چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه های پلاستیکی به عنوان چهارپایه هایی سبک وزن و خوش رنگ در خانه برای کارهای روزمره استفاده می شوند. این چهارپایه ها در اندازه های ۷۰ و ۹۰ سانتی مدل ساده و دو پله بیشترین فروش را دارند. قیمت چهارپایه پلاستیکی هوم کت را از مرکز پخش و فروش عمده در تهران بپرسید تا ارزان ترین خرید را داشته باشید.

چهارپایه پلاستیکی هوم کت

چهارپایه های زیادی در بازار وجود دارند که از آنها می توان در خانه برای انجام برخی کارهای روزمره بهره برد. این چهارپایه ها ممکن است جنس فلزی، چوبی و یا پلاستیکی داشته باشند.

صندلی پلاستیکی سه پایه را معمولا در انباری و یا بالکن خانه قرار می دهند و زمانی که به آن نیاز شد، سراغ آن می روند. از چهارپایه ها برای نصب پرده، لوستر، برداشتن وسایل، تعویض لامپ و کارهای این چنینی در خانه استفاده می شود.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه باید دارای مقاومت کافی باشد، تا زمانی که فرد روی آن قرار می گیرد، دچار لق شدگی یا شکستگی نشود. همچنین باید تحمل وزن افراد بالغ را داشته باشد. معمولا افراد خیلی سنگین وزن روی چهارپایه پلاستیکی یا چوبی نمی روند و از چهارپایه فلزی استفاده می کنند.

برای خانم های خانه دار که می خواهند کارهای سبک خانه که نیاز به ارتفاع دارد را انجام دهند، مثل نصب پرده، باید از چهارپایه هایی استفاده کنند که سبک وزن بوده و رفتن روی آن راحت باشد. بدین منظور چهارپایه پلاستیکی بهترین گزینه می باشد که خطری برای خانم ها یا کودکان نیز ندارد.

چهارپایه پلاستیکی

صندلی طبی گیمینگ دارای حاشیه های تیز می باشد و وزن آن نیز سنگین است و اگر روی پای افراد بیافتد، ممکن است خطراتی مانند کبود شدن ناخن یا شکستگی استخوان را داشته باشد. چهارپایه فلزی بیشتر به عنوان یک لوازم کارگاهی شناخته می شود، در حالیکه چهارپایه پلاستیکی به عنوان یک لوازم خانگی پر مصرف می باشد.

به راحتی چهارپایه های پلاستیکی را می توان در بالکن و یا تراس قرار داد و در معرض باران و آفتاب بودن، به آنها ضرری نمی رساند، زیرا از جنس پلاستیک هستند و کمترین واکنش پذیری را با عوامل زیست محیطی دارند.

چهارپایه پلاستیکی در انواع دوپله و سه پله و… در بازار درخواست می شود.

چهارپایه پلاستیکی ۹۰ سانتی

چهارپایه پلاستیکی ۹۰ سانتی به عنوان یکی از چهارپایه های پرکاربرد در بازار شناخته می شود که معمولا در برخی موارد به عنوان چهارپایه پلاستیکی دو پله نیز درخواست می شود.

چهارپایه پلاستیکی

از چهارپایه پلاستیکی ۹۰ سانتی می توان برای کارهای روزمره استفاده کرد و به راحتی از روی آن بالا رفت، بدون آنکه ترس از افتادن باعث لرزیدن افراد شود.

زمانی که افراد روی چهارپایه فلزی تاشو یا نربان می روند، باید حتما یک نفر دیگر نیز آن را محکم نگه دارد تا بتوانند از ایمنی خود مطمئن شوند. در حالیکه در مورد چهارپایه های پلاستیکی نیاز نیست فرد دیگری چهارپایه را نگه دارد.

می توان چهارپایه پلاستیکی ۹۰ سانتی را در آشپزخانه یا بالکن و تراس قرار داد و هر زمانی که به کاری احتیاج داشت، از آن استفاده کرد. زیرا که به عنوان یک وسیله ضروری در خانه مورد نیاز است. همچنین از این چهارپایه در برخی مواقع نیز به عنوان صندلی می توان استفاده نمود.

قیمت چهارپایه پلاستیکی هوم کت

چهارپایه های پلاستیکی توسط تولید کننده های زیادی در بازار تولید می شوند که از معروف ترین آنها می توان به برند هوم کت اشاره کرد.

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی هوم کت دارای مقاومت بالایی بوده، زیرا که از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شود. این چهارپایه دارای طرح مخصوص به خود می باشد و در بازار به عنوان چهارپایه ای خوب شناخته شده است.

قیمت چهارپایه پلاستیکی هوم کت وابسته به قیمت مواد اولیه و نواسانات قیمت دلار در بازار می باشد. این چهارپایه به عنوان چهارپایه پلاستیکی ارزان قیمت در سبد خرید مشتریان می باشد.

می توانید قیمت چهارپایه پلاستیکی هوم کت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام رسان ها از مسئول فروش شرکت کارخانه جویا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *