گالن پلاستیکی کتابی

گالن پلاستیکی کتابی به صورت مکعب مستطیلی بوده و دارای دسته ای روی گالن برای حمل راحت تر می باشد. این گالن ها به صورت عمده با قیمت ارزان به فروش می رسند.

انواع گالن پلاستیکی

گالن ها یا همان دبه های پلاستیکی دارای ابعاد و وزن های متفاوتی می باشند و کاربری بسیار متنوعی دارند. از گالن های پلاستیکی برای نگهداری مایعات و سیالات در آزمایشگاه های شیمی، صنایع نفت، نگهداری شوینده ها در مراکز بهداشتی، نگهداری الکل در بیمارستان ها، نگهداری آب در ساختمان ها و مراکز بیمارستانی، حمل و نقل و جابجایی آب در روستاها و مکان های دوردست، ذخیره مایعات در صنایع غذایی و… استفاده می شود. گالن های پلاستیکی دارای اشکال متفاوت مربعی، گرد، مستطیلی و… می باشند و چون معمولا برای حمل مایعات ساخته می شوند، دارای دسته نگهدارنده از جنس خود گالن بر روی آن می باشند.

گالن پلاستیکی کتابی

گالن پلاستیکی نوع گرد را اصطلاحا دبه پلاستیکی می گویند که برای نگهداری ترشیجات در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. گالن های پلاستیکی گرد اگر دارای ظرفیت بالای ۱۰ یا ۲۰ لیتر باشند، معمولا با نام بشکه پلاستیکی در بازار درخواست می شوند که از بشکه پلاستیکی ۴۰ لیتری تا بشکه ۲۲۰ لیتری ظرفیت نگهداری به لیتر دارند.

گالن پلاستیکی کتابی

یکی دیگر از گالن های پلاستیکی که خیلی مورد نیاز مشتریان می باشد، گالن پلاستیکی شیردار است. این گالن ها همان طور که از نامش پیداست، دارای شیر آب در پایین گالن هستند تا افراد به راحتی بتوانند در لیوان آب بریزند و لازم نباشد تا گالن سنگین را کج کنند یا بلند کنند و متحمل سختی شوند. گالن پلاستیکی شیردار در خط تولید به راحتی تولید می شود و تنها تفاوتی که دارد همان شیر پلاستیکی است که طی یک فرآیند ساده، به انتهای گالن اضافه می شود.

گالن پلاستیکی کتابی

گالن پلاستیکی کتابی

گالن پلاستیکی کتابی معمولا با ظرفیت کم ۴ تا ۵ لیتری برای نگهداری روغن ماشین استفاده می شود. گالن های ۲۰ لیتری کتابی نیز که در بازار بیشترین خرید و فروش را دارند، برای نگهداری و جابجایی آب در فواصل گرم سال و مناطقی با بی آبی مورد استفاده قرار می گیرند. البته همه افراد، حتی کسانی که با کم آبی یا بی آبی روبرو نیستند، تمایل دارند تا گالن پلاستیکی کتابی در خانه یا محل کار خود داشته باشند تا در روز مبادا از آن استفاده کنند. زیرا نگهداری و جابجایی آب و مایعات خوراکی یا صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

گالن پلاستیکی کتابی

برخی افراد نیز به دنبال بطری پلاستیکی ۱ تا ۵ لیتری می باشند که در برخی مواقع به جای خرید بطری، از گالن پلاستیکی کتابی که هم اندازه مایع ظرفشویی های ۴ یا ۵ لیتری ظرفیت دارد، استفاده می کنند. این گالن ها معمولا دارای قالب مخصوص به خود می باشند و به سفارش کارخانه های تولید روغن موتور یا کارخانه های مواد شوینده، توسط تولید کننده محصولات پلاستیکی ارائه می شود.

گالن پلاستیکی کتابی

گالن پلاستیکی کتابی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک بادی ساخته می شود. ابتدا دانه های ریز گرانولی پلی اتیلن یا پلی پروپیلن به همراه رنگدانه ها در دستگاه قرار می گیرند و سپس حرارت می بینند. آنگاه به شکل لوله در می آیند و در قالب مورد نظر هوا دمیده شده و گالن پلاستیکی مورد نظر شکل می گیرد. این مراحل با دقت بسیار بالا انجام می شود و از این رو گالن پلاستیکی کتابی دارای کیفیت و استحکام بالایی در بدنه می باشد. هرچه وزن گالن پلاستیکی بیشتر باشد، کیفیت و ماندگاری و تحمل فشار آن بیشتر می باشد. گالن پلاستیکی کتابی رنگ سفید بیشترین درخواست را در بازار دارد.

قیمت گالن پلاستیکی

قیمت گالن پلاستیکی به نوع مواد به کار رفته در ساخت آن و کیفیت بدنه آن بستگی دارد. اگر در تولید گالن پلاستیکی از مواد گرانولی درجه یک با کیفیت بالا بهره برده شود، قیمت نهایی نیز بالاتر خواهد بود. اما اگر از مواد دسته دو استفاده شود، ممکن است قیمت ارزانی داشته باشد، اما طول عمر آن بسیار کم بوده و بعد از مدتی که به همراه مایعات نگهداری شود، بدنه آن با ترک خوردن و شکستگی مواجه می شود. و اگر گالن پلاستیکی از هر ناحیه ای بشکند، دیگر عملا فایده ای نخواهد داشت و پول مشتری هدر می رود. پس باید در انتخاب گالن پلاستیکی کتابی اول از همه کیفیت و برند را مد نظر قرار دهیم، و سپس به قیمت آن توجه کنیم.

گالن پلاستیکی کتابی

مراکزی که تولید کننده اصلی گالن و دبه و بشکه پلاستیکی می باشند و به صورت عمده عرضه می کنند، دارای قیمت بسیار مناسب می باشند و به صورت اینترنتی نیز فروش خود را انجام می دهند. شرکت ها و یا اشخاصی که صاحب کسب و کار می باشند و می خواهند به صورت عمده انواع گالن پلاستیکی را سفارش دهند، با تولید کننده ارتباط می گیرند و در صورت لزوم نمونه بار دریافت می کنند و بعد از آن با صدور فاکتور، سفارش کلی خود را ثبت می کنند. معمولا ارسال بار نیز با توجه به حجم و تعداد گالنی که سفارش شده است، بین ۴ تا ۷ روز کاری به طول می انجامد. البته سفارش های صادراتی بیشتر از این زمان طول می کشد.

شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و حجم سفارش خود، با مسئول فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید و از جزئیات اصلی فروش این محصول باخبر شوید و اطلاعات لازم را قبل از خرید خود کسب کنید.

فروش عمده گالن پلاستیکی

از مراکز فروش عمده محصولات پلاستیکی به راحتی می توان لیست قیمت روز انواع گالن های پلاستیکی را در کمترین زمان ممکن دریافت کرد.

امروزه افراد سعی دارند تا ابتدا اطلاعات لازم را در مورد کالای مورد نظر خود در اینترنت جستجو کنند، و سپس با کسب اطلاعات لازم از قبیل اندازه، مدل، رنگ و قیمت، ارزان ترین و آگاهانه ترین خرید را انجام دهند. از این رو افراد به حداقل ۲ یا ۳ مرکز زنگ می زنند و استعلام قیمت گرفته و کاتالوگ محصولات را دریافت می کنند، تا سپس بتوانند ارزان ترین و مناسب ترین کالا مطابق با نیاز خود را تهیه کنند.

می کوشیم در مجموعه فروش پاساک پلاست بهترین کیفیت گالن پلاستیکی کتابی را با مناسب ترین قیمت بازار به شما عزیزان به صورت عمده ارائه دهیم. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *