سبد پلاستیکی میوه

در کشور ما ایران به دلیل چهارفصل بودن و خاک منحصر به فرد، میوه ها طعم های بسیار خوشمزه ای نسبت به سایر کشور های دیگر دارد و اگر در کار خرید و فروش میوه و یا صادرات هستید سبد پلاستیکی حمل میوه برای شما بسیار کارآمد می باشد و می توانید با قیمت عمده آن را خریداری نمایید.

سبد پلاستیکی

یک وسیله سبک و ارزان و مقاوم جهت حفظ میوه ها در برابر فشار و له شدگی سبد پلاستیکی می باشد.

این سبد ها با واحد های سازنده پلی اتیلن که بسیار مقاوم و با کیفیت می باشند، برای میوه ها بخصوص میوه های نرم گوشت مانند هلو، گیلاس، نارنگی ها و همچنین برای گوجه فرنگی که بسیار نرم می باشد، حالت محافظت سازی دارند که از خراب شدن آنها جلوگیری کرده و قابلیت چینش مرتب میوه ها و بسته بندی آنها را دارند.

سبد پلاستیکی میوه به صورت عمده

سبد پلاستیکی بسیار سبک و قابل حمل می باشد و همچنین طراحی به کار رفته در آن، که می توان آنها را بر روی هم و در کنار هم به تعداد زیادی قرار دارد و ستون های چهارگوش آن بر روی هم چفت و محکم می شوند و دچار لغزش و افتادگی نمی شوند.

سبد های پلاستیکی علاوه بر جای گذاری میوه ها قابلیت ها و کاربرد های دیگری نیز دارند همچنین در سایز های مختلفی طراحی و تولید شده اند تا برای مقدارهای متفاوت و کاربردهای گسترده مورد استفاده قرار گیرند.

در رنگ بندی سبد های پلاستیکی تنوع بسیار گسترده ای موجود می باشد که رنگ های مشکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر هنگامی که در بازار های هفتگی و یا میوه فروشی ها رفته باشید به احتمال خیلی زیاد این سبد های پلاستیکی را مشاهده کرده اید که بسیار زیاد می باشند و هر میوه فروش چندین سبد پلاستیکی برای خود دارد.

همچنین برای حمل و بسته بندی بعضی بطری های نوشیدنی نیز از سبد های پلاستیکی بسیار استفاده می شود و این دلیل بر مقاومت و با کیفیت بودن سبد های پلاستیکی می باشد که بر یک یا دو مورد کاربری استفاده محدود نمی شوند و استفاده های زیادی می توان از آنها نمود.

سبد پلاستیکی حمل میوه

میوه ها دارای آسیب پذیری زیادی در برابر فشار و تغییرات آب و هوایی از جمله سردی و گرمی می باشند پس باید در نگهداری آنها و همچنین حمل و نقل آنها بسیار کوشید و بسیار مراقب بود.

برای اینکه میوه ها در برابر فشارهای احتمالی که در هنگام جابه جایی و حمل آنها به انبار یا مغازه یا مسیر راه اتفاق می افتد، یک وسیله بسیار مقاوم و همچنین به صرفه برای آن تهیه نمود تا آن را برابر شرایطی که موجب آسیب به میوه می شود حفظ نمود.

سبد پلاستیکی میوه

برای بسته بندی میوه ها از سبد های چوبی نیز استفاده می شود اما به میزان بسیار کمی و این بخاطر آسیب پذیری بالای سبد های چوبی در برابر کوچکترین فشار می باشد که به راحتی شکسته می شود.

همچنین محصولات زراعی که به تازگی از زمین برداشت می شوند و بلافاصله بسته بندی در این سبد ها می شوند دارای خاک هستند و این خاک هنگامی که به سبد چوبی برخورد میکند به آن چسبیده و تغییر رنگ می دهد و ظاهری نامطلوب به خود می گیرد و با هیچگونه دستمال و یا شستشویی به حالت اولیه بر نمی گردد و ظاهر نامطلوب آن باقی می ماند.

یکی دیگر از معایب سبد های چوبی حمل میوه، نبودن قابلیت استفاده مکرر از آنها می باشد چون پس از هر بار استفاده دچار شکستگی و گرفتن رنگی نامطلوب به خود می شوند و اگر فروشندگان میوه ها را درون آنها بگذارند، در انتخاب مشتری نیز تاثیر می گذارد و میل به خرید میوه از آن جعبه ها نیز کم می شود چرا که علاوه بر شکل و ظاهر میوه، بسته بندی آن نیز برای مشتری بسیار حائز اهمیت می باشد.

برخلاف سبد های چوبی سبد های پلاستیکی در صورت آلودگی با یک شستشوی ساده یا یک دستمال گیری به راحتی تمیز و عین ظاهر اولیه خود می شوند و این ویژگی در تمامی لوازم پلاستیکی برقرار است.

سبد پلاستیکی میوه

سبد پلاستیکی در اثر برخورد با قطرات باران یا قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب دچار آسیب نمی شود، ولی سبد های چوبی سریعا دچار پوسیدگی می شوند و استفاده مجدد از آنها امکان پذیر نمی باشد.

سبد پلاستیکی حمل میوه را می توان هم در خانه و هم در بیرون از خانه برای کاربری های مختلفی از جمله فروش میوه و یا بسته بندی برای گذاشتن میوه ها درون انبارها مورد استفاده قرار داد.

وزن سبد پلاستیکی حمل میوه بسیار کم بوده و این مورد در جابه جایی میوه ها موجب آسانی می شود چرا که فقط وزن میوه ها مورد جابه جایی قرار می گیرد و وزن اضافه ای وجود ندارد اما سبد های چوبی دارای وزن می باشند که بر وزن میوه های درون آن نیز افزوده می شود.

قیمت عمده سبد پلاستیکی

از لحاظ اقتصادی سبد های پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد مخصوصا اگر قصد صادرات میوه به کشور های مختلف را دارید و می خواهید در این تجارت سود زیادی را کسب کنید قیمت عمده سبد پلاستیکی برای شما این سود را کسب می کند و شما مجبور نیستید برای بسته بندی میوه های خود هزینه ای گزاف را بپردازید و می توانید با پرداخت مبلغی کمتر سبد های با کیفیت و بادوامی را تهیه کنید.

خرید سبد پلاستیکی به صورت عمده سبب کاهش قیمت در هر عدد سبد می شود و هرچقدر مقدار سفارش بیشتر باشد سود بیشتری کسب خواهید کرد.

اگر می خواهید علاوه بر پرداخت مبلغ کمتر، خرید راحت تری داشته باشید و بدون مراجعه حضوری و به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید می توانید با استفاده از تلفن همراه خود به راحتی اقدام به سفارش سبد پلاستیکی حمل میوه بکنید و سفارش خود را درب منزل یا محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

جهت اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش می توانید با شماره تماس های موجود در سایت با ما ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *