چهارپایه پلاستیکی

دیگر چهارپایه های خطرناک فلزی و آهنی را که بسیار آسیب رسان بودند فراموش کنید. با داشتن یکی از انواع چهارپایه بلند پلاستیکی سه پله که بسیار راحت و ایمن و سبک می باشند، احتمال آسیب رسیدن به خود را صفر کنید.

انواع چهارپایه پلاستیکی

با شنیدن کلمه چهارپایه پلاستیکی اغلب ما یاد آن چهارپایه های کوچک آبی رنگ پلاستیکی که اکثرا در حمام مورد استفاده قرار می گرفت می افتیم. در گذشته از انواع مدل های چهارپایه های پلاستیکی اکثرا همین مدل کوچک آن به چشم می خورد و دیگر خبری از سایز های بزرگ چهارپایه های پلاستیکی نبود به همین مبنا استفاده از چهارپایه های تاشو فلزی که اصلا امنیت و ایمنی کامل نداشتند رواج داشت.

اما امروز با تولید چهارپایه های بلند پلاستیکی دیگر دوره آن چهارپایه های غیر ایمن به پایان رسید. از چهارپایه های سایز کوچک برای نشستن نیز استفاده می شود پس تنها کاربرد چهارپایه های پلاستیکی به یک مورد ختم نمی شود. همچنین از چهارپایه های پلاستیکی کوچک مدل تاشو به عنوان میز نیز می توان استفاده کرد. چهارپایه های پلاستیکی دو پله و سه پله در ارتفاع و سایز های متفاوت توسط تولیدکنندگان تولید شده و موجود می باشند.

چهارپایه پلاستیکی

اگر برای جابه جایی وسایل در بالای کابینت ها نیاز به چهارپایه دارید بهترین مورد برای این امر نوع سه پله آن می باشد چون این نوع نسبت به مدل های دیگر ارتفاع بیشتری داشته و بیشتر به کارتان می آید همچنین این مدل چهارپایه بلند پلاستیکی بسیار کاربردی در خانه تکانی می باشد که با داشتن آن دیگر نیاز به هیچ نوع مدل چهارپایه دیگر نخواهید بود همینقدر که این نوع مدل کاربردی می باشد مدل های کوچک و مدیوم چهارپایه های پلاستیکی نیز کاربردی بوده و برای تمامی نیازها مدلی طراحی شده است پس ابتدا نیاز خود را بشناسید سپس اقدام به خرید نمایید.

چهارپایه بلند پلاستیکی

چهارپایه بلند پلاستیکی دو مدل می باشد یک مدل نوع پله دار آن می باشد که بسیار راحت قابل استفاده و دسترسی می باشد و مدل دیگر چهارپایه بلند پلاستیکی نوع بدون پله می باشد. در این مدل و مدل پله دار آن سعی شده ضخامت پایه ها حجیم تر و کلفت تر باشد تا استحکام و توانایی آن به حد قابل توجه ای افزایش یابد البته این نکته را هم در نظر بگیریم که این چهارپایه ها با تمام استحکام و مقاومت خود ظرفیتی دارند که باید در هنگام استفاده این مورد مورد توجه قرار گیرد.

چهارپایه پلاستیکی

در فرایند قالب گیری تزریقی چهارپایه بلند پلاستیکی مرحله ای به نام حرارت دهی به ماده پلیمری وجود دارد که تا زمانی که ذوب شود این مرحله ادامه دارد و در ادامه آن را در قالب مورد نظرش ریخته تا شکل تعیین شده را به خود بگیرد در همین حین این ماده در حال سرد شدن و جامد شدن قرار می گیرد تا به شکل نهایی تبدیل شود. فرایند حرارت دهی و خنک کنندگی که دو مورد از مهم ترین مراحل در تولید چهارپایه های پلاستیکی می باشند فقط در صورتی می توان از آن ها بهره برد که ماده پلیمری پلاستیک در دسته ترموپلاستیک قرار گیرد. چهارپایه های بلند پلاستیکی برای رنگ آمیزی سقف و همچنین گچ کاری و زیبا سازی یا نصب لامپ های تزئینی سقف ها کاربرد زیادی دارند و وجود همچین وسیله ای در هر خانه ای جزو ضروریات می باشد.

چهارپایه پلاستیکی سه پله

چهارپایه بلند پلاستیکی سه پله جزو چهارپایه های بلند محسوب شده که از هرجهت بسیار کاربردی می باشد. چهارپایه پلاستیکی سه پله با داشتن پله هایی باعث شده که بتوان از آن به سهولت استفاده کرد همچنین به دلیل پهن و مقاوم بودن پله ها هنگان بالا رفتن از آن و ایستادن روی پله ها اصلا دچار استرس و لرز پاها نشده و به راحتی و با آرامش تمام می توانید از آن استفاده و کار خود را به اتمام برسانید.

چهارپایه پلاستیکی سه پله طوری طراحی شده که به هنگام استفاده از آن تمام وزن شخص در تمامی پایه ها به یک اندازه پخش شده و فشار بسیار پایین آمده و باعث حفظ تعادل و استقامت هرچه بیشتر چهارپایه پلاستیکی می شود. قالب گیری تزریقی، ریختگی و ریسندگی سه شیوه تولید محصولات پلاستیکی هستند که در تولید چهارپایه پلاستیکی سه پله از روش قالب گیری تزریقی استفاده می شود. ارتفاع چهارپایه پلاستیکی سه پله ۱٫۵ متر و گاه به ۲ متر هم می رسد که برای اموری که با ارتفاع مواجه هستیم همانند باز و بسته کردن لامپ و پنکه خانه و تمیز کردن انواع و اقسام وسایل دیگر بسیار کاربردی و جزوه نیازمندی ها می باشد.

قیمت چهارپایه پلاستیکی

هرچقدر کیفیت بهتر باشد قیمت نیز بیشتر است جمله ای که در ذهن همه ما ثبت شده است و باور آنکه محصولی با کیفیت و با قیمت ارزان وجود داشته باشد برایمان محال است یا مربوط به روزگاران قدیم مادربزرگ ها و پدر بزرگانمان آن را می دانیم و امکان وجود آن را در عصر امروز که همه چیز روز به روز در حال افزایش قیمت است ناممکن می دانیم. اما چهارپایه های پلاستیکی با کیفیتی فوق العاده و دارا بودن موارد اولیه مرغوب و طراحی و رنگ منحصر به فرد آن به میان آمده اند تا شما را به حد زیادی شگفت زده کنند.

قیمت چهارپایه های پلاستیک با در نظر گرفتن کیفیت فوق العاده آن بسیار ارزان و مناسب می باشد طوری که قدرت خرید مردم را هیچگاه ضعیف نکرده و برای همه عموم قابل خریداری می باشد. برای اطلاع از قیمت چهارپایه مد نظرتان و انتخاب سایز و رنگ و مدل آن می توانید با ما تماس بگیرید تا علاوه بر قیمت هر اطلاعاتی که می خواهید را در اختیارتان بگذاریم و این را وظیفه خود دانسته تا همه اطلاعات مربوط به کالای مورد نظر را به مشتری داده تا با اطمینان کامل و خیالی راحت سفارش خود را ثبت کنند.

خرید چهارپایه پلاستیکی

بی شک خرید اینترنتی چهارپایه پلاستیکی می تواند می تواند برای شما یک معامله باصرفه باشد چرا که مبلغی که پرداخت می کنید از قیمت فروش عمده چهارپایه پلاستیکی کمتر بوده و مبلغ تولید کارخانه را می پردازید علاوه بر همه این مزیت ها سودی به خود و به محیط زیست وارد می کنید چرا که در مصرف بنزین خود صرفه جویی کرده و همچنین باعث آسیب به محیط زیست نمی شوید و از همه مهم تر خریدی راحت را تجربه خواهید کرد و دیگر مجبور نیستید شلوغی جمعیت و آلودگی را تحمل کنید.

به راحتی در خانه نشسته و با خیالی راحت سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن دریافت می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *