چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

یکی از محکم ترین و در عین حال سبک ترین صندلی اداری لکسون در بازار، چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک می باشد. این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه، چهارپایه های پلاستیکی در انواع سایز کوتاه و بلند را با قیمت مناسب به بازار ارائه می دهد.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

چهارپایه های موجود در بازار، در انواع جنس های فلزی، چوبی و پلاستیکی می باشند. در گذشته بیشتر از چهارپایه فلزی در خانه، برای کارهای روزمره، چون چراغانی کردن حیاط در مراسمات، پهن کردن فرش برای خشک شدن، بالا رفتن روی پشت بام و… استفاده می شد. چهارپایه چوبی نیز بیشتر در مناطق روستایی برای دامداری ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گرفت و عمر بسیار کوتاه تری داشت.

امروزه که زندگی مردم به داخل آپارتمان های نقلی و کوچک تغییر شکل داده است، بیشتر نوعی از چهارپایه نیاز است که خیلی ارتفاع بلندی نداشته باشد و وزن آن سبک باشد و به راحتی بتوان در خانه حمل کرد.

همچنین دارای رنگ روشن باشد و زمینه نگهداری از آن در داخل خانه وجود داشته باشد. چون اگر چهارپایه فلزی در خانه نگهداری کنیم، باید حساسیت زیادی به خرج داد تا به دلیل وزن سنگینی که دارد، روی کودک یا روی پای افراد نیافتد.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

چهارپایه پلاستیکی به عنوان یکی از چهارپایه هایی که کاملا مناسب زندگی شهرنشینی و آپارتمان نشینی امروزی می باشد، بسیار پر تقاضا بوده و در انواع سایزها درخواست می شود.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک نیز به عنوان برندی شناخته شده در این حوزه، دارای رنگ های بسیار شاد و روشن، و همچنین مدل های متنوع پایه فلزی و تمام پلاستیکی می باشد و مناسب بسیاری از کاربری ها در خانه یا کارگاه های کوچک خانگی می باشد.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

برند فوم سرد صندلی اداری دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به اجناس خارجی بوده و کیفیت آن نیز به دلیل به کارگیری این شرکت از مواد اولیه مرغوب، بسیار خوب می باشد، به طوری که بسیاری از انواع مدل های این محصول، به کشورهای همسایه صادارت می شود.

سایز چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک کاملا بستگی به محیطی دارد که قرار است از این چهارپایه در آن استفاده شود که در ادامه به آن می پردازیم.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

چهارپایه پلاستیکی کوتاه در واقع به چهارپایه هایی گفته می شود که ارتفاع خیلی کم داشته و بیشتر در محیط هایی چون آشپزخانه برای برداشتن وسایل از کابینت های بالایی، و در حمام برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

برخی از چهارپایه پلاستیکی کودک نیز به عنوان چهارپایه کوتاه یاد می کنند که در انواع طرح های کودکانه، توسط کارخانه تولید می شود تا مطابق با روحیه بچه ها باشد.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

چهارپایه پلاستیکی کوتاه دارای ابعاد زیر می باشد:

  • طول: ۲۳ عرض: ۲۳ ارتفاع: ۱۷
  • طول: ۲۷ عرض: ۲۰ ارتفاع: ۱۷
  • طول: ۳۴ عرض:۲۹ ارتفاع: ۴۷

البته مدل های هر برند تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارند و لیست سایزهای دقیق را می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش کارخانه دریافت کرد.

چهارپایه پلاستیکی بلند

چهارپایه پلاستیکی بلند معمولا به چهارپایه هایی با ارتفاع بالای ۵۰ سانتی متر گفته می شود و کاربری آنها بیشتر از نوع کوتاه می باشد. این چهارپایه ها در انواع مدل ساده، دو پله، سه پله و طبقاتی برای مشتریان ارائه می شود.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

چهارپایه پلاستیکی بلند در ابعاد زیر ارائه می شود:

  • طول: ۴۰ عرض:۳۰ ارتفاع: ۶۵
  • طول: ۴۰ عرض:۳۰ ارتفاع: ۷۰

البته تنوع سایز و مدل در چهارپایه های ارتفاع بلند بسیار زیاد می باشد و این محصولات دارای رنگ های متفاوت روشن و تیره هستند. برخی از چهارپایه های بلند به عنوان چهارپایه دو طبقه یا سه طبقه نیز در بازار درخواست می شوند و قیمت بالاتری نسبت به نوع ساده دارند.

چهارپایه پلاستیکی بلند دارای یک مزیت نسب به چهارپایه های تاشو می باشد، آن هم ایستادن راحت و بی خطر روی آن می باشد. چهارپایه های فلزی که باز و بسته می شوند، باید در برخی مواقع یک نفر آنها را نگه دارد تا تعادل فرد روی آن حفط شود، در حالیکه در مورد چهارپایه های پلکانی نیاز به این کار نیست و با اطمینان بیشتری می توان روی آن رفت و کار را انجام داد.

قیمت چهارپایه پلاستیکی

قیمت چهارپایه پلاستیکی به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

محصولات پلاستیکی از مواد اولیه به نام پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می شوند. این مواد پلیمری به صورت دانه های ریز در می آیند و سپس به آنها افزودنی هایی برای رنگ کردن و یا پایداری سازی محصول نهایی، اضافه می شود. آنگاه آماده شده و داخل دستگاه تزریق پلاستیک قرار گرفته و حرارت می بینند و به قالب پلاستیکی مورد نظر خود تبدیل می شوند.

این قالب پلاستیکی می تواند هر گونه محصول پلاستیکی اعم از میز، صندلی، سطل، جعبه، جاظرفی، جانانی، بشکه، گالن، چهارپایه و… باشد. دستگاه های تزریق پلاستیک به عنوان یکی از مهمترین دستگاه ها در صنعت پلاستیک به حساب می آیند.

کیفیت مواد پلیمری اولیه در تولید محصولات پلاستیکی، نقش ویژه ای در قیمت چهارپایه پلاستیکی و هر محصول دیگری دارد.

زمانی که مشتری تصمیم می گیرد تا یک محصول را خریداری کند، ممکن است در نگاه اول فقط بخواهد به قیمت آن توجه کند، در حالیکه این مسئله اصلا صحیح نمی باشد. البته در زمانی که قدرت خرید مشتریان به دلیل افزایش تورم کاهش می یابد، چاره ای جز خرید ارزان وجود ندارد.

اما شرکت کارخانه با در نظر گرفتن همه عواملی که ممکن است قدرت خرید مشتریان محصولات پلاستیکی را تحت شعاع قرار دهد، می کوشد با ارائه محصولاتی با کیفیت و با پایین ترین قیمت ممکن، بازار این محصولات را فعال و پویا نگه دارد و با صادرات این محصولات به کشورهای دیگر، ارزآوری داشته باشد و بتواند سود بیشتری کسب کند.

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه، کاتالوگ و لیست قیمت چهارپایه پلاستیکی را در انواع مدل ها مشاهده کرده و بعد از انتخاب چهارپایه مورد نظر خود، با مسئول فروش ارتباط مجدد گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. بعد از صدور فاکتور نیز، با گرفتن آدرس و شماره تلفن شما، محصول توسط باربری برای شهرستان ها، و یا حمل درون شهری برای تهران و کرج، برای شما ارسال خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *