میز 8 نفره پلاستیکی

مدل های متفاوت میز ۸ نفره پلاستیکی را می توان از مسئول فروش شرکت کارخانه دریافت کرد و با توجه به لیست قیمت روز، خرید را به صورت اینترنتی انجام داد.

انواع میز پلاستیکی

میزهای پلاستیکی به عنوان میزهایی سبک، ارزان، متنوع در مدل، متفاوت در رنگ و دارای طرح فانتزی در بازار شناخته می شوند. این میزها به همراه صندلی های هم رنگ و طرح خود، زیبایی و سادگی را در دکوراسیون به وجود می آورند. میزهای پلاستیکی در مدل گرد، مستطیلی، مربعی و بیضی شکل وجود دارند. برخی از این میزها دارای پایه فلزی می باشند و برخی دیگر نیز تاشو هستند.

طرح بدنه میز پلاستیکی نیز ممکن است کاملا یکنواخت و ممکن است در برخی موارد طرح بدنه حصیری داشته باشد که همراه با صندلی پلاستیکی حصیری برای باغ و ویلا به عنوان یک دکوراسیون ویژه به حساب می آید.

میز 8 نفره پلاستیکی

انواع مدل های میز پلاستیکی دارای کاربری ۴ تا ۸ نفره می باشند. البته این تعداد کاربری به طول و عرض و ارتفاع میز بستگی دارد. از انواع برندهای میز پلاستیکی که در بازار وجود می باشند می توان به میز پلاستیکی ناصر، طلوع پلاستیک، صبا پلاستیک، صنعت سازان و… اشاره داشت.

میز ۸ نفره پلاستیکی

میز ۸ نفره پلاستیکی معمول در مدل مستطیلی در بازار وجود دارد که دارای طول ۱۳۰ عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد. این میزها اگر نوع تاشو باشند، دارای پایه فلزی بوده و قیمت آن نسبت به نوع ساده تمام پلاستیکی، گران تر می باشد. میز ۸ نفره پلاستیکی در نوع گرد حداقل باید دارای قطر ۱٫۵ متر و ارتفاع ۷۳ سانتی متر باشد تا بتوان به راحتی ۸ عدد صندلی را در اطراف آن قرار داد.

میز 8 نفره پلاستیکی

برخی ممکن است از میزهای پلاستیکی با طول ۱۳۰ برای کاربری ۶ نفر به عنوان کاربری استاندارد یاد کنند، اما باید توجه داشت زمانی که این میزها در باغ و ویلا استفاده می شود، افراد با فاصله از میز کنار هم می نشینند و از این رو طبیعتا ظرفیت میز بیشتر می باشد و قرار نیست همه دقیقا پشت میز بنشینند و فقط برای گذاشتن نوشیدنی یا غذا، گاهی دست خود را به طرف میز دراز می کنند.

از این رو تعداد ظرفیت افراد میز کاملا سلیقه ای می باشد و در زمان فروش، فقط ابعاد دقیق میز پلاستیکی به مشتری داده می شود که خود با توجه به نوع دکوارسیونی که دارد، گزینه مناسب را انتخاب کند.

قیمت میز پلاستیکی

قیمت میز ۸ نفره پلاستیکی را می توان از مسئول فروش شرکت کارخانه به صورت اینترنتی از طریق واتساپ، تلگرام، ایمیل و حتی تلفنی دریافت کرد. کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد.

میز 8 نفره پلاستیکی

امروزه همه افراد سعی دارند تا ابتدا از طریق جستجویی ساده در اینترنت، قیمت میز ۸ نفره پلاستیکی و انواع میزهای دیگر را ابتدا به همراه صندلی های مخصوص به آن، پیدا کنند و سپس ارزان ترین قیمت را انتخاب کنند. البته همیشه نیز افراد به دنبال ارزانی نمی باشند، بلکه در برخی موارد نیز برند تولید کننده میز پلاستیکی نیز از اهمیت بالایی برایشان برخوردار می باشد. مثلا برند ناصر پلاستیک با اینکه ممکن است در برخی مدلها گران تر از بقیه باشد، اما مشتری خیالش راحت است که این میز را می تواند حداقل برای چند سال بدون شکستگی یا ترک خوردگی یا پوسیدگی در خانه یا محل کار خود استفاده کند، پس با خیال راحت مبلغ بیشتر را پرداخت می کند.

اما زمانی که مشتری فقط هدفش قیمت ارزان باشد، ممکن است مجبور باشد بعد از یکسال یا نهایتا دو سال دوباره میز جدید خریداری کند که عملا این گونه ضرر بیشتری کرده است. پس همواره باید به برند تولید کننده و کیفیت میز پلاستیکی نیز توجه ویژه ای داشت.

خرید میز درب کارخانه

برای خرید انواع میز ۸ نفره پلاستیکی می توان با مسئول فروش کارخانه ارتباط برقرار کرد و سفارش را به صورت اینترنتی ثبت و دریافت نمود.

زمانی که مشتری قصد خرید تعداد کمی میز و صندلی دارد، با مسئول فروش ارتباط برقرار می کند و انواع کاتالوگ و لیست قیمت روز را دریافت می نماید. سپس گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و بعد از صدور فاکتور و انجام کارهای مالی، آدرس و مشخصات گرفته شده و توسط باربری های درون شهری یا برون شهری، ارسال بار انجام می شود. زمانی که مشتری قصد خرید عمده دارد نیز می تواند ابتدا نمونه کالا را به صورت اینترنتی دریافت نماید و سپس برای لیست خرید عمده خود اقدام نماید. همچنین برخی از مشتریهای صادراتی نیز می توانند به درب کارخانه مراجعه کنند و از نزدیک خط تولید و لیست قیمت خالص کارخانه و درصد تخفیف ها را مطلع شوند و برای ثبت سفارش به صورت حضوری اقدام نمایند. در هر صورت در خدمت شما عزیزان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *