چهارپایه پلاستیکی تاشو

یکی از محصولات پلاستیکی بسیار کاربردی در خانه، چهارپایه پلاستیکی تاشو در سایزهای کوتاه و بلند می باشد. این محصول توسط برند ناصر به قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

انواع چهارپایه مورد نیاز مشتری

چهارپایه پلاستیکی به عنوان یکی از ملزومات اصلی برای هر خانه ای می باشد. زیرا ممکن است برای هر کار کوچکی، همچون تعویض پرده، لامپ، برداشتن وسایل از روی کمد یا قفسه و… نیاز به چهارپایه باشد. از این رو هرچند ممکن است خیلی به چشم نیاید، اما وجود آن بسیار ضروری می باشد.

چهارپایه پلاستیکی

این چهارپایه پلاستیکی در انواع جنس های فلزی، چوبی و پلاستیکی در بازار وجود دارند. جنس فلزی را طبیعتا در جای مرطوب چون آشپزخانه و حمام نمی توان نگهداری کرد، زیرا ممکن است خیلی زود دچار زنگ زدگی شود. همچنین نوع چوبی نیز تا حد مشخصی وزن را تحمل می کند. اما نوع پلاستیکی که جدیدا خیلی در بازار خرید و فروش می شود و دوام و کیفیت بالا دارد، دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود و همچنین دارای سطح مقاومت بالایی می باشد. این چهارپایه ها انواع مدل ها را دارد که پاسخگوی بسیاری از نیازها در خانه و محل کار می باشد.

کیفیت چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی همانند دیگر محصولات پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری ساخته می شود. هر چه درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، کیفیت محصول نهایی نیز بهتر خواهد بود. البته کیفیت این محصول را در نگاه اول هم تا حدودی می توان تشخیص داد.

چهارپایه پلاستیکی

یک محصول پلاستیکی خوب دارای بدنه محکم و مقاوم، در عین حال تا حدودی انعطاف پذیر می باشد. به طوریکه اگر با دست کمی آن را فشار دهیم، خیلی کم منعطف شود. در حالیکه اگر خشک و شکننده باشد، به راحتی با دست زدن به آن می توان این مسئله را حس کرد، زیرا که هیچ انعطاف پذیری بر اثر فشار نخواهد داشت.

چهارپایه پلاستیکی تاشو

یک چهارپایه پلاستیکی خوب به راحتی چندین سال عمر کرده و قابل استفاده خواهد بود.

مزیت چهارپایه پلاستیکی تاشو

چهارپایه پلاستیکی در انواع پایه ثابت و تاشو در بازار وجود دارد. چهارپایه پلاستیکی تاشو بیشتر برای سفر و یا کسانی که می خواهند جابجایی راحتی داشته باشند، مناسب می باشد.

چهارپایه پلاستیکی تاشو

چهارپایه پلاستیک تاشو دارای رنگ های زرد، قرمز، سبز، آبی، سفید و… می باشد و البته در این مورد خاص شاید به راحتی بتوان گفت رنگ خیلی برای مشتری مهم نیست، مگر اینکه بخواهد سایز کوچک آن را برای کودک خود تهیه کند که در آن صورت رنگ های شاد در اولویت خرید قرار دارد.

چهارپایه پلاستیکی تاشو

چهارپایه پلاستیکی تاشو نسبت به نوع فلزی وزن کمتری دارد و از این رو به راحتی می توان آن را در هر جای خانه جابجا کرد و قرار داد. همچنین بدنه آن مانند نوع فلزی خیلی سرد نمی باشد که گذاشتن پا روی آن، حس بدی را ایجاد کند.

چهارپایه پلاستیکی تاشو

تولیدات پلاستیکی ناصر

برند ناصر پلاستیک به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در بازار پلاستیک کشور می باشد. این کارخانه با داشتن ماشین آلات و دستگاه های تزریق پلاستیک مدرن و همچنین قالب های متفاوت، اقدام به تولید محصولات پلاستیکی زیر کرده است:

 

چهارپایه پلاستیکی تاشو

و البته محصولات ریز و درشت دیگری که ممکن است بعد از هر چند ماه، به لیست و کاتالوگ محصولات شرکت اضافه شود. شما عزیزان می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا آخرین لیست قیمت و کاتالوگ جدیدترین محصولات پلاستیکی ناصر را داشته باشید.

قیمت چهارپایه در تهران

قیمت انواع چهارپایه پلاستیکی تاشو و پایه ثابت را می توان از شرکت کارخانه ناصر استعلام نمود.

چهارپایه پلاستیکی تاشو

امروزه با وجود اینترنت، بسیاری از افراد می توانند ابتدا مشخصات کامل هر نوع چهارپایه پلاستیکی را پیدا کنند، سپس با مقایسه قیمت ها، ارزان ترین و به عبارتی، قیمت شرکت کارخانه را تشخیص دهند.

شرکت ناصر از طریق مسئولین فروش و نمایندگان معتبر خود در سراسر کشور می کوشد انواع اجناس خود را با قیمت ارزان در اختیار همه مشتریان قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *