چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی تاشو بلند علاوه بر جابه جایی راحت و آسان بسیار ایمن و کم جا می باشد و مدل تاشو آن برای هرگونه نیازی مناسب می باشد. اگر قصد خرید چهار پایه ای ارزان و مقاوم با قابلیت جابه جایی دارید این چهارپایه برای شما بسیار مناسب است.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه های پلاستیکی یکی از چندین لوازم پلاستیکی می باشد که نسبت به سایر اجناس بسیار مزایای بیشتری را شامل می شود و از لحاظ اقتصادی نیز برای شما بسیار سودمند می باشد.

چهارپایه های پلاستیکی به قدری سبک می باشند که کودکان نیز قادر به حمل آن هستند و از لحاظ ایمنی نیز می توان گفت در درجه بالایی قرار می گیرند.

خاصیت های پلاستیک به قدری زیاد می باشد که از هر لحاظ هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده سودمندی های بی شماری دارد که از این سودمندی های می توان به کیفیت، قیمت، ماندگاری، پاکسازی راحت و طراحی فوق العاده آن اشاره کرد.

چهارپایه های پلاستیکی قابلیت شستشو نیز دارند و اگر دچار کثیفی مانند آلودگی در اثر گرد و غبار شوند نیازی به آبکشی نیز ندارند بلکه با یک دستمال به راحتی می توان آن را تمیز کرد و غبارها را زدود.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه های پلاستیکی در انواع سایز های کوچک و بزرگ و متوسط کارایی بالایی دارند و مشتری با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب سایز چهارپایه خواهد کرد.

بعضی از مدل های چهارپایه پلاستیکی دارای پلکان می باشند که در این مدل با خرید یک چهارپایه پلاستیکی دو پله ای در واقع دو چهارپایه خریداری نموده اید و از پله اول آن برای ارتفاعات کم و از پله دوم برای ارتفاعات نسبتا زیاد می توانید استفاده کنید.

چهارپایه پلاستیکی

مدلی دیگر از چهارپایه های پلاستیکی مدل چهارپایه پشتی دار می باشد که شبیه یک صندلی بدون دسته با پشتی کوتاه می باشد که از آن بعنوان صندلی نیز می توان استفاده نمود که البته از همه مدل های چهار پایه های پلاستیکی می توان برای نشستن استفاده کرد.

چهار پایه پلاستیکی پشتی دار در سایز های مختلفی وجود دارد که در همه سایز ها کاربری های مشابه و متفاوت وجود دارد.

مدل چهار پایه تاشو نیز یکی از محبوب ترین های چهارپایه پلاستیکی می باشد که قابلیت های بیشتری نسبت به سایر چهارپایه های پلاستیکی دارند که در ادامه به ویژگی های آن می پردازیم.

چهارپایه پلاستیکی تاشو بلند

چهارپایه های تاشو پلاستیکی در فضای نگهداریشان بیشترین صرفه جویی در فضا را دارند و از بابت فضا برای نگهداری آنها اصلا نگرانی وجود ندارد.

فضای اشغالی آنها آنقدر کم حجم می باشد که امکان گذاشتن آنها در صندق عقب اتومبیل تان ممکن می باشد و برای سفر های کوتاه و بلند خود می توانید آن را هم بعنوان یک چهار پایه و هم بعنوان یک صندلی و هم بعنوان یک میز مورد استفاده قرار دهید و مطئن باشید بسیار بدردتان خواهد خورد.

چهارپایه پلاستیکی

مدل های سایز کوچک این چهارپایه پلاستیکی برای حمام و یا استفاده های جزئی کاربری دارد و مدل بلند با آنکه کاربری های بیشتری نسبت به سایز های دیگر دارند اما باز هم به هنگام تاشدن فضای اشغالی بسیار کمی را می گیرد و می توان آن را در آشپزخانه و یا بالکن خود بگزارید.

در سایز های کوچک چهارپایه های تاشو به هنگام جمع کردن آن و یا تا کردن آنها که به راحتی این عمل قابل انجام است، قطر این چهارپایه به اندازه قطر یک صفحه کلید کامپیوتر خواهد شد و آن را در کابینت و هر مکانی که فکرش را کنید می توان قرار داد چون بسیار کم حجم است.

اگر چهارپایه های تاشو فلزی و آهنی را به یاد داشته باشید پس می دانید که باز و بسته کردن آنها چقدر سخت و نیاز به توان زیادی دارد و علاوه بر همه اینها بسیار سنگین وزن بوده و همچنین به هنگام بالا رفتن از آنها دچار استرس می شدیم و این دلیل بخاطر امنیت پایین این چهارپایه ها بود و همچنین به هنگام بالارفتن همیشه ناتعادلی وجود داشت که سبب تکان خوردن چهارپایه می شد.

اما در مقابل چهارپایه پلاستیکی تاشو بلند نه تنها از امنیت بالایی برخوردار است بلکه سبب می شود به هنگام بالارفتن از آن احساس امینت داشته باشیم، و بسیار روان می باشد و هنگام تاشدن و باز کردن بسیار راحت می باشند و این مورد بخاطر طراحی فوق العاده و لولاهای آن می باشد که بسیار روان طراحی و تولید شده اند و این موارد از مزایای چهارپایه های تاشو پلاستیکی به شمار می آید که به هنگام استفاده از آن از کار خود نیز لذت خواهید برد چون راحتی را حس خواهید کرد.

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

در مورد شکل ظاهری و رنگ و طرح چهارپایه ها می توان گفت تنوع به شدت زیاد می باشد و زیبایی ظاهری و تنوع رنگ در مدل های متفاوت این نوع چهارپایه به چشم می خورد، علاوه بر طراحی رنگ بندی این چهارپایه ها بسیار خوشرنگ می باشد و برای انواع سلیقه ها موجود می باشد.

خرید چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه ها ممکن است فضای زیادی را اشغال کنند که این بستگی به سایز آنها هم دارد بنابراین کسانی که از لحاظ فضا دچار کمبود هستند به دنبال خرید چهارپایه های تاشو هستند که همان کاربری را با فضای کمتری بتوانند تهیه کنند و برای رفع نیازهای خود مورد استفاده قرار بدهند.

همانطور که در ابتدا گفتیم چهارپایه های تاشو قابلیت های بیشتری نسبت به سایر چهارپایه های پلاستیکی دارند که یکی از این موارد قابلیت تاشدن و در برگرفتن فضای اشغالی بسیار کمی می باشد که آن را محبوب تر از سایر مدل ها کرده است.

چهارپایه پلاستیکی

یک چهارپایه در کاربرد اصلی برای بالارفتن می باشد اما همانطور که گفتیم از این مدل چهارپایه تاشو پلاستیکی می توان بعنوان میز یا صندلی استفاده کرد و آنها در سفر همراه با خود ببرید و از آن استفاده های زیادی بکنید.

خرید چهارپایه پلاستیکی به دو صورت حضوری و غیر حضوری برای مشتریان امکان پذیر می باشد که جهت خرید حضوری می توان به بازار مراجعه کرد و با گشت گذار و صرف زمان زیادی که از شما قطعا خواهد گرفت، می توانید چهارپایه مورد نظر خود را تهیه کنید.

اما در روش خرید غیر حضوری که همه ما از مزایای بی شمار آن از جمله قیمت ارزان تر، خرید آسان تر و صرف زمان بسیار کم در حد چند دقیقه می توان نام برد و از همه مهم تر قدرت انتخاب بیشتری نیز خواهید داشت و شما در عرض همان چند دقیقه می توانید چندین مدل را در سایت مشاهده کنید و مدل مد نظرتان را پیدا و سفارش دهید و به بقیه امور خود برسید و بقیه موارد را به فروشنده بسپارید.

جهت خرید چهارپایه پلاستیکی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما ارتباط برقرار کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *