گلدان نشا پلاستیکی

انواع گلدان نشا پلاستیکی که مناسب کار کشاورزی و گلخانه داری می باشد را می توان با قیمت درب کارخانه از مرکز فروش اصلی در تهران دریافت کرد.

گلدان نشا پلاستیکی کشاورزی

گلدان نشا پلاستیکی به سایزهای کوچک گلدان گلخانه ای گفته می شود که شامل سایز ۶، ۸ ، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ نشایی می باشد. این گلدان ها برای نگهداری انواع بذر و نهال گیاهان استفاده می شود.

بسته بندی گلدان نشا پلاستیکی با توجه به سایزهای آن به صورت ۲۴۰۰ تایی، ۱۲۰۰ تایی، ۱۰۵۰ تایی، ۵۰۰ تایی و ۲۵۰ تایی می باشد. علت تعداد بالای هر گلدان در بسته بندی، فروش عمده آن می باشد که با این بسته بندی ها، قیمت نهایی برای مشتری بسیار کمتر از انبار پخش و فروشگاه های پلاسکو تمام می شود.

گلدان نشا پلاستیکی

گلدان نشا پلاستیکی که به عنوان گلدان کشاورزی نشایی نیز شناخته می شود، گلدانی سخت و سفت می باشد و البته تا حدودی بدنه آن با فشار خم می شود. این گلدان بدون لبه بوده و ته آن دارای سوراخ می باشد تا آب اضافی عبور کند.

زمانی که این گلدانها توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید می شوند، فقط جای سوراخ در ته آنها می باشد که نیروی انسانی باید با اندک فشاری توسط میله، سوراخ ها را باز کند. سوراخ های ته گلدان نشا پلاستیکی از اهمیت بالایی برای حفط و نگهداری صحیح گل ها می باشد. اگر آب اضافی در ته گلدان بماند، ممکن است ریشه گیاه را درگیر کند و بعد از مدت کوتاهی باعث پوسیدگی و خراب شدن گیاه شود.

گلدان نشا پلاستیکی

گلدان نشا پلاستیکی اگر از نوع ژله ای باشد، انعطاف پذیری بالایی داشته و رنگ سفید و اخرایی آن نیز تولید می شود. گلدان نشا ژله ای دارای وزن بسیار کمتری بوده و به راحتی در دستان، جمع می شود و بلافاصله بعد از رها کردن، به حالت اولیه باز می گردد.

مرکز فروش گلدان نشا پلاستیکی

انواع گلدان نشا پلاستیکی کشاورزی را که مناسب گلخانه داری و رشد و پرورش گیاهان می باشد، می توان به صورت عمده در بسته بندی های استاندارد کارخانه که گونی یا کیسه می باشد، با قیمت ارزان خرید کرد.

گلدان نشا پلاستیکی

کسانی که کشاورز و گلخانه دار هستند و قصد خرید ارزان قیمت دارند، همواره باید مرکز تولید و فروش اصلی را در بازار پیدا کنند، از این رو شرکت کارخانه سعی دارد از طریق نمایندگی های معتبر اینترنتی خود، ارتباط مستقیم با مشتریهای عمده در سراسر کشور برقرار کند و به این صورت خرید عمده و ارزان را برای همه مشتریان فراهم آورد.

شما عزیزان می توانید برای خرید هر نوع گلدان کشاورزی، با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت روز کارخانه را به همراه درصد تخفیف های خرید عمده دریافت نمایید. می کوشیم خرید ارزان قیمت و آگاهانه مطابق با بودجه مالی شما را برایتان فراهم آوریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *