سبد پلاستیکی

قیمت ارزان سبد پلاستیکی میوه فروشی برای کسانی که در تره بار و حمل و نقل کار می کنند، بسیار مهم است. این سبدها در ظرفیت ۷ و ۱۲ کیلویی دارای بیشترین فروش هستند و با قیمت عمده توسط شرکت کارخانه ارائه می شوند.

سبد پلاستیکی میوه فروشی

کسانی که در تجارت و حمل و نقل مشغول به فعالیت می باشند، می دانند که هزینه بسته بندی محصول بسیار مهم است. این بسته بندی می تواند کیسه، پلاستیک، کارتون و یا سبد پلاستیکی باشد.

سبد پلاستیکی

در حوزه تره بار و تجارت میوه، سبد پلاستیکی برای حمل و نقل به مسافت های دور و نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا نیز در این حوزه، سبد پلاستیکی میوه فروشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

این سبدها باید دارای مقاومت و کیفیت خوب باشند تا بتوانند وزن سنگین میوه ها را در مسافت های طولانی، و هنگامی که ماشین از روی دست اندازها جاده رد می شود، تحمل کرده و میوه ها را حفظ کنند.

سبد پلاستیکی میوه

سبد پلاستیکی میوه فروشی در مدل مستطیلی می باشد و ممکن است دارای ارتفاع کوتاه و یا بلند باشد. این سبدها باید به گونه ای باشند که کمترین آسیب و له شدگی برای میوه ها به وجود آید.

سبد پلاستیکی ۱۲ کیلویی

سبد های پلاستیکی در ظرفیتهای متفاوت برای نگهداری وزن مشخصی از میوه ها، استفاده می شوند. سبد پلاستیکی ۱۲ کیلویی یکی از پر کاربردترین نوع سبد پلاستیکی میوه فروشی، برای حمل میوه های درشت چون سیب، پرتقال، گلابی، انار و… می باشد.

سبد پلاستیکی میوه

سبد پلاستیکی ۱۲ کیلویی دارای مقاومت و ماندگاری در برابر نور خوشید می باشد و برای حمل و نقل میوه در فصول گرم سال، بسیار گزینه ی مناسبی می باشد.

این سبدها در برابر عوامل شیمیایی و زیست محیطی نیز مقاومت دارند و به خوبی میوه ها را حفظ می کنند. از دیگر ویژگی های سبد پلاستیکی ۱۲ کیلویی می توان به انعطاف پذیری آن اشاره کرد که باعث می شود در هنگام عبور ماشین از روی دست اندازها، نشکند.

این سبدها را به راحتی می توان روی سطوح ناهموار نیز گذاشت و میوه ها را درون آنها برای حمل و نقل، آماده کرد

قیمت عمده سبد پلاستیکی میوه

برای دانستن قیمت عمده سبد پلاستیکی میوه فروشی، می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد.

سبد پلاستیکی میوه

امروزه با استفاده از اینترنت به راحتی می توان مرکز فروش عمده را پیدا کرد، با آنها ارتباط برقرار کرد، از نزدیک محصولات را دید و از کیفیت و قیمت آن مطمئن شد.

برای خرید سبد پلاستیکی میوه فروشی نیز که معمولا مشتری به دنبال قیمت عمده فروشی و ارزان بازار می باشد، باید با شرکت کارخانه ارتباط برقرار کند تا خالص ترین قیمت بازار را داشته باشد.

با ما می توانید ارتباط برقرار کنید و از مزایای خرید عمده با قیمت ارزان برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *