چهارپایه پلاستیکی

یکی از چهارپایه های محکم در بازار، چهارپایه پلاستیکی یک متری می باشد. این چهارپایه با قیمت ارزان توسط شرکت کارخانه محصولات پلاستیکی در تهران به فروش می رسد.

انواع چهارپایه پلاستیکی

صندلی اداری لکسون دارای مدل ها و طرح های متفاوتی در بازار می باشند. از چهارپایه دو پله و سه پله گرفته، تا چهارپایه های پلاستیکی حمام یا کودک که دارای ارتفاع کم می باشند.

چهارپایه پلاستیکی

فوم سرد صندلی اداری دارای وزن بسیار کمتری نسبت به نوع فلزی و چوبی هستند و جابجایی آنها بسیار راحت می باشد. این چهارپایه ها دارای مزیت های بی شماری نسبت به نوع فلزی و چوبی می باشند.

چهارپایه چوبی در معرض خوردگی توسط موریانه و مورچه می باشد، همچنین در برابر رطوبت و آب، مقاومت خود را از دست داده و دچار پوسیدگی می شود. در حالیکه چهارپایه پلاستیکی دارای این معایب نیست و به دلیل پلاستیکی بودنش، ماندگاری در فضای مرطوب و خشک را نیز دارد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه فلزی ممکن است در دراز مدت، دچار زنگ زدگی شود. همچنین استفاده از این جنس چهارپایه، برای کودکان تا حدودی خطرناک می باشد، زیرا که دارای لبه های تیز بوده و ممکن است باعث آسیب به جسم آنان بشود. اما چهارپایه پلاستیکی به دلیل سبکی و ملایم بودن طراحی آن، مناسب کودکان نیز می باشد.

از انواع چهارپایه های پلاستیکی که دارای فروش بسیار بالایی می باشند، می توان به چهارپایه پلاستیکی یک متری اشاره داشت که ممکن است به صورت دو پله نیز با ارتفاع یک متر باشد و باعث می شود بسیاری از کارها را در خانه به راحتی انجام داد.

چهارپایه پلاستیکی یک متری

چهارپایه پلاستیکی یک متری اصطلاحا به عنوان یکی از کار راه بندازترین لوازم در خانه می باشد. این چهارپایه در نوع چهارپایه های ارتفاع بلند می باشد که تحمل وزن و ماندگاری بالایی دارد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی یک متری همچون دیگر محصولات پلاستیکی، از مواد اولیه پلیمری ساخته می شود. این مواد ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک تحت حرارت قرار می گیرند. بعد از اینکه حرارت دهی به این مواد انجام می شود، شکل قالب خود را گرفته و سر شده و محصول پلاستیکی نهایی آماده استفاده می باشد.

این محصول پلاستیکی می تواند هر یک از موارد زیر باشد:

  • گلدان پلاستیکی
  • سطل زباله پلاستیکی
  • میز پلاستیکی
  • صندلی پلاستیکی
  • جاکفشی پلاستیکی
  • جانانی پلاستیکی
  • مخزن پلاستیکی
  • گالن پلاستیکی
  • چهارپایه پلاستیکی

همه این محصولات به عنوان فرآورده های صنعت پلاستیک می باشند و خرید و فروش بالایی در بازار دارند.

چهارپایه پلاستیکی محکم

استحکام چهارپایه پلاستیکی یک متری از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می باشد.

چهارپایه پلاستیکی

در مرحله تولید چهارپایه پلاستیکی محکم، اگر از مواد پلیمری با درصدخلوص بالا استفاده شود، مرغوبیت کالای نهایی نیز بیشتر شده و ماندگاری و استحکام بیشتری خواهد داشت.

مواد اولیه پلیمری به صورت دانه های ریز گرانولی هستند که به آنها افزودنی هایی تحت عنوان مستربچ زده می شود تا باعث پایداری و یا تثبیت رنگ آنها شود.

چهارپایه پلاستیکی

اگر هنگام دیدن محصولات پلاستیکی در بازار دقت کرده باشیم، برخی دارای بدنه خشک و شکننده بوده و رنگ آنها مشکی می باشد. این محصولات که عموما گلدان پلاستیکی گلخانه ای هستند، از مواد درجه دو ساخته شده و دارای کیفیت به مراتب پایین تری نسبت به محصولات رنگی یا سفید می باشند.

اما برخی از محصولات، نظیر چهارپایه پلاستیکی یک متری که دارای رنگ های روشن می باشند، از مواد درجه یک ساخته شده و کیفیت بدنه آنها نیز مشخص می باشد، به گونه ای که اگر کمی بدنه آن را با دست فشار دهید، متوجه انعطاف پذیری آن خواهید شد.

یک چهارپایه پلاستیکی محکم باید از مواد نو ساخته شده باشد و بدنه آن انعطاف پذیری داشته باشد و در پایه ها، دارای ضخامت بیشتر برای حفظ ایستایی چهارپایه، و تحمل وزن بیشتر باشد.

چهارپایه پلاستیکی ارزان

بسیاری از چهارپایه های پلاستیکی که در بازار وجود دارند، دارای قیمت ارزان تری نسبت به نوع فلزی و چوبی می باشند.

به طور کلی چهارپایه پلاستیکی ارزان قیمت را می توان در هر فروشگاه پلاسکو یا محصولات پلاستیکی فروشی در سطح شهرها مشاهده کرد. این محصولات دارای کاربرد بسیار فراوانی در خانه می باشند و از این رو خرید و فروش آنها بسیار بالاست.

چهارپایه پلاستیکی

برای نصب پرده، برداشتن وسایل از طبقات بالایی کابینت، تعویض لامپ، و بسیاری از کارهای دم دستی در خانه، می توان از یک چهارپایه پلاستیکی ارزان قیمت استفاده کرد.

فروش چهارپایه پلاستیکی

خرید و فروش چهارپایه پلاستیکی یک متری در انواع رنگ ها توسط شرکت کارخانه صورت می پذیرد.

برای اینکه بتوانیم یک چهارپایه پلاستیکی را با ارزان ترین قیمت بازار تهیه کنیم، باید به مرکز فروش اصلی آن در تهران مراجعه نماییم.

امروزه نیز به دلیل گسترش اینترنت در شهرها و روستاها، افراد تمایل کمی دارند تا وقت خود را برای گشتن در بازار برای این چنین محصولاتی بگذارند و میخواهند به صورت اینترنتی در فروشگاه ها و سایت های اینترنتی محصول مورد نظر خود را ببیند و ثبت سفارش نمایند.

شما عزیزان به راحتی می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش، انواع چهارپایه پلاستیکی مورد نظر خود را به همراه لیست قیمت روز کارخانه دریافت نمایید و برای خرید ارزان قیمت اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *