاساک پلاست ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *