چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی لیمون به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در بازار پلاستیک می باشد که در انواع رنگ ها و سایزهای کوتاه و بلند تولید شده و به فروش می رسد.

چهارپایه پلاستیکی لیمون

چهارپایه های پلاستیکی به عنوان یکی از سبک وزن ترین و در عین حال مقاوم ترین نوع چهارپایه ها در خانه شناخته می شوند.

از چهارپایه های پلاستیکی به راحتی می توان برای انواع کارهای روزمره در خانه، مثل گذاشتن وسایل در طبقات بالایی کابینت، تعویض لامپ های سوخته، گذاشتن لباس ها در کمد دیواری، مرتب کردن وسایل طبقات بالایی دراور، وصل کردن تابلو یا تابلو فرش روی دیوار و… استفاده کرد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی نسبت به نوع فلزی، دارای یک ویژگی منحصر به فرد می باشد. آن هم اینکه در برابر رطوبت مقاوم است و زنگ نمی زند. همچنین مانند نوع چوبی نیز در معرض خوردگی و پوسیدگی نمی باشد. این نوع چهارپایه ها چون از مواد گرانولی درجه یک ساخته می شوند، دارای مقاومت خوبی بوده و استحکام آنها به اندازه ای هست که یک فرد بزرگسال را تحمل کند.

چهارپایه های پلاستیکی از لحاظ ارتفاع، تعداد پله ها، نوع کاربری و تاشو بودن یا نبودن، دارای تقسیم بندی هستند. این چهارپایه ها در بازار پلاستیک به عنوان یک محصول بسیار مهم با خرید و فروش بالا شناخته می شوند. همواره تقاضای مشتریان خانگی برای این چهارپایه ها ثابت بوده و بازار پر رونقی دارند.

از برندهای مهم در این بازار، چهارپایه پلاستیکی لیمون می باشد که تولید کارخانه لیمون هست و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. این چهارپایه دارای رنگ های روشن و براق می باشد و قیمت مناسبی دارد.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

برند چهارپایه پلاستیکی لیمون دارای انواع سایزهای کوتاه و بلند چهارپایه می باشد. چهارپایه پلاستیکی کوتاه در اندازه های زیر تولید می شود:

  • طول:۲۷ عرض:۲۰ ارتفاع:۲۱
  • طول:۲۲ عرض:۲۲ ارتفاع:۱۷
  • طول:۲۳ عرض:۲۳ ارتفاع:۱۷

البته هر کارخانه ای دارای اندازه های قالب مخصوص به خود می باشد، اما حدود اندازه یک چهارپایه پلاستیکی کوتاه ارتفاع بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر در نظر گرفته می شود که معمولا برای آشپزخانه و حمام مورد استفاده قرار می گیرد.

چهارپایه پلاستیکی

این چهارپایه ها دارای رنگ های شاد و روشن می باشند و در برخی موارد که برای کودکان تهیه می شوند، دارای برچسب های کارتون های معروف نیز هستند تا کودکان با این وسایل ارتباط بهتری داشته باشند.

چهارپایه پلاستیکی بلند

چهارپایه پلاستیکی لیمون در اندازه های بلند با ابعاد حدودی زیر شناخته می شود:

  • طول:۴۰ عرض:۳۰ ارتفاع:۶۵
  • طول:۴۰ عرض:۳۰ ارتفاع:۷۰
  • طول:۳۴ عرض:۲۹ ارتفاع:۴۷

چهارپایه پلاستیکی

البته منظور هر مشتری ممکن است از کوتاه یا بلند، یک عدد منحصر به فردی باشد. از این رو زمانی که مشتری خواستار چهارپایه پلاستیکی بلند یا کوتاه می باشد، باید با مسئول فروش ارتباط برقرار کند و لیست و کاتالوگ ابعاد دقیق چهارپایه ها به همراه قیمت را مشاهده کند، تا بتواند سایز دقیق و مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کند.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی لیمون و البته دیگر برندها، دارای سایزهای متفاوتی می باشند. مثلا چهارپایه هایی که دو پله یا سه پله می باشند و به عنوان چهارپایه پلاستیکی بزرگ و بلند در بازار شناخته می شوند، ممکن است حداقل ارتفاع یک متر را داشته باشند.

چهارپایه پلاستیکی تاشو

چهارپایه پلاستیکی تاشو نیز یکی از چهارپایه های بسیار کاربردی برای خانه و همچنین مسافرت می باشد، زیرا جابجایی آن بسیار راحت تر از نوع پایه ثابت می باشد.

این چهارپایه را به راحتی می توان جمع کرد و به هر جایی برد. این چهارپایه ها باید از قسمت تاشونده، دارای اتصالات با انعطاف پذیری خوبی باشند تا بعد از مدت کوتاهی دچار خرابی نشوند.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی تاشو به عنوان یکی از انواع پر کاربرد در تولیدات شرکت لیمون می باشد و به همراه دیگر محصولات پلاستیکی، یک بسته کامل برای مسافرت به حساب می آید.

امروزه می بینیم بسیاری از مشتریان محصولات پلاستیکی، به دنبال انواع تاشو این محصولات، از جمله میز تاشو، صندلی تاشو و چهارپایه پلاستیکی تاشو می باشند.

قیمت انواع چهارپایه پلاستیکی

قیمت چهارپایه پلاستیکی لیمون در اندازه های کوتاه و بلند و قیمت های روز شرکت کارخانه را می توان از مسئول فروش شرکت کارخانه جویا شد.

امروزه همه شرکت های معتبر دارای نمایندگی های اینترنتی در بازار می باشند تا بتوانند انواع محصولات خود را به خوبی به مشتریان معرفی کنند. اکثر مشتریان به دلیل کاربری راحت و دسترسی عمومی اینترنت، ابتدا سعی دارند تا محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنند تا اطلاعات کاملی پیرامون اندازه، ابعاد، رنگ و قیمت آن کسب کنند، و سپس اقدام به خرید کنند.

چهارپایه پلاستیکی

از این رو باید با افرادی که فعال در حوزه محصولات پلاستیکی می باشند ارتباط برقرار کرد و اطلاعات لازم را از آنها دریافت نمود، و سپس با توجه به تحقیقاتی که خود مشتری در بازار انجام داده، مناسب ترین قیمت را انتخاب کرده و از معتبرترین مرکز فروش، خرید خود را انجام دهد.

شرکت بازرگانی پاساک پلاست می کوشد بهترین کیفیت چهارپایه پلاستیکی را با مناسب ترین قیمت بازار به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *