میز پلاستیکی حیاط

میز حصیری پلاستیکی به عنوان یک میز بسیار شیک و مدرن در بازار شناخته می شود که انواع رنگ های قهوه ای و سفید آن دکوراسیونی بسیار زیبا را در خانه به وجود می آورد.

میز حصیری پلاستیکی

میزهای پلاستیکی به عنوان میزهایی بسیار خوش رنگ و طرح در بازار شناخته می شوند و گزینه ای مناسب برای خانه یا محل کار محسوب می شوند. این میزها دارای مدل های بسیار متفاوت می باشند و بدنه آنها ممکن است ساده و یا طرح حصیری داشته باشد.

طرح حصیری میز پلاستیکی دارای بدنه حصیربافت بوده، اما جنس آن همانطور که از نامش پیداست، پلاستیک بوده و دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به حصیربافت می باشد.

میز پلاستیکی سفری

این امر باعث شده تا علاوه بر اینکه بتوان از آن در فضای باز رستوران و کافه ها استفاده کرد، محیطی شیک و منحصر به فرد را نیز به وجود آورد.

میز حصیری پلاستیکی دارای صندلی مخصوص به خود نیز می باشد که این ست می تواند زیبایی خانه شما را دوبرابر کند.

رنگ میز حصیری

میز پلاستیکی جنس حصیری دارای دو رنگ سفید یا قهوه ای می باشد.

رنگ سفید معمولا در دکوراسیون هایی استفاده می شود که دارای زمینه مات و یا تیره می باشند، تا به این صورت تضاد رنگ بسیار زیبایی به وجود بیاید.

میز پلاستیکی حیاط

رنگ قهوه ای نیز در باغ ویلا و یا آلاچیق ها، به زیبایی خودنمایی می کند و اگر همراه با صندلی دسته دار حصیری پلاستیکی استفاده شود، یک مکان بسیار دنج را برای نشستن شما فراهم می آورد.

این میزها در برخی مواقع دارای پایه های فلزی می باشند و دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی هستند.

قیمت میز پلاستیکی حصیری

قیمت میز حصیری پلاستیکی به ابعاد و وزن آن بستگی دارد.

برخی از این میزها دارای حالت مربعی ۸۰*۸۰ یا مستطیلی ۸۰*۱۳۰ هستند. برخی دیگر نیز حالت گرد داشته و دارای قطر حدودا ۹۰ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی حیاط

برخی دیگر از این میزها نیز حالت تاشو داشته و پایه های آنها فلزی می باشد و همین امر باعث می شود قیمت آنها تا حدودی بالاتر از میزهای معمولی باشد. البته میز تاشو پلاستیکی دارای کاربرد مخصوص خود در سفر و یا مقاصد خاص می باشد.

از این قیمت میز حصیری بستگی به عوامل زیادی دارد و البته نوسانات قیمت نیز باعث می شود تا همواره لیست قیمت روز میز و صندلی پلاستیکی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *