صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی مشکی تولید شده از پلاستیک پروپلین با فرایند فشرده شدن، کیفیتی بی نظیر و ظاهری شیک و زیبا را از خود آشکار و ثبت می کند. قیمت انواع این رنگ خاص از صندلی های پلاستیکی مدل ناصر ارزان و بسیار مناسب می باشد.

انواع صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی سه پایه یکی از متنوع ترین صندلی ها در مدل و طراحی می باشد. صندلی های پلاستیکی دسته دار با اختلاف بسیار کمی سنگین وزن تر از صندلی های پلاستیکی بدون دسته می باشند و این اختلاف در حد چندین گرم می باشد چرا که خود صندلی های پلاستیکی در حالت کلی بسیار سبک وزن و به طور میانگین زیر ۵۰۰۰ گرم می باشند.

صندلی های پلاستیکی در مدل های مختلفی از جمله مدل مبلی، تاشو، پایه بلند، پایه کوتاه، دسته دار و بدون دسته موجود می باشند که طرح و رنگ بندی های هر مدل نیز بسیار گسترده می باشند.

صندلی پلاستیکی

نمونه ای از طرح های مورد استفاده در این مدل های مختلف، طرح حصیری و طرح نخلی و بافت های متنوع دیگری می باشند که نرمی و راحتی بیشتری در کنار زیبایی و شیک بودن به صندلی های پلاستیکی می دهند.

صندلی طبی گیمینگ در تمام مدل های گوناگون خود با حفظ استاندارد های بدن تولید می شوند و هنگام نشستن بر روی صندلی این موضوع کاملا احساس می شود.

صندلی و میز پلاستیکی

در برخی مدل های صندلی های پلاستیکی دو جنس مورد استفاده قرار می گیرد که این ترکیب سبب افزایش مقاومت صندلی می شود.

بعنوان مثال: صندلی های پلاستیکی پایه فلزی که یک نمونه طراحی بسیار خلاقانه فلز و پلاستیک می باشد، مقاومت بیشتری نسبت به صندلی های تمام پلاستیک دارد و می تواند وزن بیشتری را نسبت به بقیه تحمل کند.

صندلی های پلاستیکی سایز بندی های مختلفی نیز دارند که کودکان و نوجوانان و میانسالان و کهنسالان همگی می توانند از این صندلی ها استفاده کنند.

صندلی پلاستیکی

امروزه صندلی های پلاستیکی بسیار پرکاربرد می باشند و با یک گشت و گذار کوتاه در بیرون سریعا در دور و اطراف خود صندلی های پلاستیکی با رنگ های مختلف را مشاهده می کنیم.

در منازل نیز دست کم یک صندلی پلاستیکی عضوی از خانواده هر خانه می باشد که اگر قدیمی باشد به احتمال زیاد رنگ آبی یا سفید می باشد که این رنگها در خاطر همه ما ثبت شده است، که دلیل این موضوع بخاطر زیاد تولید کردن این رنگها می باشد که در گذشته صندلی های پلاستیکی از لحاظ تنوع رنگ بسیار محدود بودند.

صندلی پلاستیکی مشکی

صندلی پلاستیکی مشکی که بسیار جذاب و لاکچری می باشد در طراحی نیز بسیار متفاوت از مدل های قدیمی تر می باشد و به مدلی جدید و خاص طراحی می شود.

این رنگ مدل صندلی پلاستیکی برای مکان های خاص و مهم نیز مورد استفاده قرار می گیرد چرا که جذابیت دکوراسیون را می تواند چندین برابر بیشتر کند و مخاطبان شما سریعا متوجه تغییرات بی نظیر محل شوند.

صندلی پلاستیکی

اگر صندلی پلاستیکی مشکی در یک محیط با پس زمینه رنگ های روشن مثل خاکستری و سفید یا رنگ دودی، ترکیب شود یک تضاد رنگی بسیار شیک و زیبا برای دکوراسیون محل مورد نظرتان ایجاد می کند و همچنین اگر تعداد صندلی هایی که در محل مورد نظرتان قرار می دهید، دو یا چهار عدد باشد با این حال باز هم این صندلی ها به بسیار به چشم آمده و بسیار چشم گیر و تاثیر گذار در فضا می باشند.

این مدل از صندلی های پلاستیکی به طور میانگین طولی ۴۰ سانتی متری و پهنایی نزدیک به ۵۰ سانتی متر دارند و عرض و عمق نشیمن به ترتیب ۳۹ و ۳۴ سانتی متر می باشد، البته این اندازه ها بسته به سایز و مدل صندلی متغییر می باشند زیرا هر مدل و سایزی تناسب خاص خود را دارد و سبب می شود که اندازه ها متغییر و متفاوت از یکدیگر باشند.

صندلی پلاستیکی

استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید صندلی پلاستیکی مشکی کیفیتی بی نظیر را به این محصول می بخشد و سبب شده رضایت هایی فراوانی را به دست آورد.

پس از مرحله مواد اولیه مرحله تزریق پلاستیک به درون دستگاه می باشد که شکل و طراحی تعیین شده را به صندلی می دهد.

صندلی پلاستیکی مشکی نیز مدل و طرح های متفاوتی دارد و ممکن است در برخی مدل ها پایه ها از جنس فلز و بدنه پلاستیکی باشد که جهت مقاوم سازی بیشتر این ترکیب انجام می شود، در طراحی نیز بدنه و پشته به صورت حفره هایی که طرحی خال خالی به صندلی می دهند می باشد و طرح های متفاوت دیگری نظیر حصیری نیز در طراحی این صندلی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت صندلی پلاستیکی ناصر

برند ناصر که در حیطه صندلی های پلاستیکی خود به شهرت زیادی رسیده است و اغلب با صندلی های خود بیشتر شناخته می شود، کیفیت خود را در طی سالهای گذشته روز به روز افزایش می دهد و این یکی از دلایل معروفیت آن می باشد.

معمولا محصولات برند گران قیمت می باشند چرا که محصولی که شناخته شده باشد مردم از کیفیت و ماندگاری آن مطمئن هستند و با اطمینان از آن برند خرید می کنند.

صندلی پلاستیکی

برند ناصر پلاستیک با اینکه بسیار معروف و شناخته شده می باشد محصولات خود را با ارائه کیفیتی بالا به قیمتی ارزان و بسیار به صرفه به فروش می رساند، که البته اگر خرید اینترنتی که شما را از واسطه های اضافی جدا می کند را روش خرید خود انتخاب کنید باز هم با قیمتی ارزان تر می توانید صندلی های پلاستیکی ناصر را خریداری نمایید.

اگر روش خرید را به درستی انتخاب کنید و مزیت های آن را بسنجید قطعا با قیمت کمتری نیز محصول مورد نظرتان را خواهید خرید که این مورد فقط در مورد صندلی پلاستیکی ناصر نمی باشد، بلکه هر محصولی را که به روش درست خریداری نمایید می توانید از مزیت های بی شمار خرید خود بهره مند شوید.

یکی از این روش ها خرید بی واسطه و از خود تولید کننده می باشد که هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ اصل بودن و کیفیت آن مطمئن خواهید شد که در این میان مشکلی به نام زمان و رفت و آمد و گزینه های بی شماری که سردرگرمی ممکن است برایتان به وجود بیاورد به پیش می آید که برای رهایی از این سری مشکلات خرید اینترنتی راه چاره شماست و تجربه خرید راحت و ارزان و مطمئن را به شما می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *