میز تاشو پلاستیکی

یکی از لوازم مسافرتی برای ایجاد یک کمپ خوب، میز تاشو پلاستیکی می باشد. این میز دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان می باشد.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) :پالت پلاستیکی حسن آباد

انواع میز تاشو سفری

میزهای تاشو که کاربرد سفری و تفریحی دارند، نوع فلزی و پلاستیکی دارند. نوع پلاستیکی دارای زیبایی و جابجایی راحت تری می باشد و در مواقعی که ممکن است هنگام کمپ زدن با بارش باران مواجه شویم، دوام و ماندگاری بالایی دارند و بعد از مدت کوتاهی زنگ نمی زنند.

میز تاشو پلاستیکی

میز تاشو به همراه صندلی تاشو به یکی از بهترین ابزارها برای مسافرت های لذت بخش و راحت می باشند و هر جایی که افراد تصمیم بگیرند تا کمپ بزنند، در زمان بسیار کوتاه این اتفاق می افتد. این میزها دارای ابعاد کوچک و بزرگ می باشند و مناسب خانواده های کوچک و خانوارهای بزرگ نیز می باشند.

مشاوران ما در زمینه تجارت لگن پلاستیکی تسا به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

میز تاشو پلاستیکی

میز تاشو پلاستیکی

میز تاشو پلاستیکی در انواع مدل مربعی و گرد و مستطیلی در بازار وجود دارد.

میز تاشو پلاستیکی

میز تاشو پلاستیکی معمولا دارای پایه فلزی می باشند. سطح میز ثابت است و هنگام جمع کردن، تنها پایه های فلزی آن جمع می شوند. البته برخی میزهای تاشو نیز وجود دارند که از وسط تا می شوند.

میز تاشو پلاستیکی

میز تاشو پلاستیکی دارای وزن بسیار سبک و تنوع رنگ بالا می باشد. این میزها به راحتی جمع می شوند و بخش کوچکی از ماشین را اشغال می کنند. به راحتی توسط یک سواری معمولی چون پژو یا پراید نیز، می توان این میزها را درون صندوق عقب یا روی باربند قرار داد و وسایل کمپ زدن را تکمیل کرد.

میز تاشو پلاستیکی

رنگ های میز تاشو پلاستیکی بیشتر سفید، قرمز، آبی و قهوه ای می باشند و برخی از این میزها دارای صفحه یکنواخت، و برخی دیگر دارای صفحه و بدنه حصیری می باشند و طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

قیمت میز تاشو پلاستیکی

قیمت میز تاشو پلاستیکی به ابعاد، نوع بدنه، کیفیت و برند آن بستگی دارد.

میز تاشو پلاستیکی

میزهای که دارای پایه ثابت می باشند، معمولا تماما پلاستیکی هستند و قیمت پایین تری دارند، اما میزهایی که تاشو هستند، صفحه میز از جنس پلاستیک بوده و پایه های آن فلزی می باشد. از این رو باید دارای اتصال های مخصوص فلز و پلاستیک باشند و همین مسئله باعث می شود تولید آنها دارای پیچیدگی بیشتر و در نهایت قیمت بالاتری باشند.

البته ابعاد میز نیز تاثیر ویژه ای در قیمت آن دارد. هرچه میز دارای ابعاد بزرگتری باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. کیفیت متریال به کار رفته در تولید میز نیز یکی از پارامترهای اصلی در تعیین قیمت آن می باشد.

خرید میز تاشو پلاستیکی

خرید انواع میز تاشو پلاستیکی و پایه ثابت را می توان از شرکت کارخانه با قیمت مناسب انجام داد.

میز تاشو پلاستیکی

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند قبل از خرید یک کالا، اطلاعات لازم را از طریق جستجویی ساده در اینترنت بدست بیاورند. در مورد کالاهای پلاستیکی نیز این امر صادق می باشد.

از این رو شرکت کارخانه با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی فعال در فضای مجازی و اینترنت، سعی دارد تا ارتباط مستقیم با مشتریان خود داشته باشد تا آخرین اطلاعات مربوط به میزهای و صندلی های پلاستیکی و دیگر محصولات به همراه آخرین لیست قیمت خالص شرکت کارخانه را در اختیارشان قرار دهد.

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش، به راحتی در مورد میز تاشو و صندلی های متناسب با آن اطلاعات لازم و مشاوره های مربوطه را کسب کنید و مطابق با بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته اید، گزینه مناسب را انتخاب کنید. زمانی می توان به خرید مناسب و مقرون به صرفه دست پیدا کرد که اطلاعات کاملی در مورد ابعاد میز، طرح بدنه، مدل آن، رنگ های موجود و قیمت شرکت کارخانه، کسب شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *