قیمت سبد پلاستیکی میوه

از بازار های هفتگی و محلی تا انبار های میوه فروشان با سبد های پلاستیکی زیادی رو به رو می شویم که در رنگ و سایز های مختلفی وجود دارند. قیمت سبد پلاستیکی میوه بسیار به صرفه و مناسب بوده و از مقاومت بالایی جهت جلوگیری از آسیب دیدن میوه ها برخوردار است و در انواع سایز بزرگ و کوچک به فروش عمده می رسد.

سبد پلاستیکی میوه

پلاستیک ماده ای است که با میوه جات و سبزیجات هیچ واکنشی نشان نداده وسرعت روند خراب شدن این محصولات را کاهش می دهد. سبد های چوبی علاوه بر اینکه هنگام پر بودنشان برای جا به جایی با دستانمان حملشان می کنیم و آسیب زیادی به دست وارد می کند، با وارد شدن کوچکترین ضربه ای شکسته و دچار آسیب می شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد، اما در مقابل، سبد های پلاستیکی میوه حتی اگر در تعداد زیادی روی هم فشرده گذاشته شوند هیچگونه آسیبی نمی بیند و همچنین میوه ها و یا چیز هایی که درون آنها قرار دارند، سالم مانده و هیچگونه آسیب جدی ندیده و له و ترکیده نمی شوند.

سبد پلاستیکی میوه اگر به مدت زیادی در برابر نور خورشید و یا گرما و سرما و هر گونه تغییرات آب و هوایی قرار گیرد مقاومت از خود نشان داده و هیچگونه آسیبی نمی بیند.

قیمت سبد پلاستیکی میوه

سبد های پلاستیکی میوه مدل حصیری به گونه ای طراحی شده است که سطوح آن منافذ باز خیلی ریز و کمی دارد و در هم پیچیده می باشند تا از محصولاتی که درون آن می گذراند محافظت و نگهداری کند.

چهار گوشه مرکزی سبد های پلاستیکی میوه، کمی برجسته و برآمده می باشند، این طراحی برای چفت شدن و قرارگیری سبد های پلاستیکی میوه بر روی هم و در کنار هم در ارتفاع و عرض های طولانی و زیاد می باشد که بسیار موثر بوده و باعث کاربردی تر شدن سبد های پلاستیکی میوه شده است.

قیمت سبد پلاستیکی میوه

سایز سبد پلاستیکی

با توجه به نیاز هر مشتری سبد پلاستیکی، سایز های مختلفی در اندازه و ابعاد متغیر طراحی و تولید شده است تا مشتریان برای نیاز خود جعبه مناسب خود را تهیه کنند.

قیمت سبد پلاستیکی میوه

سبد پلاستیکی سایز کوچک که میوه فروشان اغلب برای میوه هایی مانند انواع مدل هلو و میوه گیلاس و میوه های نرم مانند استفاده می کنند، از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده است که می توان چندین باز از آن استفاده کرد چرا که بسیار مقاوم و با دوام می باشد.

قیمت سبد پلاستیکی میوه

سایز های متوسط سبد پلاستیکی که برای حجم بیشتری از محصولات می توان از آن استفاده کرد از سایز های کوچک، بزرگتر و پر حجم تر می باشند که این سایز نیز از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

از سایز های بزرگ سبد های پلاستیکی برای حمل مرغ های ماشینی نیز استفاده زیادی می شود البته استفاده از این سایز های سبد های پلاستیکی محدود به یک یا دو مورد نمی شود بلکه می توان برای محصولات و کالا های زیادی از آنها استفاده کرد.

قیمت سبد پلاستیکی میوه

به طور قطع شما هم حداقل یک بار ماشین های حمل و نقل نوشیدنی های گازدار و بی گاز را دیده اید که تعداد زیادی از این نوشیدنی ها را به طور بسته بندی شده درون سبد های پلاستیکی قرار داده اند.

قیمت سبد پلاستیکی میوه

هر فروشنده محصولی برای راه اندازی کسب و کار خود در بدترین حالت، ممکن است مجبور به خرید سبد هایی برای جای گذاری محصولات خود باشد. همه فروشندگان صاحب کسب و کار تمام تلاش خود را می کنند تا لوازم و وسایل اولیه مورد نیاز کسب و کار خود را با پرداخت هزینه کمتری مناسب تر و ارزان تر تهیه کنند، تا از سود کسب و کارشان مبلغ کمتری کسر شود، از این رو از سبد های پلاستیکی استفاده بیشتر و خرید های زیاد تری نسبت به سبد های چوبی و فلزی انجام می شود.

قیمت سبد پلاستیکی میوه

قیمت سبد پلاستیکی میوه نسبت به سبد های جنس های دیگر نه تنها ارزان تر می باشد بلکه فروش عمده آن نیز با درصد تخفیف های بالایی همراه می باشد، زیرا این سبدها همیشه توسط تولید کننده به دست مصرف کننده عمده می رسد و زمانی که با تولید کننده اصلی نیز ارتباط برقرار می شود، قیمت خالص کارخانه ارائه شده که هر کارخانه ای نیز دارای یک جدول تخفیف برای فروش های بالاتر از مبلغی مشخص می باشد.

زمانی که یک کالا پر فروش و دارای مشتریان زیادی باشد، تولید آن کالا همه روزه تداوم دارد و این امر نیز در قیمت سبد پلاستیکی میوه تاثیر چشمگیری دارد و باعث می شود که این کالا هم با کیفیت تولید شود وهم ارزان قیمت گذاری شود تا مشتریان خود را حفظ و مشتریان جدیدی را نیز به سوی خود جذب کند، که سبد های پلاستیکی در این موارد بسیار موفق تا به الآن عمل کرده اند. گاهی قیمت ها دچار تغییراتی می شود که این تغییرات قیمت ممکن است موقت یا دائمی باشد که مربوط به نوسانات بازار می شود اما در همه حال چون پلاستیک ماده ای ارزان قیمت است و به راحتی به دست می آید قیمت سبد پلاستیکی میوه نیز همواره مناسب و به صرفه خواهد بود.

فروش عمده سبد پلاستیکی کوچک میوه

در بازار بیرون شما می توانید کالایی را که قصد خرید آن را دارید، لمس کنید و از نزدیک سایز آن را فقط ببینید اما در خرید اینترنتی همه مشخصاتی که از کالا می خواهید در سایت نوشته شده یا توسط پشتیبانی سایت به شما گفته می شود. به طور قطع اکثر سایت های اینترنتی برای حفظ اعتبار و اعتماد مشتری خود اجناس با کیفیت و معتبری را در سایت خود پس از بررسی کالا، موجود می کنند. امروزه که دنیا رفته رفته انجام همه کارهای کوچک و بزرگ را از طریق اینترنت امکان پذیر می کند با خیالی راحت و آسوده می توانید هر کالایی را که می خواهید اینترنتی سفارش دهید تا هم ارزان تر خرید کنید و هم خریدی راحت را تجربه کرده و در زمان خود صرفه جویی زیادی بکنید. خرید سبد پلاستیکی کوچک مناسب نگهداری میوه به صورت اینترنتی را می توانید از طریق همین سایت انجام داده و با شماره تماس های قرار داده شده تماس بگیرید تا اطلاعات لازم به شما داده شود. مرکز فروش عمده محصولات پلاستیکی سعی دارد تا کالای با کیفیت را با قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *