گلدان پلاستیکی ژله ای

گلدان پلاستیکی ژله ای به عنوان یک گلدان انعطاف پذیر، مناسب کشاورزی و گلخانه داری می باشد که در سایزهای ۶ و ۸ و ۱۰ نشایی برای کشت و نگهداری نشا استفاده شده و به صورت عمده به فروش می رسد.

گلدان پلاستیکی ژله ای

گلدان پلاستیکی ژله ای به عنوان یک گلدان انعطاف پذیر و بسیار سبک می باشد که عموما برای کار کشاورزی و گلخانه داری استفاده می شود. از این گلدان با نام های گلدان پلاستیکی یکبار مصرف یا گلدان پلاستیکی طلقی نیز در بازار یاد می شود. این گلدان به قدری انعطاف پذیر می باشد که به راحتی در دستان با فشاری کم جمع می شود و بلافاصله به حالت اولیه برمی گردد. در حالیکه گلدان پلاستیکی سطل یا جعبه ای که در بازار به عنوان گلدان های گلخانه ای شناخته می شوند، بدنه ای سفت و خشک دارند.

گلدان پلاستیکی ژله ای

گلدان پلاستیکی ژله ای معمولا در رنگ های مشکی، اخرایی و سفید به بازار ارائه شده است و بیشتر فروش آن مربوط به نوع مشکی می باشد. این گلدان ها چون به صورت عمده تولید می شوند و مشتری اصلی آنها نیز کشاورز و گلخانه دار می باشد و قیمت ارزان را مد نظر دارد، از این رو با مواد بازیافتی مشکی ساخته می شوند تا هم قیمت ارزان داشته باشند، و هم به صورت عمده در بسته های ۲۰۰۰ تایی، ۱۵۰۰ تایی، ۱۰۰۰ تایی و ۵۰۰ تایی به فروش برسند.

البته تعداد در بسته بندی گلدان ژله ای کاملا بستگی به سایز گلدان نیز دارد. مثلا گلدان ژله ای سایز سطل ۳ به بالا در بسته های ۲۵۰ تایی و ۱۰۰ تایی نیز به فروش عمده می رسد.

گلدان پلاستیکی ژله ای

گلدان های ژله ای دارای وزن بسیار سبکی هستند و به راحتی می توان آنها را در هرجایی از خانه یا محل کار قرار داد و فضای سبز و دلنشینی را به وجود آورد. می توان از گلدان پلاستیکی ژله ای رنگ سفید که دارای قیمت بالاتری نیز می باشد برای این منظور استفاده کرد و دکوراسیون قشنگ تری را به وجود آورد.

سایز گلدان پلاستیکی ژله ای

سایز گلدان پلاستیکی ژله ای بستگی به نوع گیاهی دارد که قرار است در آن کشت و نگهداری شود. برای بذر و نهال های کوچک از گلدان نشایی استفاده می شود که از سایز ۶ نشایی تا سایز ۱۶ نشایی ادامه دارد. سایزهای گلدان نیز به دهانه گلدان گفته می شود. مثلا سایز ۶ نشایی یک گلدان گرد می باشد که قطر دهانه آن ۶ سانتی متر می باشد و ارتفاع گلدان نیز تقریبا همین مقدار با حدود یک الی دو سانت تفاوت است.

در واقع در همه گلدان های پلاستیکی گرد که استاندارد بازار می باشند، معمولا قطر دهانه حدود سه چهارم ارتفاع گلدان می باشد. البته همواره باید لیست دقیق سایزهای قطر و ارتفاع گلدان را از مسئول فروش دریافت کرد تا اطلاعات کامل را قبل از خرید داشته باشیم.

گلدان پلاستیکی ژله ای

سایزهای گلدان پلاستیکی ژله ای از قرار زیر می باشد:

  • گلدان ۶ ژله ای
  • گلدان ۸ ژله ای
  • گلدان ۱۰ ژله ای
  • گلدان ۱۲ ژله ای
  • گلدان ۱۴ ژله ای
  • گلدان ۱۷ ژله ای
  • گلدان ۱۹ ژله ای
  • گلدان ۲۲ ژله ای
  • گلدان ۲۴ ژله ای
  • گلدان ۲۶ ژله ای
  • گلدان ۲۹ ژله ای

بعضی از این سایزها دارای دو نوع کوتاه و بلند می باشد. قطر این گلدان ها یکسان و اندازه ارتفاع آنها متفات می باشد. مثلا گلدان ۱۷ ژله ای کوتاه دارای ارتفاع ۱۶ سانتی متر و نوع بلند آن دارای ارتفاع ۱۸ سانتی متر می باشد.

فروش گلدان سایز ۸

گلدان پلاستیکی سایز ۸ نشایی در کنار سایز ۶ نشایی به عنوان پر فروش ترین گلدان های نشایی در بازار می باشند. این گلدان ها همان طور که از نامشان پیداست، برای نشا به کار می روند.

گلدان پلاستیکی ژله ای

شما عزیزان می توانید انواع سایزهای گلدان پلاستیکی ژله ای را به همراه لیست قیمت شرکت کارخانه از مسئول فروش دریافت کنید و اطلاعات لازم از قبیل تعداد در بسته، موجودی انبار، نحوه صدور فاکتور و مدت زمان ارسال را دریافت نمایید. پاسخگوی شما خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *