لگن پلاستیکی

برای شستن لباس ها یا سبزیجات می توان از یک لگن پلاستیکی سایز بزرگ در مدل چهارگوش و یا بیضی استفاده کرد. این لگن ها دارای قیمت بسیار ارزان هستند و برای کارهای روزمره در خانه مناسب می باشند.

چرا لگن پلاستیکی بخریم؟

امروزه اکثر افراد برای شستن لباس ها از یک ماشین لباسشویی در خانه استفاده می کنند و یکی از لوازم ضروری برای هر خانه ای تبدیل شده است. اما به طور ۱۰۰ درصد نمی توان گفت که همه باید این وسیله را درخانه داشته باشند.

لگن پلاستیکی

برای برخی از افراد، مانند دانشجویان، سرابازن، مستاجران در باغ و ویلا و یا افرادی که قرار است به مدت کوتاهی در یک مکان زندگی کنند، تا جای ممکن باید وسایل سبک انتخاب کنند تا حمل و نقل آنها راحت شود.

البته به طور کلی، همه افراد، حتی آنهایی که در خانه ماشین لباسشویی دارند، در برخی مواقع برای لباسهایی که باید با دست شسته شوند، باید از یک وسیله پلاستیکی سبک استفاده کنند. همچنین ماشین لباسشویی را نباید به خاطر مقدار کمی لباس روشن کرد.

از این رو لگن پلاستیکی می تواند یک گزینه خوب برای این افراد باشد تا لباسهای خود را با دست بشورند. البته شستن لباس تنها یک کاربرد از لگن پلاستیکی می باشد. این لگن ها برای شستن سبزیجات، صیفی جات، میوه ها و… در آشپزخانه کاربرد زیادی دارند.

لگن پلاستیکی

از این رو کاربرد لگن پلاستیکی تنها به شستن لباس ها ختم نمی شود، بلکه کارایی زیادی دارد که تقریبا می توان گفت یکی از ضروریات هر خانه ای می باشد.

این لگن ها در مدل ها و سایزها و رنگ های متفاوت در هر پلاسکو و یا مغازه محصولات پلاستیکی وجود دارند و دست مشتری برای انتخاب باز می باشد.

لگن ها کوچک در آشپزخانه و برخی لگن های سایز بزرگ که به عنوان وان پلاستیکی نیز شناخته می شوند، در حمام برای استحمام کودکان و آب بازی، و یا شستن لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ابعاد لگن پلاستیکی سایز بزرگ چقدر است؟

ابعاد لگن پلاستیکی سایز بزرگ به مدل چهارگوش، بیضی و یا گرد بودن آن بستگی دارد.

به طور کلی لگن پلاستیکی سایز بزرگ باید داری حداقل ارتفاع ۳۰ سانتی متر باشد تا به راحتی بتوان حجم قابل توجهی از لباس ها را در آن قرار داد و شست و شو را انجام داد.

لگن پلاستیکی

البته منظور هر مشتری از لگن پلاستیکی سایز بزرگ ممکن است یک ابعاد متفاوت باشد، مثلا برخی ممکن است سایز ارتفاع ۲۰ سانتی متر را نیز بزرگ بدانند.

از این رو فروشنده محصولات پلاستیکی ابتدا کاتالوگ و سایزهای دقیق لگن های پلاستیکی را در اختیار مشتری قرار می دهد تا مطابق با نیاز خود، گزینه مورد نظر را انتخاب کند.

لگن پلاستیکی مدل چهارگوش بهتر است یا گرد؟

اینکه کدام نوع لگن پلاستیکی بهتر می باشد، کاملا سلیقه ای است.

برخی ممکن است یک حمام با وسعت کم داشته باشند، از این رو لگن پلاستیکی چهارگوش را انتخاب می کنند که جای کمتری را می گیرد، برخی نیز ممکن است بخواهند لگنی انتخاب کنند که گوشه تیز نداشته باشد و از این لگن پلاستیکی گرد را خرید می کنند.

لگن پلاستیکی

لگن پلاستیکی چهارگوش در بیشتر مواقع، دارای سایز بزرگتری نسبت به نوع گرد می باشد و برای استحمام کودکان در حمام، برای آب بازی آنها در حیاط و همچنین برای شستن لباس های پشم دار مورد استفاده قرار می گیرد.

لگن پلاستیکی

با استفاده از یک لگن پلاستیکی چهارگوش می توان بسیاری از کارهای روزمره خانه را به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن انجام داد.

قیمت لگن پلاستیکی چقدر است؟

قیمت لگن پلاستیکی سایز بزرگ و کوچک در مدل ها متفاوت، با یکدیگر تفاوت دارد. البته این یک امر طبیعی است که هرچه سایز لگن بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

لگن پلاستیکی گرد معمولا دارای خرید و فروش بیشتری در بازار می باشد و از این رو در برخی مواقع که فروشنده ها می خواهند فروش بیشتری داشته باشند، قیمت آن را پایین تر ارائه می دهند. از این رو می بینیم در بیشتر موارد قیمت لگن پلاستیکی گرد از لگن پلاستیکی چهارگوش کمتر می باشد.

همچنین می توان با جستجویی ساده در اینترنت قیمت همه لگن های پلاستیکی برندهای متفاوت را دید و ارزان ترین را انتخاب کرد.

شرکت کارخانه ارائه دهنده انواع محصولات پلاستیکی کارخانه با ارزان ترین قیمت بازار به شما مشتریان عزیز می باشد. کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و از ریز جزئیات محصول مورد نظر خود آگاه شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *