سطل زباله پلاستیکی درب دار

انواع سطل زباله پلاستیکی درب دار در سایزهای بزرگ و کوچک که کاربری خانگی دارد را می توانید با داشتن اطلاعات کامل خریداری کنید.

انواع سطل زباله پلاستیکی

سطل های زباله در انواع فلزی، چوبی، شیشه ای و پلاستیکی در بازار وجود دارد. نوع پلاستیکی بیشترین خرید و فروش را در بازار دارد.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : محصولات پلاستیکی مرسی

سطل زباله پلاستیکی درب دار

سطل زباله پلاستیکی دارای تنوع طرح و رنگ و سایز بسیار بالایی می باشد و از این رو مشتریان آن نیز بسیار بیشتر است. این سطل ها در انواع درب های ساده و پدالی با سایزهای رومیزی و خانگی و بزرگ چرخدار برای محیط های گوناگون، طراحی و تولید می شود.

مشاوران ما در زمینه تجارت محصولات پلاستیکی همارا به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

سطل زباله پلاستیکی باید دارای کیفیت بدنه خوب و ماندگاری بالا باشد، زیرا هنگامی که پلاستیک زباله را از آن خارج می کنند، حداقل یک بار آن را شستشو می دهند و باید تحمل رطوبت را در دراز مدت داشته باشد و بعد از مدت کوتاهی بدنه آن شکننده نشود.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

سطل زباله پلاستیکی درب دار همان طور که از نامش پیداست، دارای درب ساده می باشد. اما برخی سطل زباله هایی که در بازار وجود دارند، پدالی هستند و طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]سطل زباله پلاستیکی درب دار دارای طرح ساده ای می باشد که قیمت ارزان تری دارد و در رنگ های متفاوت تولید می شود و به فروش می رسد.[/hwgold-dash]

سطل زباله پلاستیکی درب دار

سطل زباله پلاستیکی درب دار در رنگ سفید بیشترین تقاضا را در بازار دارد و طرح بدنه آن تقریبا می توان گفت راه راه یا همان کرکره ای می باشد. معمولا این سطل ها دارای لبه محکم می باشند، زیرا زمانی که پر از آشغال هستند و از لبه سطل حمل می شوند، تحمل وزن سنگین را داشته باشند و بعد از مدت کوتاهی لبه آنها نشکند.

سایز سطل زباله پلاستیکی بزرگ

سطل زباله پلاستیکی درب دار در سایزهای بزرگ و کوچک مطابق با کاربری که دارد، تولید می شود.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]سطل زباله درب دار مدل گرد در سایزهای زیر ارائه می شود:[/highlight-red]

  • قطر:۳۶ ارتفاع:۳۶
  • قطر:۳۸ ارتفاع:۴۰
  • قطر:۴۶ ارتفاع:۵۲

سطل زباله پلاستیکی درب دار

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]برخی دیگر از سطل های زباله پلاستیکی درب دار که مدل چهارگوش هستند، در ابعاد زیر ارائه می شوند:[/highlight-red]

  • طول:۲۲ عرض:۲۰ ارتفاع:۳۰
  • طول:۲۷ عرض:۲۵ ارتفاع:۳۵
  • طول:۳۳ عرض:۳۰ ارتفاع:۴۰
  • طول:۳۸ عرض:۳۶ ارتفاع:۴۷

سطل زباله پلاستیکی بزرگ برای اماکن عمومی چون پارک ها، بوستان ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، دفاتر اداری و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]سطل زباله سایز بزرگ دارای ضخامت بدنه بیشتری می باشد تا تحمل وزن بیشتری را نیز داشته باشد.[/highlight-paper]

کاربری خانگی سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی درب دار که در سایزهای کوچک برای خانه استفاده می شود، دارای طرح های متناسب با دکوراسیون گرم خانه می باشد.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]منظور از دکوراسیون گرم، دکوراسیون خانه و محل زندگی، و منظور از دکوراسیون سرد، دکوراسیون محل کار می باشد. برای محل کار ممکن است از سطل های چوبی یا شیشه ای به عنوان سطل زباله استفاده شود، اما برای محیط منزل در بیشتر مواقع از سطل زباله پلاستیکی استفاده می شود، زیرا که دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بیشتری می باشد و از این رو متناسب بسیاری از دکوراسیون ها هست.[/hwgold-dash]

سطل زباله پلاستیکی درب دار

کاربردی اصلی سطل زباله نیز در خانه به عنوان یک گزینه خوب برای نظافت خانه در هر لحظه می باشد. معمولا نیز برای خانه، از سطل زباله پدالی استفاده می شود. البته در مواقعی که قرار است چندین سطل زباله در جای جای خانه استفاده شود، نوع درب دار که قیمت پایین تری دارد، خریداری می شود.

خرید اینترنتی سطل زباله پلاستیکی

امروزه خرید اینترنتی به عنوان یک بخش مهم در کسب اطلاعات لازم و رسیدن به کالای ارزان قیمت می باشد.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

کافیست گوشی موبایل یا لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی خود را روشن کنید و کالای مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو نمایید تا با سیل عظیمی از اطلاعات متفاوت روبرو شوید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]از این رو در مورد ریزترین کالاهای مورد نیاز خود، همچون سطل زباله پلاستیکی نیز از این امر بهره می برید تا بتوانید اطلاعات لازم اعم از عکس، ابعاد، مدل ها و قیمت ها را جستجو نمایید.[/hwgold-dash]

به همین علت، امروز اینترنت به عنوان یک ابزار اساسی برای کسب بهترین اطلاعات قبل از خرید، و همچنین خرید اینترنتی به عنوان بهترین شیوه خرید برای صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

کافیست از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش، اطلاعات و کاتالوگ انواع سطل زباله پلاستیکی را دریافت کنید و با داشتن لیست قیمت شرکت کارخانه، خرید اینترنتی و ارزان قیمت را انجام دهید.

فروش عمده سطل زباله پلاستیکی

افرادی که صاحب مغازه محصولات پلاستیکی یا پلاسکو می باشند، می توانند خرید خود را در اقلام متفاوتی چون سطل زباله پلاستیکی و دیگر ظروف پلاستیکی آشپزخانه، به صورت عمده با درصد تخفیف مناسب از کارخانه انجام دهند.

سطل زباله پلاستیکی درب دار

شرکت کارخانه با داشتن سایت اینترنتی می کوشد تا ارتباط مستقیم با مشتریان خرده و عمده داشته باشد تا از این طریق بتواند قیمت محصول خود را در بازار کنترل کند و قیمت مناسب را در اختیار همه مشتریان قرار دهد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]از این رو عزیزانی که خود عمده فروش در شهرستان ها و یا شهرهای بزرگ می باشند، و بخش مهمی از چرخه فروش کالا در صنعت بازار پلاستیک هستند، می توانند از طریق ارتباط با ما، لیست قیمت و درصد تخفیف را دریافت کنند تا بتوانند با حاشیه سود مناسب، محصولات را به مشتریان حضوری در سراسر کشور ارائه دهند.[/highlight-dash]

عزیزانی که قصد خرید خرد دارند نیز می توانند به راحتی سفارش خود را از طریق ارتباط با کارشناس فروش ثبت نمایند و خرید ارزان قیمت و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

شرکت بازرگانی پاساک پلاست به عنوان یک فعال اقتصادی در زمینه انواع محصولات پلاستیکی می باشد که در تلاش است تا ارتباط بین کارخانه دار و مشتریان را به بهترین شکل ممکن فراهم آورد و قیمت ارزان و کیفیت خوب را به همه ارائه دهد. می کوشیم کیفیتی مناسب را در عین ارائه قیمت ارزان، به مشتری ارائه دهیم، زیرا می دانیم زمانی که قدرت اقتصادی مردم کاهش یافته است، در خرید ریزترین کالا همچون سطل زباله پلاستیکی نیز، اول از همه به قیمت کالا توجه می کنند. با  کارشناس و مشاور فروش ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *