چهارپایه پلاستیکی

یکی از زیباترین و البته پرکاربردترین چهارپایه ها در بازار، چهارپایه پلاستیکی طرح حصیری می باشد. این چهارپایه در انواع سایز کوتاه و بلند توسط شرکت کارخانه به قیمت ارزان ارائه می شود.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه ها به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایل در خانه می باشند. با استفاده از یک چهارپایه می توان انواع وسایل ریز و درشت را در کابینت های بالایی آشپزخانه جابجا کرد.

همچنین با استفاده از یک چهارپایه می توان لامپ ها و یا لوسترها را تعویض نمود و رنگ آمیزی دیوار و یا سقف خانه را انجام داد. همچنین برای تعویض پرده پنجره و تمیز کردن شیشه ها نیز باید از چهارپایه استفاده کرد.

چهارپایه های دارای جنس های فلزی، چوبی و یا پلاستیکی می باشند. برخی نیز از هر دو جنس پلاستیکی و فلزی ساخته شده اند.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه باید دارای مقاومت کافی، تحمل وزن افراد سنگین، ماندگاری در برابر رطوبت و گرما و سرما و ایستایی مناسب داشته باشد. امروزه افراد چهارپایه ای را خریداری می کنند که به راحتی تنهایی روی آن بروند و نیاز نباشد تا کسی چهارپایه را نگه دارد.

یکی از جنس هایی که امروزه خیلی در بین مردم خرید و فروش می شود، جنس پلاستیکی چهارپایه می باشد که دارای قیمت ارزان تری نسبت به جنس فلزی و چوبی است.

چهارپایه پلاستیکی

همچنین علاوه بر قیمت ارزان، چهارپایه پلاستیکی دارای تنوع مدل دو پله، سه پله، چهارپله، تاشو و پایه فلزی جمع شونده می باشد و این تنوع مدل باعث شده تا در اکثر خانه ها و کارگاه ها به منظورهای متفاوت از آن بتوان استفاده کرد.

چهارپایه پلاستیکی دارای وزن کمتری نسبت به نوع فلزی و چوبی است و جابجایی آن راحت می باشد. همچنین دارای رنگ های روشن و شاد است و مناسب فضای گرم خانه نیز می باشد.

چهارپایه پلاستیکی

زیرا چهارپایه فلزی اگر کمی در محیط بیرون بماند، اگر هوا سرد باشد، خیلی سرد بوده و هنگام رفتن روی آن پاهای افراد سرد می شود و انجام دادن کار سخت تر می گردد. همچنین اگر تابستان باشد و چهارپایه فلزی در بیرون و فضای آزاد بوده باشد، بسیار داغ می شود و دست زدن به آن خیلی سخت می شود.

اما چهارپایه پلاستیکی به دلیل نوع جنسی که دارد، بسیار راحت می توان آن را در هر فضایی قرار داد و خیلی راحت از آن استفاده کرد.

چهارپایه پلاستیکی طرح حصیری

چهارپایه پلاستیکی دارای مدل های متنوعی در بازار می باشد که توسط تولید کننده های متعددی طراحی و تولید می شود. یکی از این مدل ها، چهارپایه پلاستیکی طرح حصیری می باشد که بسیار شیک است.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی طرح حصیری توسط شرکت ناصر پلاستیک طراحی و تولید شده و در رنگ قهوه ای بیشتر در بازار شناخته می شود.

چهارپایه پلاستیکی

بسیاری از افراد ممکن است زمانی که اسم حصیری را می شوند، فکر کنند که این چهارپایه ها همانند حصیر ممکن است ضعیف و شکننده باشند، در حالیکه جنس چهارپایه پلاستیکی طرح حصیری از گرانول های پلیمری بسیار با کیفیت می باشد و در واقع یک محصول پلاستیکی محکم با طرح بدنه حصیری شکل می باشد.

چهارپایه پلاستیکی

بسیاری از محصولاتی که امروزه در بازار پلاستیک وجود دارد، همچون گلدان پلاستیکی حصیری که بسیار هم پر متقاضی است، به دلیل بدنه حصیری زیبایی است که باعث تطابق بیشتر در دکوراسیون های آپارتمانی امروزی می شود.

چهارپایه پلاستیکی

این قالب حصیری، در سال های اخیر بین تولید کنندگان زیادی استفاده شده و است و حاصل آن محصولاتی پلاستیکی با بدنه حصیری می باشد که بین مشتریان بسیار محبوب بوده است.

چهارپایه پلاستیکی طرح حصیری نیز یکی از این محصولات بسیار پر فروش است که به دلیل زیبایی خاص و بدنه محکمی که دارد، به عنوان یک چهارپایه پلاستیکی محکم و شیک در بازار به فروش می رسد.

چهارپایه پلاستیکی بلند

سایز چهارپایه پلاستیکی نیز از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار می باشد.

برخی از چهارپایه پلاستیکی کوتاه برای آشپزخانه و یا داخل حمام استفاده می کنند. برخی دیگر نیز از چهارپایه پلاستیکی بلند برای کارهای روزمره در خانه استفاده می کنند.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی بلند در نوع پایه ثابت و پایه تاشو در بازار وجود دارد و در نوع پله دار، از دو پله تا سه پله و چهار پله به منظور دسترسی به ارتفاع بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

چهارپایه پلاستیکی دو پله یکی از معروف ترین انواع مدل های چهارپایه بلند است که در رنگ های سفید و قرمز و آبی در اکثر انبارهای پخش و فروشگاه های پلاسکو وجود دارد و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد.

چهارپایه پلاستیکی

می توان با استفاده از یک چهارپایه پلاستیکی سه پله، برای نصب پرده ها و لوسترها، و حتی وسایل سنگین چون اسپیلت و کولر نیز استفاده کرد.

قیمت چهارپایه پلاستیکی

یکی از فاکتورهای مهم کنار کیفیت، قیمت چهارپایه پلاستیکی در خرید مشتری می باشد.

زمانی که مشتری تصمیم به خرید چهارپایه پلاستیکی دارد، سعی می کند تا ابتدا شناخت کاملی نسبت به مدل های موجود در بازار، از طریق اینترنت پیدا کند. زیرا با استفاده از اینترنت دیگر لزومی ندارد که به بازار برود و اکثر مغازه ها را ببیند و سوال کند و به این صورت در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کند.

حال که بعد از جستجوی اینترنتی، مدل ها و قیمت ها را دید، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و اتفاقا ارزان فروش ترین سایت اینترنتی را نیز پیدا می کند.

سایت شرکت کارخانه به عنوان منبعی می باشد که ارزان ترین قیمت را به مشتری ارائه می دهد و ثبت سفارش کالا و ارسال آن را در سریع ترین زمان ممکن و از طریق باربری با ارزان ترین قیمت ممکن انجام می دهد.

با مسئول فروش می توان ارتباط برقرار کرد و از کاتالوگ انواع چهارپایه پلاستیکی به همراه لیست قیمت آن مطلع شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *