سبد پلاستیکی

سبد پلاستیکی پرتقال مستطیلی در سایز بزرگ برای جابه جایی میوه ها در مقادیر بیشتر بسیار مناسب است و همچنین برای فروشندگان و انبارداران نیز بسیار کارآمد است و قیمت بسیار مناسب همراه با دوام بالا دارد.

سبد پلاستیکی پرتقال

سبد پلاستیکی پرتقال برای مصارف زیادی توسط فروشندگان مورد خریداری قرار می گیرد.

این سبد ها با کیفیت بالایی که دارند می توان آنها را در سردخانه نیز مورد استفاده قرار داد و از دوام و ماندگاری آن اطمینان خاطر داشت علاوه بر این کیفیت فوق العاده از لحاظ مالی نیز بسیار برای خریداران به صرفه خواهد بود.

سبد پلاستیکی

یکی از مزایای فوق العاده این سبد های پلاستیکی ویژگی نشکن بودن آن بخاطر خاصیت پلاستیک می باشد که این ویژگی سبب شده است تا پرتقال ها و هر نوع میوه دیگری که درون سبد ها قرار می گیرد، حفاظت شود و دچار هیچگونه آسیبی قرار نگیرد.

یکی از سایز های پر طرفدار سبد پلاستیکی پرتقال سایز ۲۰ کیلویی آن می باشد که دارای ابعاد ۲۵*۳۳*۵۲ و وزنی بیشتر از ۱۰۰۰گرم را دارا می باشد.

مرتب سازی و چینش و حمل و نقل مرکبات برای باغ داران و فروشندگان مسئله بسیار مهمی می باشد همچنین از لحاظ اقتصادی نیز باید گزینه مقرون به صرفه ای را انتخاب کنند تا سود آنها کاهش پیدا نکند لذا استفاده از سبد های پلاستیکی که بخاطر فوق العاده بودن خود پلاستیک و ارزان بودنش بسیار با صرفه می باشد، به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کم پیش می آید باغ داران برای محصولات خود از سبد های چوبی استفاده کنند.

سبد پلاستیکی

سبد های چوبی اغلب توسط میخ محکم کاری و به همدیگر متصل می شوند و این میخ ها در طی مدت زمان بسیار کمی از جای خود درآمده و بیرون زده می شوند که این مورد استفاده از آنها را کمی دشوار و خطرناک می کند چون احتمال آسیب و برخورد آنها با انگشت به هنگام جابه جایی با سبد بسیار زیاد است.

سبد پلاستیکی مستطیلی بزرگ

سبد پلاستیکی مستطیلی بزرگ که بیشتر با ظرفیت ۲۰ کیلویی تولید و عرضه می شود بسیار پرفروش است و خرید اکثر میوه فروشان و باغ داران از این سایز سبد پلاستیکی می باشد.

یکی از دلایل مقاوم بودن و سفت بودن سبد های پلاستیکی استفاده از پلی اتیلن سنگین در ساخت این سبد ها می باشد علاوه بر این از مواد کمکی دیگر جهت ایجاد مقاومت بیشتر در برابر شرایط جوی و نور خورشید که بسیاری از مواد پلاستیکی را مورد آسیب قرار می دهد، استفاده می شود.

سبد پلاستیکی

سبد های پلاستیکی اگر از مواد مرغوب و درجه بالایی تولید نشوند در طی قرار گیری در برابر نور خورشید آن هم در زمان بسیار کمی دچار رنگ پریدگی و یا دچار شکستگی های جزئی تا عمیق می شوند و همه این موارد به مواد اولیه ای که در ساخت و تولید آنها مورد استفاده قرار می گیرد مربوط می شوند و درجه کیفیت آنها را تعیین می کند.

سبد های پلاستیکی اغلب سرباز هستند و در موارد بسیار کمی دارای دربی نازک همراه با طرح خود سبد می باشند که برای موارد خاصی تولید می شود ولی اکثر خریداران و باغ داران از آن درب ها هیچ استفاده ای نمی کنند بنابراین در هنگام سفارش و خرید سبد پلاستیکی برای آنها ارسال نمی شود و همراه سبد تولید نمی شود.

این سبد های پلاستیکی علاوه بر حمل و نقل میوه و مرکبات برای حمل و نقل محصولات مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد و محدود به کاربری یک مورد نیستند.

مزیت دیگری که این سبد های پلاستیکی دارند این است که اگر بنا به دلایلی مورد شکستگی و آسیب قرار گیرند می توان آنها را به کسانی که کار خرید ضایعات پلاستیکی را دارند فروخت.

در سایزهای مختلف سبدهای پلاستیکی طرح های مورد استفاده شده کم می باشند اما رنگبندی آنها گسترده تر می باشد و همچنین در برخی مدل ها سبد ها دارای لبه ۱٫۵ سانتی می باشند و در برخی مدل ها نیز بدون لبه می باشند.

سبد پلاستیکی

سبد های پلاستیکی در سایز های کوچک و بزرگ تولید و به فروش می رسند که سایزهای کوچک برای میوه هایی با سایز کوچک مثل توت فرنگی و گیلاس و گوجه سبز مناسب می باشد و برای میوه هایی با سایز بزرگ تر مثل پرتقال و سیب که دارای پوستی سفت تر می باشند این سبد های سایز بزرگ تر بیشتر مناسب می باشند چون تعداد کمی از آنها در یک سبد سایز کوچک قرار می گیرد.

البته در بعضی موارد، فروشندگان میوه جات برای فروش میوه های خود از پلاستیک استفاده نمی کنند و به صورت مستقیم درون سبد های پلاستیکی سایز کوچک به فروش می رسانند و به اصطلاح فروش جعبه ای دارند.

قیمت سبد پلاستیکی پرتقال

در اکثر مغازه های میوه فروشی و همچنین در بازارهای هفتگی و انبارات میوه ها سبد های پلاستیکی را مشاهده خواهیم کرد و شاید این سوال برایمان پیش بیاید که چرا سبد های پلاستیکی آنقدر پرکاربرد هستند و در همه جا دیده می شوند؟

آیا علت استفاده پرکاربرد سبد های پلاستیکی فقط ارزان بودن آنها نسبت به سایر سبد های میوه می باشد، در جواب این دو سوال باید گفت اگر ارزان بودن را  فقط ملاک این کاربرد گسترده از سبد های پلاستیکی بدانیم کاملا اشتباه فکر کرده ایم.

سبد پلاستیکی میوه

بسته بندی و سالم بودن ظاهر میوه ها در فروش میوه فروشان بسیار تاثیر گذار می باشد و آنها این نکات را برای فروش خود رعایت می کنند و علاوه بر جنبه اقتصادی و سود بیشتر، می کوشند بهترین کیفیت را نیز داشته باشند و به این منظور سبد پلاستیکی پرتقال از هر نظر سودمند می باشد و پس از فروش، مشتریان نیز می توانند از این سبد ها استفاده های مختلفی بکنند و بسیار پرکاربرد برایشان خواهد بود.

قیمت سبد پلاستیکی پرتقال ممکن است تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشورمان اقزایش پیدا کرده باشد اما در مقایسه با سبد های اجناس دیگر و همچنین کیفیت و معروفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و همچنین اگر می خواهید مبلغ کمتری بابت پرداخت خرید سبد پلاستیکی پرتقال بپردازید می توانید از روش خرید اینترنتی استفاده کنید تا هزینه آن برای شما کمتر محاسبه شود.

برای اطلاع از قیمت سبد پلاستیکی پرتقال با شماره تماس های موجود تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *