چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی طرح دار به عنوان گزینه ای جالب در لوازم خانه به حساب می آید. این چهارپایه ها توسط مجموعه ناصر پلاستیک در ابعاد متفاوت و انواع رنگ های شاد روشن به فروش می رسند.

انواع چهارپایه در بازار کدام است؟

در بازار چهارپایه های بسیار زیادی با جنس فلزی، چوبی و پلاستیکی وجود دارند. این چهارپایه ها برای گذاشتن و یا برداشتن وسایل در طبقات بالایی کمد یا کابینت، نصب پرده دیواری، تعویض لامپ و لوستر و… مورد استفاده قرار می گیرند.

چهارپایه پلاستیکی

با توجه به کاربردی که این چهارپایه ها دارند، دارای وزن ها و مدل های متفاوتی هستند و کاربری خانگی و یا صنعتی در محیط های کارگاهی ممکن است داشته باشند. معمولا از چهارپایه های فلزی برای محیط صنعتی، و از چهارپایه های چوبی و پلاستیکی برای محیط زندگی در خانه و یا آپارتمان استفاده می شود.

چهارپایه های فلزی ممکن است در معرض زنگ زدگی قرار گیرند، از این رو استفاده از آنها دارای محدودیت می باشد. همچنین چهارپایه چوبی نیز ممکن است در معرض خوردگی و یا پوسیدگی در محیط مرطوب قرار گیرد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی به دلیل وزن کمتر، طراحی بدنه با ارگونومی بهتر، رنگ شاد و قیمت ارزان مورد پسند بیشتر مشتریان می باشد و تنوع مدل آن نیز توسط تولیدکننده های امروزی، پاسخگوی همه نیازهای مشتریان در کاربری های متفاوت می باشد.

چهارپایه پلاستیکی طرح دار ناصر محکم است؟

چهارپایه پلاستیکی طرح دار به عنوان چهارپایه ای که از مواد پلیمری مرغوب ساخته می شود و کیفیت مناسبی دارد، مورد پسند بازار پلاستیک است. این چهارپایه ها برای استفاده در حمام، اتاق، محیط کاری و… ساخته می شوند. سایز ارتفاع آنها نیز از ۱۵ سانتی متر الی ۱٫۵ متر ادامه دارد. البته چهارپایه پلاستیکی طرح دار ناصر که دوطبقه و یا سه طبقه است، دارای ارتفاع ۱ تا ۲ متر می باشد و از ضخامت بدنه کافی برای قرار گیری افراد سنگین وزن روی آن نیز، برخوردار می باشد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه ها در رنگ های قرمز، آبی، شیری، اخرایی، صورتی، بنفش، زرد و سبز توسط تولید کننده به بازار ارائه می شوند. برند ناصر پلاستیک با استفاده از مواد پلی اتیلنی با درصد خلوص بالا چهارپایه هایی را تولید می کند که از لحاظ مقاومت بدنه و کیفیت طراحی در سطح بالایی می باشند و رضایت مشتری نیز این مسئله را تایید کرده است.

خرید انواع چهارپایه از تهران چگونه صورت می گیرد؟

برای خرید چهارپایه پلاستیکی طرح دار در انواع سایزها می توان با مسئول و مشاور فروش ارتباط برقرار کرد.

چهارپایه پلاستیکی

مرکز فروش شرکت کارخانه با ارائه قیمت ارزان و عمده فروشی، می کوشد قیمت منصفانه را به مشتریان ارائه دهد تا هم باعث کنترل قیمت در بازار پلاستیک شود و هم اینکه خرید چهارپایه پلاستیکی ارزان و با کیفیت را برای همه مشتریان چه در تهران و چه شهرستان های دوردست فراهم آورد.

خرید چهارپایه پلاستیکی به صورت حضوری از نمایندگی های فروش، و یا به صورت اینترنتی از سایت های فروش شرکت کارخانه صورت می گیرد. امروزه به دلیل گسترش خرید اینترنتی و اعتمادی که از این روش، به وجود آمده است، افراد سعی دارند تا به صورت اینترنتی اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنند، سپس با خیال راحت محصول را درب منزل خود تحویل بگیرند.

از این رو شرکت کارخانه با داشتن زیرساخت قوی در حوزه فروش اینترنتی، می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریان برقرار کند و محصولات خود را با قیمت ارزان به همه مشتریان ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *