میز ۴ نفره پلاستیکی

میز ۴ نفره پلاستیکی به عنوان یک میز جمع و جور و مناسب فضای خانه و محل کار می باشد که در انواع مدل مربعی و گرد ارائه می شود.

انواع میز پلاستیکی

میزهای پلاستیکی به عنوان میزهایی در بازار شناخته می شوند که بسیار سبک وزن هستند و دارای طرح و نقش های بسیار زیبا می باشند. این میزها همانند نوع فلزی سنگین نیستند که جابجایی آنها سخت و دشوار باشد. همچنین مانند میزهای چوبی در خطر پوسیدگی و خوردگی توسط موریانه نیز نمی باشند و دوام و ماندگاری بالایی دارند.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میزهای پلاستیکی از لحاظ اندازه، نوع بدنه، ارتفاع پایه و نوع پایه تقسیم بندی می شوند. میزهای پلاستیکی یا دارای پایه ثابت و پلاستیکی می باشند، و یا اینکه تاشو هستند و مناسب مسافرت می باشند.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز پلاستیکی همان طور که در بازار به وفور دیده شده است، دارای چهار مدل اصلی نوع مربعی، مستطیلی، گرد و بیضی شکل می باشد. معمولا اندازه نوع مستطیلی از بقیه موارد بزرگتر می باشد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز مستطیلی برای تعداد معمولا ۶ نفره به بالا، و میز گرد و مربعی برای تعداد بین ۴ تا ۶ نفر مورد استفاده قرار می گیرد. این میزها دارای بدنه حصیری شکل، و یا بدنه ثابت می باشند.

برخی از میزهای پلاستیکی که برای کودکان تولید می شوند و در مکان هایی چون مهدکودک و دبستان ها به کار گرفته می شوند، دارای برچسب های کارتونی نیز می باشند تا با روحیه کودکان تطابق بیشتری داشته باشد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میزهای پلاستیکی در برخی موارد نیز به منظور استفاده در محیط های صنعتی و کارگاهی تولید می شوند که در این صورت، تولید کننده کیفیت و ضخامت میز را به عنوان اولویت در خط تولید خود در نظر می گیرد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز ۴ نفره پلاستیکی به عنوان یکی از میزهای پر متقاضی در بازار می باشد که در انواع مدل مربعی و گرد وجود دارد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز ۴ نفره پلاستیکی مربعی دارای طول و عرض ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز ۴ نفره پلاستیکی گرد دارای قطر حدودا ۸۵ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

البته این اندازه ها حدودی هست و همه کارخانه ها دارای استاندارد مخصوص به خود می باشند، ولی با توجه به ارگونومی بدن انسان و صندلی استانداردی که دور این میزها گذاشته می شود، نباید ارتفاع خیلی بیشتر از ۷۵ سانتی متر باشد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز ۴ نفره پلاستیکی نسبت به نوع چوبی دارای مقاومت و ماندگاری بیشتری در فضای باز می باشد و از این رو بسیاری از صاحبان کافه ها، رستوران ها، هتل ها و کافی شاپ ها از این میزها به همراه صندلی ها متناسب با آن، برای ایجاد یک دکوراسیون مناسب در فضای کاری خود بهره می برند.

میز ۴ نفره پلاستیکی

یکی از مزیت ها اصلی میز ۴ نفره پلاستیکی، تنوع رنگ آن می باشد که باعث شده بسیاری از افراد با توجه به زمینه رنگی که در فضای مورد استفاده خود دارند، از رنگ زمینه تیره یا روشن استفاده کنند. همین باعث می شود تا انواع دکوراسیون های کلاسیک، فانتزی، رسمی و خانگی را در هر جایی به وجود آورد.

میز ۴ نفره پلاستیکی

در زمان انتخاب میز پلاستیکی باید توجه داشته باشیم که در چه فضایی قرار است این میز گذاشته شود، زیرا میزی که در فضای بیرونی گذاشته می شود و در معرض باران و آفتاب می باشد، باید دارای ضخامت بدنه بالا و کیفیت خوبی باشد.

مدل مربعی میز پلاستیکی

زمانی که مشتری قصد خرید میز ۴ نفره پلاستیکی دارد، از دو مدل مربعی یا گرد انتخاب می کند.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز پلاستیکی مربعی نسبت به گرد کلاسیک تر به نظر می آید و انگار نظم بهتری را به محیط می بخشد. این میز در نوع ۴ نفره معمولا به همراه صندلی پلاستیکی دسته دار یا بدون دسته به مشتری ارائه می شود.

مدل گرد میز ۴ نفره پلاستیکی نیز نیز معمولا در رنگ سفید بیشترین درخواست را در بازار دارد و به همراه صندلی های پایه کوتاه یا بلند، زیبایی خاصی را به محیط می دهد و البته فضای کمتری را نیز اشغال می کند.

میز ۴ نفره پلاستیکی

میز پلاستیکی مربعی در حالت تاشو نیز مناسب کسانی می باشد که خیلی در سفر هستند و جابجایی میز و وزن سبک آن از اهمیت بالایی برایشان برخوردار می باشد. از این رو میزهای پلاستیکی تاشو مربعی به همراه صندلی ها تاشو به مشتریها ارائه می شود تا یک بسته لوازم مسافرتی کامل برایشان بوجود بیاید.

برخی افراد ممکن است به زور ۶ یا ۸ صندلی را دور میز ۴ نفره پلاستیکی قرار دهند و به عبارتی ظرفیت آن را افزایش دهند، که این امر کاملا طبیعی هست. اما اگر بخواهیم به استاندارد بودن و زیبایی دکوراسیون توجه کنیم، باید دور هر میز با توجه به استانداردی که برای آن تعریف شده، صندلی پلاستیکی قرار دهیم.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی

قیمت میز و صندلی پلاستیکی همچون دیگر کالاهای پلاستیکی تاثیر پذیرفته از قیمت مواد اولیه پلیمری، پلی اتیلن و پلی پروپیلن، می باشد.

مواد اولیه پلیمری نیز جز محصولات صنعت نفت و پتروشیمی هستند و قیمت آنها وابسته به قیمت دلار در بازار می باشد. برخی از کارخانه ها دارای سهمیه به خصوص در مواد اولیه می باشند و از این رو قیمت آنها تنظیم بازار می باشد. اما زمانی که تولید به علت تقاضای زیاد افزایش پیدا کند، کارخانه دار نیز به ناچار باید از بازار آزاد مواد اولیه خود را تهیه کند و در این صورت قیمت محصولات پلاستیکی نیز افزایش می یابد.

در مورد میز و صندلی پلاستیکی که به عنوان یکی از کالاهای مهم در بازار و صنعت پلاستیک کشور می باشد، و نقش مهمی را در حوزه دکوراسیون داخلی نیز ایفا می کنند، قیمت عمده فروشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا مشتری اصلی این میزها، انبارهای پخش و مغازه های پلاسکو می باشند و به دنبال قیمت خالص و درصد تخفیف بالا هستند.

البته مشتریانی که قصد خرید خرد دارند، ۱ الی ۵ عدد میز و صندلی، می توانند با مسئول فروش کارخانه از طریق همین سایت ارتباط برقرار کنند و قیمت خالص شرکت کارخانه را دریافت نمایند. یکی از ویژگی های خوب سایت شرکت کارخانه همین امر است که خرید ارزان و مقرون به صرفه را برای همه مشتریان اعم از خرد و عمده در سراسر کشور فراهم می آورد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت روز محصولات پلاستیکی، با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را قبل از خرید خود کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *