صندلی بزرگ پلاستیکی

انواع صندلی بزرگ پلاستیکی با کیفیت بالا در مدل دسته دار با رنگ های متنوع را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. با ما در ارتباط باشید.

انواع صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی در مدل های بسیار زیادی تولید می شوند. مهمترین مدل ها، دسته دار و بدون دسته می باشد.

صندلی بزرگ پلاستیکی

صندلی پلاستیکی بدون دسته دارای وزن کمتری می باشد و جابجایی آن راحت تر است. همچنین بیشترین رنگی که در مورد این صندلی درخواست می شود، رنگ سفید می باشد. بدون دسته بودن باعث می شود حمل و نقل این صندلی ها بسیار راحت شود، زیرا به راحتی درون هم جای گرفته و از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : پالت پلاستیکی پیکره

صندلی بزرگ پلاستیکی

صندلی پلاستیکی دسته دار برای ارگونومی بدن بسیار بهتر می باشد، زیرا زمانی که فرد دست های خود را روی دسته های صندلی قرار می دهد، خستگی آن بهتر برطرف شده و بعد از مدت کوتاهی نشستن روی صندلی، بدنش خشک نمی شود.

مشاوران ما در زمینه تجارت پالت پلاستیکی جم به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

صندلی بزرگ پلاستیکی

صندلی پلاستیکی از لحاظ پایه های آن نیز به دو نوع پایه ثابت و تاشو نیز تقسیم بندی می شود. پایه ثابت معمولا برای فضایی مورد استفاده قرار می گیرد که ممکن است حداقل برای یک هفته دکوراسیون آن تغییر نکند، اما تاشو برای کاربری هایی می باشد که نهایتا صندلی به مدت یک روز مورد استفاده قرار می گیرد و باید خیلی زود از جایی به جای دیگر حمل شود. به عبارتی صندلی تاشو همچون میز تاشو، بیشتر برای سفر مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی بزرگ پلاستیکی

سایز صندلی پلاستیکی نیز قبل از خرید بسیار مهم می باشد تا بتوان با توجه به تعداد افراد و فضایی که قرار است صندلی در آن گذاشته شود، گزینه مناسب را انتخاب کرد.

صندلی بزرگ پلاستیکی

سایز صندلی بزرگ پلاستیکی معمولا برای افرادی که ممکن است خیلی چاق باشند هم مناسب هست. این صندلی ها با توجه به اینکه بیشتر نوع دسته دار می باشند، به راحتی یک فضای نشستن مناسب را فراهم می کنند.

صندلی بزرگ پلاستیکی

صندلی بزرگ پلاستیکی به همراه میز ۶ یا ۸ نفره در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی نیز ممکن است منظورشان از صندلی بزرگ پلاستیکی، ارتفاع بالای ان باشد، مانند صندلی های ارتفاع بلندی که کنار آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی بزرگ پلاستیکی

از این رو زمانی که مشتری با مسئول فروش ارتباط برقرار می کند و خواستار صندلی بزرگ پلاستیکی به همراه میز مناسب با آن است، کاتالوگ کامل محصول به همراه مشخصات ابعاد و طرح بدنه در اختیار مشتری قرار می گیرد، تا منظور وی نیز از خرید مشخص شود و اطلاعات صحیح کسب کند.

عکس صندلی پلاستیکی

بسیاری از افرادی که به دنبال انواع صندلی پلاستیکی در بازار می باشند، اول از همه تمایل دارند تا عکس واضحی از آن را ببینند.

صندلی بزرگ پلاستیکی

عکس صندلی پلاستیکی به همراه ابعاد آن و لیست قیمت روز کارخانه، به عنوان اصلی ترین اطلاعات مورد نیاز مشتری می باشد تا بتواند قبل از خرید به آگاهی لازم رسیده باشد.

مشتری باید عکس صندلی را ببیند تا با توجه به فضایی که در اختیار دارد، بتواند بهترین گزینه را که از لحاظ رنگ و ابعاد متناسب با دیگر وسایل آن فضا می باشد، انتخاب کند.

عکس های صندلی ها را می توان به راحتی از طریق واتساپ، تلگرام، وایبر و هر راهی که راحت تر می باشید، از مسئول فروش دریافت کنید تا بتوانید به گزینه مورد پسند خود برسید.

صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی دسته دار به عنوان یک گزینه مناسب برای نشستن راحت افراد می باشد. این صندلی دارای دسته هایی می باشد که هنگام نشستن روی آن و گذاشتن دست ها، فرد کاملا احساس راحتی کند و به کمر خیلی فشار نیاید. از این رو برای افراد مسن و سالخوردگان بسیار مناسب می باشد.

صندلی بزرگ پلاستیکی

صندلی پلاستیکی دسته دار دارای انواع مدل بدنه حصیری و بدنه ساده می باشد که در ارتفاع های متفاوت تولید می شود. این صندلی در رنگ های قرمز، قهوه ای، آبی، سبز، صورتی، مشکی و سفید به بازار ارائه می شود.

قیمت صندلی پلاستیکی

قیمت صندلی پلاستیکی به متریال به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

صندلی بزرگ پلاستیکی

محصولات پلاستیکی به طور کلی از مواد گرانولی ساخته می شوند که این مواد از محصولات پتروشیمی می باشند. هرچه کیفیت و درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، صندلی پلاستیکی ساخته شده نیز با کیفیت تر و دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود. همجنین میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید صندلی، یا به عبارتی ضخامت بدنه ان نیز در قیمت تاثیر دارد.

معمولا صندلی و میز پلاستیکی که در دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شوند، دارای یک قالب بزرگ می باشند و مواد اولیه به میزان کافی در تولید آن به کار می رود. همچنین این مواد دارای قیمت تاثیر پذیرفته از قیمت دلار در بازار می باشند و به ناچار نواسانات قیمت دلار باعث نوسانات قیمت محصولات پلاستیکی نیز می شود.

کارخانه ها و تولید کننده ها محصولات پلاستیکی در صدد هستند تا با نگه داشتن حاشیه سود کم، بازار خود را فعال و پویا نگه دارند و بتوانند کالای باکیفیت داخلی را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود برسانند.

خرید صندلی پلاستیکی

خرید انواع صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون دسته را می توان با قیمت بسیار مناسب به صورت اینترنتی یا حضوری از شرکت کارخانه تهیه کرد.

البته امروز بیشتر افراد ترجیح می دهند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند. شرکت های تولید میز و صندلی پلاستیکی نیز با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی در تلاش هستند تا بتوانند محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان بی واسطه قرار دهند.

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش لیست انواع صندلی ها و میزهای پلاستیکی را در رنگ های متنوع به همراه ریز مشخصات آن و آخریت تغییرات لیست قیمت کارخانه را دریافت نمایید. آنگاه هر زمان که مشورت های لازم را انجام دادید و بودجه مالی خود را با توجه به قیمت ها در نظر گرفتید، دوباره با مشاور فروش ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

سفارشهای مربوط به تهران و کرج معمولا در همان روز یا نهایتا روز بعد، و سفارش های شهرستان در بازه زمانی ۲ الی۴ روزه از طریق باربری به دست مشتریان می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *