میز پلاستیکی صبحانه

میز پلاستیکی صبحانه که دارای بدنه ساده یا حصیری می باشد، به صورت تاشو و یا پایه ثابت تولید می شود و دارای انواع رنگ های روشن و تیره می باشد.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) : محصولات پلاستیکی کوشا

انواع میز پلاستیکی

میزهای پلاستیکی دارای انواع مدل های مستطیلی، مربعی، گرد و بیضی شکل در بازار هستند. این میزها دارای بدنه ها و مدل های گوناگون می باشند و صندلی های هم رنگ و هم مدل با آنها نیز در خط تولید طراحی می شود.

میز پلاستیکی صبحانه

میزهای پلاستیکی دارای وزن سبکی می باشند و به راحتی می توانید آنها را حمل کنید. همچنین دارای مقاومت کافی می باشند و وسایل بسیار زیادی را می توان روی آنها گذاشت.

میز پلاستیکی دارای نوع تاشو و پایه ثابت می باشد و معمولا تاشو دارای پایه های فلزی هست. این میزها آنقدر سبک می باشند که به راحتی می توان آنها هر روز جابجا کرد و دکوراسیون را تغییر داد.

میز پلاستیکی صبحانه

از انواع رنگ های میز پلاستیکی می توان به رنگ سفید، مشکی، قرمز، آبی، نسکافه ای، شیری، صورتی و… اشاره داشت که بیشترین حجم خرید و فروش را در بازار دارند.

مشاوران ما در زمینه تجارت محصولات پلاستیکی مارک لیمون به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

میز پلاستیکی صبحانه

میز پلاستیکی صبحانه دارای ابعاد مشخصی می باشد که این ابعاد بستگی به تعداد نفراتی دارد که قرار است دور آن بنشینند.

میز پلاستیکی صبحانه

میز پلاستیکی صبحانه ۴ نفره معمولا در نوع مربعی یا گرد می باشد. میز مربعی دارای ابعاد سطح ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی صبحانه

میز پلاستیکی صبحانه نوع گرد نیز دارای قطر حدودی ۸۵ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

البته برای میز صبحانه می توان از انواع مدل مستطیلی یا بیضی شکل نیز استفاده کرد، که البته حداقل مناسب تعداد ۶ نفر به بالاست.

میز پلاستیکی صبحانه معمولا در فضای باز همچون خانه باغ یا ویلا مورد استفاده قرار می گیرد و به همراه صندلی پلاستیکی یک فضای دلنشین و زیبا  را به وجود می آورد.

میز پلاستیکی ناهارخوری

میز پلاستیکی ناهارخوری معمولا در نوع مستطیلی یا بیضی شکل می باشد. این میز به عنوان یک گزینه خوب در آشپزخانه و یا فضای باز داخل ویلا یا آپارتمان مورد استفاده قرار می گیرد.

میز پلاستیکی صبحانه

میز پلاستیکی ناهارخوری یا صبحانه، تنها از لحاظ اسم با هم تفاوت دارند، وگرنه هر کدام می توانند کاربری یکدیگر را داشته باشند. میزهای پلاستیکی عموما دارای کاربری وسیعی برای غذاخوری، اداری، تحریر، خیاطی، صنعتی، کارگاهی و تولیدی می باشند.

میز پلاستیکی ناهارخوری باید دارای استاندارد در ارتفاع باشد تا افراد هنگام نشستن روی صندلی و قرار دادن غذا روبروی خود و نشستن بعد از مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، دچار کمردرد یا خستگی نشوند.

همچنین میزهای ناهارخوری باید همراه صندلی های متناسب و هم طرح با خود ارائه شوند تا مشتری بتواند یک مجموعه کامل را برای غذاخوری در خانه یا محل کار داشته باشد.

میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی صبحانه در نوع تاشو و یا پایه ثابت می باشد. نوع میز پلاستیکی تاشو دارای طرح مستطیلی، مربعی و گرد می باشد.

میز پلاستیکی صبحانه

اندازه میز پلاستیکی مستطیلی تاشو طول ۱۳۰ عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر است. نوع مربعی نیز دارای طول و عرض ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی تاشو دارای صفحه ثابت بوده، و پایه های آن که معمولا جنس فلزی می باشد، تا می شوند. البته برخی میزهای تاشو نیز وجود دارند که از وسط میز تا می شوند.

میز پلاستیکی تاشو برای صبحانه در سفر یا گردش بسیار مناسب می باشد. این میزها دارای وزن خیلی سبکی هستند و به دلیل تا شدن، جابجایی آنها بسیار راحت بوده و به عبارتی یکی از ملزومات اصلی در سفرهای دسته جمعی و حرفه ای می باشد.

میز پلاستیکی حصیری

میز پلاستیکی ممکن است دارای بدنه صاف و یکنواخت، و یا بدنه حصیری باشد. بدنه حصیری از دور ممکن است مثل حصیر به نظر بیاید، در حالیکه جنس میز پلاستیکی بوده و فقط طرح بدنه آن حصیری شکل می باشد.

میز پلاستیکی صبحانه

میز پلاستیکی حصیری با رنگ قهوه ای و سفید، دارای بیشترین خرید و فروش در بازار می باشد. این میزها دارای انواع مدل های جلومبلی، ناهارخوری، فضای باز، لابی و… می باشند. صندلی پلاستیکی حصیری مطابق با این میز نیز تولید می شود که در نوع بدون دسته و دسته دار در ابعاد متفاوت ارائه می شود.

میز پلاستیکی صبحانه

میز پلاستیکی حصیری دارای وزن سنگین تری نسبت به نوع ساده می باشد و پایه های آن نیز فلزی است. این میز دکوراسیون را بسیار شیک تر می سازد.

میز پلاستیکی صبحانه نوع حصیری می تواند یک گزینه مناسب برای ایجاد یک فضای روحیه بخش اول هر صبح برای افراد باشد تا بتوانند روزی خوش را شروع کنند.

قیمت میز پلاستیکی

قیمت میز پلاستیکی صبحانه همچون دیگر محصولات پلاستیکی به صورت عمده فروشی در لیست شرکت کارخانه ارائه می شود.

امروزه تولیدی ها و کارخانه ها به این نتیجه رسیده اند که برای بهتر دیده شدن، باید در فضای اینترنت سایت با رتبه بالا داشته باشند تا بتوانند ارتباط مستقیم و بیشتر با مشتریان خود داشته باشند.

ارتباط بیشتر مشتری، باعث می شود که کارخانه بداند دقیقا سلیقه مشتری چه چیز می باشد تا مطابق با همان، بخش طراحی خط تولید محصولات را به روز کند. همچنین از قدرت خرید مشتری نیز اطلاع داشته باشد تا بتواند حاشیه سود خود را مطابق با آن قرار دهد و بازار خود را فعال نگه دارد.

از این رو علاوه بر به روز شدن محصولات، قیمت محصول نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می شود. در مورد میز پلاستیکی صبحانه و انواع صندلی های جنس پلاستیکی که در حوزه بازار پلاستیک کشور می باشند، این موضوع از اهمیت بالایی برخودار می باشد، زیرا جز ملزومات وسایل زندگی می باشد و مشتری آن پایدار است.

شرکت کارخانه با دانش فنی قوی و ارائه محصولاتی با کیفیت و به روز، همچنین دارای قیمت مناسب، می کوشد تعامل سازنده و مستقیم با مشتریان خود در سراسر کشور داشته باشد. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید و از آخرین لیست قیمت روز کارخانه مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *