سبد لباس پلاستیکی

سبد لباس پلاستیکی به دلیل وزن کمی که دارد، برای نگهداری انواع رخت چرک در حمام یا آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مدل های گرد و مستطیلی این سبدها را می توانید از شرکت پاساک پلاست تهیه بفرمایید.

انواع سبد لباس پلاستیکی

سبد های پلاستیکی دارای کاربرد بسیار فراوانی می باشند. از این سبدها برای حمل و نگهداری میوه ها در باربری، خرید کردن از مغازه ها، استفاده در پیک نیک و همچنین نگهداری لباس های رخت چرک استفاده می شود.

سبدهای پلاستیکی نسبت به نوع چوبی یا فلزی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. این سبدها دارای رنگ ها روشن هستند و متناسب دکوراسیون آشپزخانه یا حمام می باشند.

سبد لباس پلاستیکی

همچنین دارای وزن سبکی هستند و جابجایی لباس ها یا وسایل دیگر با استفاده از این سبدها، بسیار راحت می باشد.

این سبدها دارای دستگیره هایی در لبه سبد هستند که جابجایی را راحت تر کند. همچنین دارای مقاومت بهتری در فضای مرطوب حمام و ماندگاری بالایی می باشند.

سبد لباس پلاستیکی دارای مدل های گرد و مربعی و مستطیلی می باشد که بیشتر از همه مدل گرد آن در بازار به چشم می خورد. این سبدها دارای بدنه متخلخل هستند تا تهویه هوا به خوبی اتفاق بیافتد و بعضی از لباس های کثیف داخل سبد که خیس هستند، باعث بوی بد بعد از گذشت چندین ساعت نشوند.

سبد لباس پلاستیکی

همچنین این سبدها به عنوان گزینه ای بسیار ضروری در کنار ماشین لباسشویی می باشند تا جداسازی لباس های کثیف از تمیز به راحتی صورت پذیرد.

با استفاده از یک سبد لباس پلاستیکی در اندازه متوسط، می توان نظم بسیار خوبی را در رختکن حمام یا آشپزخانه به وجود آورد.

خرید سبد لباس پلاستیکی

برای خرید سبد لباس پلاستیکی بهترین راه جستجوی اینترنتی و کسب اطلاعات لازم به این صورت می باشد، زیرا رفتن به بازار و دیدن حضوری کالا، باعث صرف وقت و هزینه زیاد می شود.

در مورد کالاهایی چون سبد لباس پلاستیکی و دیگر محصولات پلاستیکی که ممکن است خیلی مهم به نظر نیایند، مشتری بیشتر به دنبال قیمت ارزان می باشد، در حالیکه کیفیت از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

سبد لباس پلاستیکی

یک سبد لباس پلاستیکی با کیفیت باید دوام و ماندگاری کافی در رطوبت و هوای گرم داشته باشد و بعد از مدت کوتاهی بدنه آن نشکند.

جنس سبد لباس پلاستیکی باید دارای مرغوبیت کافی باشد و به این منظور هنگامی که سبد را خریداری می کنید، باید به انعطاف پذیری بدنه آن توجه کنید. یک سبد خوب باکیفیت، بعد از فشار خیلی کم با دست، نمی شکند و بلافاصله به حالت اولیه خود برمی گردد.

سبد لباس پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن، پلی پروپیلن و یا پلی استایرن ساخته می شود. این مواد اولیه به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند و به استفاده از پایدار کننده هایی که به این مواد زده می شود، دارای مرغوبیت کافی می شوند.

سبد لباس پلاستیکی

بعد از اینکه در دستگاه تزریق پلاستیک تحت حرارت قرار گرفتند، به قالب سبد لباس پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند.

انواع سبد لباس پلاستیکی با استفاده از بهترین مواد اولیه در کارخانه تهیه می شوند و توسط شرکت بازرگانی پاساک پلاست به مشتریان عرضه می شوند.

شما عزیزان می توانید با کارشناس فروش این محصولات ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در این مورد دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *