فایل پلاستیکی دو طبقه

انواع فایل پلاستیکی دو طبقه و سه طبقه که بهترین گزینه برای جمع و جور کردن وسایل کوچک و بزرگ می باشد را می توانید با قیمت ارزان تهیه کنید.

ویژگی فایل پلاستیکی

فایل پلاستیکی نسبت به نوع فلزی دارای زیبایی بیشتر، و نسبت به نوع چوبی دارای وزن کمتر می باشد.

فایل های پلاستیکی تنوع رنگ و مدل خیلی بیشتری دارند و مناسب همه سلیقه ها می باشند. این فایل ها به عنوان بهترین گزینه برای جمع کردن وسایل در خانه هستند و در اکثر موارد به خاطر رنگ زیبایی که دارند، با دیگر وسایل خانه نیز از لحاظ زیبایی دکوراسیون، جور هستند.

دراور پلاستیکی

فایل های پلاستیکی از دو کشویی یا همان دو طبقه تا هفت الی هشت کشویی در بازار وجود دارند و هر کدام مختص کاربری مشخصی می باشند. برخی ممکن است از این فایل ها برای مرتب کردن لباسها، و برخی نیز ممکن است از این فایل ها برای نظم دادن به وسایل کارگاهی چون انبردست، پیچگوشتی، دریل و… در محیط کار خود استفاده کنند.

ویژگی اصلی فایل های پلاستیکی که باعث شده بسیار متقاضی خرید داشته باشند، وزن سبک و جابجایی راحت آنها می باشد.

فایل پلاستیکی دو طبقه

فایل پلاستیکی دو طبقه به عنوان یکی از سایزهای پر فروش در بازار پلاسکو می باشد. این فایل برای مرتب کردن وسایل کوچک روی میز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فایل پلاستیکی دو طبقه را می توان در رنگ های مختلف تهیه کرد تا زیبایی خاصی را به محیط بخشید.

این فایل دارای سایز طول ۲۰ الی ۳۰ در عرض و ارتفاع کشو، و ارتفاع کلی فایل با در نظر گرفتن لبه ها، حدود ۴۵ الی ۵۵ سانتی متر می شود. البته بستگی به نوع فایل نیز دارد که دارای چه مدلی می باشد. از این رو باید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرد تا اندازه دقیق هر مدل را به همراه عکس های آن در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری با توجه به فضایی که در اختیار دارد، سایز مناسب را انتخاب کند.

ابعاد مورد نیاز فایل پلاستیکی دو طبقه با توجه به وسایلی که قرار است در آن گذاشته شود در نظر گرفته می شود.

سایز فایل پلاستیکی

فایل پلاستیکی دو طبقه تا شش طبقه در سایزهای متفاوت تولید می شوند.

دراور پلاستیکی

فایل پلاستیکی مدل ناصر که به عنوان یکی از برندهای پر فروش در بازار می باشد دارای سایزهای ایکس لارج به شرح زیر است:

  • طول:۵۰ عرض:۴۰ ارتفاع:۴۹ (فایل دو طبقه)
  • طول:۵۰ عرض:۴۰ ارتفاع:۷۲ (فایل سه طبقه)
  • طول:۵۰ عرض:۴۰ ارتفاع:۹۵ (فایل چهار طبقه)

سایزهای بزرگ این مدل فایل نیز به شرح زیر است:

  • طول:۴۳ عرض:۳۳ ارتفاع:۴۳ (فایل دو طبقه)
  • طول:۴۳ عرض:۳۳ ارتفاع:۶۳ (فایل سه طبقه)
  • طول:۴۳ عرض:۳۳ ارتفاع:۸۳ (فایل چهار طبقه)
  • طول:۴۳ عرض:۳۳ ارتفاع:۱۰۳ (فایل پنج طبقه)

فایل پلاستیکی ارزان

فایل پلاستیکی دو طبقه دارای قیمت های متفاوتی در بازار می باشد. قیمت فایل پلاستیکی برگرفته از کیفیت تولید مواد پلاستیکی به کار رفته در ساخت آن می باشد.

فایل پلاستیکی مدل ناصر که از مواد با کیفیت و متریال استاندارد ساخته می شود، طبیعتا دارای قیمت ارزان نمی باشد، اما اگر مشتری این فایل ها از شرکت کارخانه به صورت مستقیم تهیه کند، طبیعتا قیمت برای وی ارزان تر از جاهای دیگر خواهد بود.

دراور پلاستیکی

خرده فروشی ها در سطح شهر که در قالب پلاسکوها وجود دارند، بالاترین قیمت را در بازار ارائه می دهند. زیرا بعد از آنها چرخه فروش تمام شده و مشتری می باشد. البته قیمتی که ارائه می دهند نیز بستگی به قدرت خرید مردم ساکن در آن منطقه دارد.

اما به طور کلی که امروزه بسیاری از افراد قبل از خرید از قیمت ها توسط جستجویی ساده در اینترنت اطلاع پیدا می کنند، به راحتی قیمت ارزان شرکت کارخانه را می توان پیدا کرد و از سایت کارخانه به راحتی خرید را انجام داد.

بورس انواع فایل پلاستیکی

بورس فایل های پلاستیکی که در انواع مدل های کودک، رسمی، فانتزی، صنعتی و… در رنگ های تیره و روشن و در سایزهای کشویی متفاوت می باشند، در تهران قرار دارد. اما هیچ وقت نمی توان محله ای خاص را برای ارائه آنها در نظر گرفت. کارخانه های تولید محصولات پلاستیکی در تهرانپارس می باشند و بازارهای پخش نیز متفاوت هستند.

بورس یک کالا زمانی به وجود می آید که تقاضا برای آن در بازار زیاد باشد. در مورد فایل پلاستیکی نیز این امر بسیار دیده می شود.

دراور پلاستیکی

در این میان فایل پلاستیکی دو طبقه که به عنوان یکی از کوچکترین فایل ها و در نتیجه ارزان ترین آنها می باشد، تقاضای بسیاری بالایی دارد و هر جا که تجمع محصولات پلاستیکی و بورس پلاسکو می بینیم، فایل پلاستیکی دو طبقه را نیز خواهیم دید.

فروش فایل پلاستیکی

فروش فایل پلاستیکی توسط شرکت کارخانه، انبارهای پخش، عمده فروشی های پلاسکو و مغازه های محصولات پلاستیکی انجام می شود.

با توجه به نوع مشتری، خرده یا عمده، خرید از مرکز مورد نظر صورت می پذیرد. طبیعتا مشتری عمده فایل پلاستیکی سعی دارد تا به مرکز فروش اصلی، که شرکت کارخانه می باشد مراجعه کند و خرید خود را با خالص ترین قیمت بازار انجام دهد.

فایل کشویی پلاستیکی

مشتریانی که قصد خرید خرد در حد یک الی سه عدد فایل پلاستیکی دارند نیز به خرده فروشی ها که همان مغازه های محصولات پلاستیکی و اصطلاحا پلاسکو ها می باشند، مراجعه می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند.

امروزه که خرید اینترنتی در کشور افزایش پیدا کرده، شرکت کارخانه و عمده فروشی ها نیز فروش فایل پلاستیکی به صورت خرد را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده اند تا تنها از طریق ارتباط با مسئول فروش و دیدن کاتالوگ و لیست قیمت و ثبت سفارش، ارسال بار در زمان بین ۲ تا ۴ روز اتفاق بیافتد و البته با ارزان ترین قیمت ممکن این خرید صورت پذیرد.

خرید فایل پلاستیکی دو طبقه

برای خرید انواع فایل پلاستیکی دو طبقه و سه طبقه و… می توان با مسئول یا کارشناس فروش ارتباط برقرار کرد.

ارتباط با مسئول فروش به راحتی از طریق راه های ارتباطی چون واتساپ، تلگرام، ایمیل، پیامک و تماس تلفنی می باشد. آنگاه می توان عکسها، لیست قیمت و مشخصات لازم در مورد فایل های پلاستیکی را به راحتی دریافت کرد و پس از کسب اطلاعات لازم، خرید خود را با آگاهی لازم و ارزان ترین قیمت ممکن انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *