میز و صندلی پلاستیکی تاشو

خرید یک دست صندلی و میز پلاستیکی غذا خوری با ظرفیت ۴ نفره و یا بیشتر که با انتخاب خود مشتری مشخص می شود، برای کاربری های زیادی قابل استفاده می باشد و تا مدت های طولانی می توان از آن استفاده کرد.

انواع میز پلاستیکی غذا خوری چه می باشد؟

میز پلاستیکی غذاخوری در طرح ها و مدل های زیادی تولید شده و در بازار موجود می باشد. میز های پلاستیکی ناهار خوری یا همان غذا خوری دارای چهار پایه و یک تخته صاف می باشند که همین پنج عضو از میز با تغییر رنگ و یا شکل سبب ایجاد انواع میز های پلاستیکی با طرح و مدل های متفاوت می شود.

صندلی پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی غذا خوری در شکل های متفاوتی از جمله: میز پلاستیکی مربع که اکثرا چهار نفره می باشد، میز پلاستیکی مستطیلی که بیش از ۴ نفر ظرفیت دارد و میز های پلاستیکی دایره ای که اغلب سایز کوچک می باشد و بیشتر دونفره است.

رویه طرح میز های پلاستیکی انواع زیادی دارد و همین طرح سبب ایجاد تنوع در مدل های میز های پلاستیکی شده است. طرح حصیری میز های پلاستیکی، طرحی بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد که از این طرح در تولید صندلی های قدیمی و جدید پلاستیکی استفاده می شود و در میز های جدید پلاستیکی که بیشتر تیره رنگ هستند بسیار با ظرافت تر و شیک طراحی شده اند که در نگاه اول متوجه جنس پلاستیک نخواهید شد.

صندلی پلاستیکی

تفاوت در شکل پایه های میز های پلاستیکی نیز مدل های جدیدی به وجود آورد که این مدل ها در دو دسته تاشو و ثابت می باشند. میز های پلاستیکی تاشو به راحتی قابل جمع شدن و تا شدن هستند و می توان آن ها جمع کرد و در گوشه ای قرار داد.

میز گرد پلاستیکی تاشو

میز های پلاستیکی با پایه های ثابت با حالت های مختلف طرح های جدیدی را به جود آورده اند که این پایه ها می تواند از جنس پلاستیک و یا فلزی باشد که در حالت دوم یعنی میز های پلاستیکی پایه فلزی، مقاومت میز پلاستیکی بیشتر می باشد.

میز گرد پلاستیکی تاشو

یکی دیگر از انواع میز های پلاستیکی، میز های کوچک می باشد که به عنوان میز عسلی برای مبلمان استفاده می شود این میز های کوچک پلاستیکی در برخی مدل ها شبیه یک چهار پایه ساده هستند ولی در برخی مدل های جدید تر بسیار شیک هستند که در خود دارای پایه های چوبی نیز می باشند که ترکیب رنگ بسیار زیبایی را ایجاد می کنند.

از میز پلاستیکی غذا خوری به عنوان میز کار یا میز مطالعه می توان استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید نوع کار شما در نظر گرفته شود و اگر کار شما کاری سبک باشد می توانید برای کار خود از میز پلاستیکی ترجیحا با پایه های فلزی که مقاومت بیشتری دارند، استفاده کنید.

اگر شما دارای کار سنگینی مثل تعمیر کاری هستنید میز پلاستیکی برای شما مناسب نمی باشد، اما اگر کاری اداری دارید که تنها بر روی میز خود یک لبتاب قرار می دهید میز پلاستیکی را می توانید به عنوان میز کار برای خود خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

میز پلاستیکی گرد

میز پلاستیکی غذا خوری به عنوان میز مطالعه می تواند گزینه بسیار خوبی باشد چرا که میز های مطالعه پلاستیکی با میز های غذا خوری پلاستیکی تفاوت چندانی ندارند و از آنجا که هنگام مطالعه اشیاء سبکی را بر روی میز قرار می دهید، هیچ گونه فشاری به میز پلاستیکی وارد نمی شود و میز توان ظرفیت لازم را برای یک میز مطالعه خواهد داشت.

صندلی پلاستیکی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که هنگام مطالعه دوست دارید لوازم تحریر و یا نوشیدنی و چند دفتر و قلم را در کنار خود بر روی میز بگذارید، میز مطالعه پلاستیکی برای شما بیشتر مناسب می باشد چرا که میز مطالعه پلاستیکی موجود در سایت پاساک پلاست از بهترین برند بوده و دارای حفره هایی می باشد که منطبق بر وسایل شما می باشد و شما به طور کاملا مرتب می توانید وسایل خود را بر روی میز بگذارید و در دسترس خود قرار دهید، کسانی که اهل یادداشت برداری در هنگام مطالعه و یا کار هستند این میز بسیار کارآمد برایشان خواهد بود و از میز های دیگر آن ها را بی نیاز می کند.

صندلی و میز پلاستیکی غذا خوری برای چه کسانی مناسب می باشد؟

میز و صندلی پلاستیکی غذا خوری برای تمام سنین مناسب می باشد و هر سنینی می تواند از آن استفاده کند، برای کودکان خردسال می توان از میز و صندلی های سایز کوچک پلاستیکی استفاده کرد که مخصوص کودکان تولید شده است.

میز پلاستیکی مهدکودک

کسانی که در خانواده دارای فرزند خردسال هستند نیز میز و صندلی پلاستیکی بسیار برایشان مناسب می باشد چرا که کودکان در صورت برخورد با میز و صندلی هیچ گونه آسیبی نمی بیند چون این میز و صندلی ها بخاطر جنس خوب پلاستیک بسیار سبک بوده و بی خطر می باشند و شکننده نیز نیستند.

افراد سالمند نیز می توانند از میز و صندلی پلاستیکی استفاده کنند و به راحتی صندلی را هنگام نشستن به جلو و یا عقب بکشند و هیچ گونه سنگینی و یا فشار باعث اذیت و یا عدم نشستنشان بر روی صندلی نشود.

چرا میز پلاستیکی نهار خوری در رستوران ها و فست فودی ها بسیار استفاده می شود؟

یکی از علت هایی که باعث می شود میز و صندلی پلاستیکی بیشتر از جنس های دیگر در رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار گیرد، پاک کردن آسان میز پلاستیکی می باشد.

میز پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی بخاطر جنس پلاستیک که از آن ساخته شده اند، به سختی دچار آلودگی می شود و چربی و آلودگی های دیگر هیچ گاه چسبیده نمی شود و اگر هم این اتفاق بیافتد می توان میز و صندلی پلاستیکی را به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک کرد.

میز و صندلی پلاستیکی ناهار خوری را از چه جایی بخریم ارزان تر است؟

پیشنهادی که می توانیم به شما بدهیم تا بتوانید میز و صندلی پلاستیکی غذا خوری را ارزان تر خریداری کنید، خرید مستقیم از تولید کننده می باشد که به این منظور باید به مرکز تولید میز و صندلی پلاستیکی مراجعه کنید.

صندلی پلاستیکی

راه دیگر و آسان تر و کم هزینه تر، خرید اینترنتی می باشد که اگر می خواهید ارزان تر خرید کنید می توانید همین حالا از شماره تماس های سایت پاساک پلاست استفاده کنید و تماس بگیرید تا به شما اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز داده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *