گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی به عنوان یکی از گالن های بسیار پر فروش در بازار پلاستیک می باشد که گالن کتابی نامیده می شود و با قیمت مرکز تولید درب کارخانه به فروش می رسد.

تولید گالن پلاستیکی

گالن های پلاستیکی که در برخی موارد به عنوان بشکه یا دبه پلاستیکی نیز در بازار درخواست می شوند، دارای انواع متفاوتی می باشند و کاربری آنها برای نگهداری مایعات در صنایع شیمیایی و غذایی و خوراکی است. این گالن ها دارای شکل های متفاوتی می باشند و توسط کارخانه تولید محصولات پلاستیکی تولید می شوند.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

گالن پلاستیکی و محصولاتی که دارای فضای بسته و بزرگ مثل بشکه، دبه، ظروف نوشابه و… هستند، توسط دستگاه تزریق پلاستیک بادی ساخته می شوند. دستگاه های تزریق پلاستیک بادی برای تولید ظروفی با ظرفیت ۱، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰، ۳۵، ۴۰ لیتر ساخته می شوند و مهمترین و پر فروش ترین محصول دستگاه تزریق پلاستیک بادی، گالن پلاستیکی کتابی ۲۰ لیتری می باشد که چون دارای کاربری های فراوان و حمل و نقل راحت هست، بیشترین بخش از خط تولید را به خود اختصاص داده است.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

یکی از پر کاربردترین فواید گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی به منظور نگهداری از بنزین و گازوئیل، و یا نگهداری آب در مسافرت می باشد. این گالن ها در بالای خود دارای دسته ای از جنس خود بدنه گالن هستند و همین امر جابجایی آنها را بسیار راحت می کند. معمولا کسانی که می خواهند هیچ گونه نشتی آب یا بنزین از این گالن ها صورت نگیرد، یه کیسه نایلون را نیز پاره کردن و بالای سر گالن می گذارند و سپس درب آن را می بندند تا اصطلاحا محکم کاری کرده باشند.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی دارای شکل مستطیل مکعب بوده و هر کارخانه ای با ابعاد متفاوتی آن را تولید کرده و به بازار ارائه می دهد. البته این گالن هر ابعادی که داشته باشد، در نهایت همان طور که از نامش پیداست، دارای ظرفیت ۲۰ لیتر می باشد.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

بیشتری درخواست این محصولات از سمت کارخانجات مواد غذایی و شیمیایی می باشد که طبیعتا برای بسته بندی و نگهداری محصولاتشان که به صورت مایع می باشد، به گالن پلاستیکی در ابعاد و ظرفیت های متفاوت احتیاج دارند.

گالن پلاستیکی کتابی

گالن پلاستیکی کتابی با ظرفیت های حجمی متفاوت در بازار وجود دارد. این نوع گالن به دلیل شکل بدنه ای که دارد، بسیار فضای کمی را اشغال می کند و بهترین گزینه برای نگهداری و انبارداری می باشد. گالن پلاستیکی کتابی باید دارای بدنه محکم و مقاوم باشد که اگر در فضای آزاد و زیر نور آفتاب نگهداری شود، بعد از مدت کوتاهی قسمت های انتهایی گالن جلبک نبندد و باعث آلودگی آب آشامیدنی یا مایعات خوراکی نشود. از این رو معمولا گالن های پلاستیکی که حاوی آب و مایعات خوراکی است را باید در جاهای سرد و خنک و یا در ساختمان ها، زیر پله ها نگهداری کرد. البته این گالن ها باید دارای حداقل کیفیت بدنه و ماندگاری باشند تا در جاهای گرم نیز بتوان از آنها برای مدت کوتاهی استفاده کرد.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

گالن پلاستیکی کتابی معمولا به صورت خرده توسط مشتریان تقاضا می شود و فروش عمده آن به کارخانجات صنایع شیمیایی و پتروشیمی و آزمایشگاه های مواد غذایی و انبارهای دارویی صورت می گیرد.

گالن پلاستیکی شیردار

گالن های و بشکه های پلاستیکی در برخی موارد دارای شیر انتهایی می باشند تا مایعات را راحت تر بتوان از آنها به میزان کم استخراج کرد. مثلا در نواحی روستایی دوردست که این گالن ها برای نگهداری آب در روستا یا باغ استفاده می شود و افراد می خواهند هر بار در ظرف خود آب بریزند، با داشتن شیر خروجی در انتهای گالن یا دبه، کمتر به زحمت میافتند و لازم نیست گالن سنگین را بلند کنند.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

از این رو گالن پلاستیکی شیردار به عنوان یک محصول بسیار کاربردی در بازار ظروف نگهداری پلاستیکی (دبه، بطری، بشکه و گالن پلاستیکی) شناخته می شود و قیمت آن تفاوت خیلی زیادی با نوع معمولی ندارد، از این رو کسانی که قصد دارند از این گالن ها به عنوان کاربری کلمن استفاده کنند، حتما از نوع شیردار آن تهیه کنند.

گالن پلاستیکی صنعتی

اگر بخواهیم به تولید گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی به صورت صنعتی نگاه کنیم، می بینیم که خط تولید این محصولات دارای جایگاه ویژه ای در بازار می باشد. همانطور که گفته شده، گالن های پلاستیکی از دستگاه تزریق پلاستیک بادی ساخته می شوند و هرچه مواد اولیه صنعتی که پلیمر می باشد و درون این دستگاه ها قرار می گیرد، دارای کیفیت و مرغوبیت بالاتری باشد، گالن پلاستیکی نهایی نیز مقاوم تر و بادوام تر خواهد بود.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

این گالن های برای نگهداری مایعات در زمان های طولانی و مکان های مرطوب صنعتی و آزمایشگاهی و کارگاهی استفاده می شوند، از این رو باید دارای استانداردهای لازم کیفی باشند. همچنین در مواردی که از این گالن ها برای نگهداری و انتقال مایعات خوراکی و آب معدنی استفاده می شود، باید به تایید استاندارهای آزمایشگاه کنترل کیفیت نیز رسیده باشد.

گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی

از این رو زمانی که قصد خرید گالن پلاستیکی صنعتی و آب معدنی را دارید، حتما باید از برند تولید کننده اطمینان خاطر داشته باشید تا بتوانید مرغوب ترین کیفیت را خرید کنید.

قیمت گالن پلاستیکی

قیمت گالن ۲۰ لیتری پلاستیکی در انواع مدل های کتابی، دبه ای، بشکه ای، بطری و… را می توان از کارشناس فروش شرکت کارخانه جویا شد. امروزه همه افراد سعی دارند تا از طریق اینترنت ابتدا اطلاعات کافی از قبیل عکس محصول، ابعاد آن، تنوع مدل ها، رنگ و قیمت آن جویا شوند و سپس مطابق با نیاز خود و بودجه مالی که دارند، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

شرکت کارخانه با داشتن اطلاعات کامل در مورد نیاز مشتری و آنچه که مشتری تمایل دارد تا در مورد محصول مورد نظر خود بداند، پاسخگوی مشتریان می باشد و ابتدا اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار داده، و سپس با توجه به نیازی که در مورد گالن پلاستیکی دارند، و حجم خرید آنها که ممکن است عمده یا خرد باشد، به سمت خرید ارزان و آگاهانه هدایتشان می کند.

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی چون واتساپ، تلگرام، ایمیل، تلفنی و پیامکی با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید و در مورد آخرین تغییران محصول و مدل ها و قیمت روز آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *