صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی به عنوان یک صندلی سبک وزن با طرح جدید یک گزینه خوب برای نشستن می باشد. برای خرید صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک که محکم و شیک باشند، می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

ویژگی صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی نسبت به نوع فلزی و چوبی از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار می باشد. این صندلی دارای مدل های دسته دار و بدون دسته می باشد و جمع کردن آن در مراسمات و همایش ها در فضای باز بسیار راحت می باشد. قیمت آن نیز بسیار ارزان می باشد و از این رو یک گزینه خوب برای اجرای ارزان قیمت انواع گردهمایی و مراسم به شمار می رود.

صندلی پلاستیکی

این صندلی ها در برابر باران زنگ نمی زنند و در برابر گرما نیز خیلی منبسط نمی شوند و به طور کلی می توان گفت در برابر عوامل زیست محیطی مقاومت مناسب دارند، از این رو دارای عمر بیشتری نسبت به جنس های دیگر هستند.

صندلی های پلاستیکی دارای مدل های متفاوت، بدنه ساده، بدنه حصیری، پایه فلزی، پایه چوبی و… می باشند و به همراه میز پلاستیکی مخصوص و هم طرح خود، یک فضای بسیار شیک و مناسب را در خانه برای نشستن به وجود می آورند.

صندلی پلاستیکی بزرگ

صندلی پلاستیکی دارای ابعاد متفاوتی می باشد و برای کاربری های منحصر به فردی ساخته می شود. صندلی پلاستیکی کوچک برای کودکان ساخته شده و دارای ابعاد نشیمن گاه بین ۲۰ تا ۲۵ در ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشد. البته سایزها متفاوت است.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی بزرگ نیز برای بزرگسالان در نظر گرفته می شود و معمولا دارای سایز نشیمن گاه استاندارد می باشد. همه کارخانه ها نیز این سایز را در تولید خود در نظر می گیرند. معمولا برخی مواقع منظور مشتری از صندلی پلاستیکی بزرگ، صندلی با ارتفاع بیشتر می باشد، زیرا ابعاد این صندلی برای بزرگسالان، همان طور که گفته شد، تا حدودی در همه تولیدی ها یکسان می باشد.

صندلی پلاستیکی

ابعاد نشیمن گاه صندلی پلاستیکی بزرگ معمولا بین ۴۰ تا ۴۵ در ۳۹ تا ۴۲ می باشد. ارتفاع نیز بین ۷۵ تا ۹۰ سانتی متر متغیر است.

صندلی پلاستیکی محکم

صندلی پلاستیکی مانند دیگر محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری ساخته می شود که این مواد ابتدا به صورت ریزدانه هایی به نام گرانول در می آیند.

صندلی پلاستیکی

گرانول ها در دستگاه تزریق پلاستیک حرارت می بینند و به قالب صندلی پلاستیکی رفته و سپس از دستگاه بیرون آمده، سرد می شوند و به صندلی مورد نظر تبدیل می شوند.

صندلی پلاستیکی

هرچه قدر درصدخلوص مواد پلیمری به کار رفته در تولید صندلی بیشتر باشد، شاهد تولید یک صندلی پلاستیکی محکم تر خواهیم بود.

خرید صندلی پلاستیکی بزرگ

برای خرید صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد.

امروزه خرید به صورت اینترنتی، به عنوان یک خرید راحت و بی دردسر شناخته می شود، البته در صورتی که به مجموعه ای که از آن خرید می کنیم، اطمینان کامل پیدا کرده باشیم.

صندلی پلاستیکی

مجموعه هایی که تولید کننده اصلی یک برند می باشند، لیست قیمت کارخانه را به مشتری ارائه داده و مکان تولید آنها نیز مشخص می باشد و برای کسانی که قصد خرید عمده دارند، امکان بازدید حضوری از کارخانه نیز فراهم می گردد.

از این رو باید ابتدا اعتماد کامل به یک مجموعه فروش اینترنتی پیدا کرد، سپس با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و از جزئیات محصولات و لیست قیمت ها مطلع شد تا بتوان اطمینان نسبی قبل از خرید پیدا کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *