قیمت گالن پلاستیکی 10 لیتری شیردار

گالن های پلاستیکی در مقایسه با گالن های فلزی و آلومینیومی راحت تر قابل شستشوی می باشند. قیمت گالن پلاستیکی ۱۰ لیتری شیردار بسیار مناسب و اقتصادی می باشد و جزو کالاهای ارزان قیمت و با کیفیت است.

گالن پلاستیکی ۱۰ لیتری

در استفاده از گالن های پلاستیکی محدودیتی نداریم و برای مصارف زیادی می توان از آنها استفاده کرد. از گالن های پلاستیکی در حیطه کشاورزی برای نگهداری سموم از آنها استفاده زیادی می شود و همچنین برای نگهداری مواد شیمیایی و نوعی از اسید های روان کننده کاربری دارد که علت این موضوع کیفیت و مقاومت زیاد گالن پلاستیکی می باشد. اغلب در فروشگاه های بزرگ و کوچک و مغازه های خواربار فروشی مایع های ظرفشویی و دستشویی و مایع های لباس شویی را مشاهده می کنیم که درون گالن های پلاستیکی می باشد و در اندازه و سایز های متفاوتی موجود می باشد.

قیمت گالن پلاستیکی 10 لیتری شیردار

یکی از دلایل استحکام بالا و مقاومت و ضد ضربه بودن گالن پلاستیکی­ ۱۰ لیتری، استفاده از مواد اولیه مرغوب و مواد addtive می باشد که کیفیتی چند برابری را به محصول می دهد. گالن پلاستیکی ۱۰ لیتری از نوعی قالب بادی ساخته شده که دارای درب های بسیار مقاومی می باشد که به هنگام بستن درب ها ذره ای نفوذ به داخل گالن امکان پذیر نمی باشد. گالن پلاستیکی ۱۰ لیتری به طوری خلاقانه طراحی شده است که می توان چند عدد انگشت شماری از آنها را بر روی هم قرار داد، بدون هیچگونه لغزشی بر روی هم قرار گرفته و پایدار می مانند.

گالن پلاستیکی در سایز و مدل های متفاوتی از جمله: گالن کتابی، گالن ۱۰ لیتری طرح گلی، گالن طرح هلالی، گالن طرح آلمانی و گالن ۱۰ لیتری سم که مخصوص سموم می باشد تولید و موجود می باشد. گالن پلاستیکی ۱۰ لیتری وزنی حدودا ما بین ۴۵۰ الی ۶۰۰ گرم دارد که از لحاظ مقاومت و قرار گیری در برابر سقوط تست شده است و مقاومت بالای خود و کیفیت فوق العاده اش را ثابت کرده است.

گالن پلاستیکی شیردار

گالن پلاستیکی شیردار در طراحی تا حدود زیادی شبیه به کلمن های پلاستیکی می باشد اما کاربری گالن پلاستیکی شیردار بسیار گسترده تر از کلمن های پلاستیکی می باشد. گالن پلاستیکی شیردار که در اغلب مدل ها شیر آن از نوع اهرمی می باشد، برای نگهداری انواع مایعات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت گالن پلاستیکی 10 لیتری شیردار

گالن پلاستیکی شیردار که دارای قسمتی برای قرار گیری دست جهت بلند کردن و حمل و نقل آن دارد و در قسمت جلوی دسته درب آن با قابلیت آب بندی می باشد که از ورود هر گونه آلاینده ای به درون گالن جلوگیری و مانع عبور آن می شود. شیر گالن پلاستکی جهت سهولت و راحتی کار برای خروج مایع به مقدار دلخواه و پرهیز از باز و بسته کردن درب گالن، جای گذاری شده است که ایده بسیار خوبی برای اضافه کردنش به گالن پلاستیکی بوده است.

قیمت گالن پلاستیکی 10 لیتری شیردار

گالن پلاستیکی شیردار برای استفاده در مسافرت و تفریجات نیز بسیار مناسب و کاربردی می باشد چرا که هرگاه خواستید مایع درون آن را برای خود بردارید تنها با کمی فشردن شیر اهرمی اش بدون باز کردن و تحمل وزن گالن و محتویات درونش، می توانید به مقدار دلخواهتان نوشیدنی برای خود بریزید. یکی از مزایای گالن های پلاستیکی شیردار وزن سبک آنها می باشد، به عنوان نمونه یک گالن پلاستیکی ۵۰۰ لیتری فقط ۲۰ کیلو گرم می باشد که اگر همین گالن از جنس فلز باشد حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن خواهد داشت که حمل و نقل آن بسیار سخت خواهد بود اما در مقابل گالن پلاستیکی بسیار سبک وزن و به راحتی قابل حمل و نقل می باشد.

قیمت گالن پلاستیکی 10 لیتری شیردار

گالن پلاستیکی شیردار که توسط تولید کنندگان زیادی تولید و ساخته می شود به شدت در بازار وجود دارند اما در این میان چیزی که بسیار مهم است کیفیت گالن می باشد که اگر از مواد اولیه مرغوبی و پلی اتیلن اصل در روند تولید، استفاده شده و استاندارد های لازم در آن رعایت شده باشد کیفیت قابل قبولی را شامل خواهد شد و دوام و ماندگاری زیادی برای شما خواهد داشت.

قیمت گالن پلاستیکی

قیمت یک کالا به عوامل متعددی از جمله میزان تولید کالا، مواد اولیه به کار رفته در تولید، هزینه های تولید برای تولید کننده و ضخامت و مقاومت کالا، بستگی دارد. قیمت گالن پلاستیکی با توجه به کاربری و کیفیتی که دارد مشخص می شود و این دلیل بالا پایین های قیمت گالن های پلاستیکی در فروشگاه های متعدد می شود، در سایت های اینترنتی به طور کل قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تر از بازار بیرون می باشد که این به دلیل کاهش واسطه ها و ایجاد خرید مستقیم از تولید کننده می باشد. اینکه شما به صورت عمده یا تکی بخواهید خرید کنید بر روی قیمت اثر می گذارد.

قیمت اولین موردی است که مشتری به آن توجه می کند و هر نگاهی به هر محصولی از قیمت شروع می شود پس همه تولید کنندگان در این امر توجه زیادی می کنند تا مشتریان را به خود جذب کنند. در تعیین قیمت گالن های پلاستیکی، نهاد های دولتی نیز تاثیر زیادی دارند چرا که قیمت گذاری یک کالا بر اساس چارچوب و قوانین دولتی مربوط به قیمت گذاری تاثیر پذیری دارد.

با در نظر گرفتن کیفیت و جنس و خدماتی که هر کالا به مشتریان ارائه می دهد، روند قیمت گذاری شکل می گیرد. اگر یک کالا در بازار خود همواره در حال تولید باشد و مشتریان خود را همیشه از خود راضی نگه دارد، این کالا به طور قطع زیاد دچار تغییرات قیمت نمی شود و به ندرت افزایش قیمت های کمی را خواهد داشت.

گالن پلاستیکی یک کالا محبوب و پرطرفدار بوده و می باشد که از دیرباز تولید شده است که امروزه در طراحی جدید تر و کاربردی تری در حال تولید می باشد. اگر هم قیمت و هم کیفیت برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید گالن پلاستیکی مورد نظرتان را در رنگ دلخواه و سایز مورد نظر از سایت شرکت کارخانه و ارتباط با مسئول فروش، انتخاب و درب منزل یا محل کار به راحتی و خیلی ارزان تر از بازار بیرون سفارش داده و تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *