سبد پلاستیکی میوه

سبد پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای حمل و نقل میوه در باربری و تره بار می باشد. این سبدها مناسب انواع میوه ها و صیفی جات و سبزیحات هستند. انواع سبد پلاستیکی میوه را می توان از شرکت بازرگانی پاساک پلاست با قیمت ارزان تهیه کرد.

سبد پلاستیکی میوه

برای حمل و نقل و نگهداری میوه باید از سبد پلاستیکی استفاده کرد. این سبدها دارای مقاومت و کیفیت خوب هستند و جابجایی آنها نیز به دلیل وزن کمی که دارند، راحت می باشد.

سبد پلاستیکی میوه به صورت عمده خرید و فروش می شود، زیرا مشتری اصلی آن میوه فروش ها و باغداران می باشند که محصولات خود را به صورت عمده باید به فروش برسانند.

سبد پلاستیکی میوه

این سبدها باید در گوشه های خود دارای پایه های محکم باشند و به خوبی روی هم جفت شوند تا در زمان حمل و نقل جاده ای و در هنگام تکان های جاده ای، میوه ها دچار له شدگی و خرابی نشوند.

سبد پلاستیکی میوه دارای دو کیفیت در بازار می باشد.

  • سبد پلاستیکی درجه یک که از مواد پلیمری نظیر پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن ساخته می شود. این مواد پلیمری ابتدا به صورت دانه های شنی و ریز درمی آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند و بر اساس فشار دستگاه تزریق، مقدار ماده اولیه ای که برای تولید سبد به دستگاه تزریق می شود، قابل اندازه گیری می باشد. هرچه مقدار این مواد بیشتر باشد، سبد پلاستیکی ضخیم تر و بادوام تر خواهد بود.
  • سبد پلاستیکی درجه دو که از مواد بازیافتی پلاستیکی ساخته می شود. این مواد بازیافتی از آسیاب کردن محصولات پلاستیکی چون بطری ها، پت ها، نایلون ها، گلدان ها و دیگر محصولات دور ریختنی به دست می آیند. سبدهایی که به این طریق ساخته می شوند معمولا دارای رنگ مشکی و یا سبز لجنی بوده و دارای قیمت بسیار پایین تری هستند و به همین دلیل در تره بار و باربری ها بیشتر از آنها استفاده می شود.

سبد پلاستیکی میوه

سبد پلاستیکی میوه بر اساس سایز، رنگ و تعداد رج و همچنین نوع قالبی که دارد، در بازار تقاضا می شود.

سایز سبد پلاستیکی بر اساس مقدار وزنی که می تواند تحمل کند، در بازار شناخته می شود. مثلا سبد پلاستیکی میوه ۵ کیلویی دارای تحمل وزن ۵ کیلو می باشد.

تعداد رج نیز در سبد پلاستیکی با توجه به میوه ای که قرار است در آن استفاده شود، درخواست می شود. طول و عرض و ارتفاع سبد دارای تناسب می باشند و در برخی مواقع نیاز است که یک طبقه میوه چیده شود. مثلا در مورد شلیل که ممکن است با کوچکترین فشاری در حمل له شود، باید یک ردیف چیده شود و از این رو از سبد تک رج استفاده می شود.

سبد پلاستیکی میوه

اما در مواقعی که میوه ها محکم تر هستند، مانند سیب درختی، از سبد دو رج استفاده می شود که هزینه کمتری در حمل و نقل انجام شود.

در تولید سبد پلاستیکی میوه از مواد درجه دو استفاده می شود و هرچه رنگ سبد روشن تر باشد، یعنی از مواد اولیه باکیفیت تری در ساخت آن استفاده شده است.

ارزان ترین سبد پلاستیکی در بازار، سبد مشکی رنگ است که به طور عمده در تره بار و میوه فروشی ها به چشم می خورد.

سبد پلاستیکی میوه تره بار

سبد پلاستیکی میوه تره بار به عنوان یک ضرورت لازم در مسئله حمل و نقل برای باغداران، کشاورزان و میوه فروشان و همه تجار و کسبه ای هست که در این صنف فعالیت می کنند.

از این رو این افراد باید اطلاعات کاملی در مورد سبد پلاستیکی میوه تره بار از قبیل انواع سایزهای آن، وزن آن، تعداد رج، نوع قالب آن، رنگ های موجود و قیمت به روز آن را داشته باشند.

سبد پلاستیکی میوه

سبد پلاستیکی میوه تره بار دارای نوع مستطیلی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ، برای حمل و نقل و نگهداری انواع میوه ها از قبیل سیب، گلابی، موز، شلیل، پرتقال، خربزه و… و همچنین انواع صیفی جات و سبزیجات همچون خیار، گوجه فرنگی، سیب زمینی، هویج، بادمجان و… مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی از این اقلام نرم بوده و برخی دیگر سفت می باشند و این مسئله در انتخاب نوع سبد، وزن سبد و تعداد رج های آن مورد دقت قرار می گیرد.

از این رو زمانی که مشتری با فروشنده تماس می گیرد، نوع کالایی که قرار است در این سبدها نگهداری شود و مدت زمان آن را اعلام می کند، سپس کاتالوگ انواع سبد پلاستیکی میوه تره بار به همراه لیست قیمت عمده فروشی و درصد تخفیف فروش عمده را دریافت می نماید.

سپس با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته است، گزینه مناسب را از طریق مشورت با کارشناس فروش انتخاب می کند.

می توانید با ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *