صندلی پلاستیکی

اگر به دنبال یک صندلی ارزان قیمت و کم حجم و سبک هستید، خرید صندلی بدون دسته ناصر شما را از خرید هر گونه صندلی دیگری بی نیاز می کند. اگر می خواهید با قیمت ارزان صندلی بخرید همین حالا با شماره های موجود در سایت پاساک پلاست تماس بگیرید.

صندلی بدون دسته ناصر را در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

استفاده از صندلی بدون دسته ناصر محدود به مکانی نمی شود مگر آنکه کاربری که شما از صندلی می خواهید ظرفیتی را بطلبد که صندلی پلاستیکی قادر به تحمل آن نباشد. صندلی بدون دسته ناصر یکی از قدیمی ترین صندلی های پلاستیکی موجود در کشور می باشد که با نام همین برند یعنی ناصر پلاستیک در کشور تولید شد و مشتریانی بسیار زیادی پیدا کرد.

برند ناصر پلاستیک امروزه در صندلی های دسته دار و بدون دسته خود تغییراتی را به وجود آورده است و در طرح و مدل های آن ها خلاقیت های زیادی به خرج داده است و سبب شده است که محبوبیت بیشتری نسبت به قدیم پیدا کند.

میز پلاستیکی حیاط

صندلی بدون دسته ناصر در طرح قدیمی که بیشتر به رنگ آبی و سفید و یا قرمز دیده می شد، در بیشتر مراسمات اجتماعی و یا غیره مورد استفاده قرار می گرفت و هنوز که هنوزه در بسیاری از مراسمات مورد استفاده قرار میگیرد.

صندلی بدون دسته ناصر در مراسمات عروسی که در فضاهای باز شخصی همانند حیاط های خانه صورت می گرفت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این در برخی مدارس در جلسات اولیاء و مربیان نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی پلاستیکی دسته دار

به طور کلی می توان گفت صندلی بدون دسته ناصر در اکثر مراسم های بزرگ و یا متوسط از زمان قدیم تا هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد و طرفدران زیادی دارد.

علاوه بر این موارد صندلی بدون دسته ناصر پلاستیک در حیاط ها و یا تراس و بالکن منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و اگر بخواهیم کلی تر در نظر بگیریم در هر خانه ای حداقل یک صندلی بدون دسته ناصر وجود دارد که چه جدید باشد و چه قدیمی، باز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی پلاستیکی

علت اینکه صندلی بدون دسته ناصر پلاستیک در اکثر مراسمات مورد استفاده قرار می گیرد این است که به راحتی و در تعداد زیادی بر روی هم به صورت افقی قرار می گیرد و این قابلیت صندلی بدون دسته ناصر سبب می شود به راحتی این صندلی ها را جمع و جور کرد و همچنین با سرعت بیشتری آن ها را جابه جا کرد و این ویژگی افزون بر سبک بودن صندلی پلاستیکی در نظر گرفته می شود.

صندلی بدون دسته ناصر بهتر است یا صندلی دسته دار؟

اگر بخواهیم بگوییم که صندلی بدون دسته مزیت بیشتری دارد و صندلی دسته دار و بدون دسته را با هم مقایسه کنیم کاملا اشتباه کرده ایم چرا که این مقایسه کاملا اشتباه است.

صندلی بدون دسته ناصر تفاوت کمی با صندلی دسته دار همین برند دارد، ولی اگر صندلی بدون دسته ناصر را با صندلی های اجناس دیگر مقایسه کنیم می توان برتری یک کدام را با در نظر گرفتن و شمردن مزایا، اعلام کرد.

صندلی پلاستیکی

صندلی دسته دار ناصر برای کسانی که می خواهند دستان خود برای مدتی روی دسته ها بگذارند و حالت ریلکس را برای خود ایجاد کنند مناسب است و به عبارتی دیگر اگر می خواهید دستان خود بر روی پاهای خود نگذارید این صندلی را می توانید انتخاب کنید.

افرادی که دارای اضافه وزن هستند، شاید به طور کامل نتوانند بر روی صندلی دسته دار بنشینند و اذیت شوند و یا حتی جا نشوند و این مورد بخاطر حجم محدود صندلی می باشد که با دسته ها بسته شده است.

اما در مقابل صندلی بدون دسته ناصر پلاستیک فضای بیشتری دارد و کسی که بر روی آن می نشیند می تواند به راحتی تکان بخورد و چپ و راست شدن برای او بسیار آسان خواهد بود و حتی می توانید بر عکس بر روی صندلی، به حالتی که دست ها را دور تکیه گاه حلقه کنید، بنشینید.

انواع صندلی بدون دسته ناصر پلاستیک چگونه می باشد؟

صندلی های بدون دسته ناصر پلاستیک از قدیم تاکنون تغییرات زیادی کرده اند که این تغییرات در شکل و فرم صندلی و همچنین رنگ بندی و طرح خود صندلی می باشد.

مدل شناخته شده صندلی بدون ناصر که تمام از پلاستیک می باشد و تک رنگ است تکیه گاهی با طرح نخلی و یا حصیری دارد که دارای پایه هایی سبک و ثابت می باشد. اما مدل های جدید امروزی صندلی بدون دسته ناصر دارای تکیه گاه های ضخیم تر و محکم تر هستند و همچنین با پایه های فلزی ترکیب شده اند تا وزن و فشار بیشتری را تحمل کنند.

میز پلاستیکی سفری

صندلی بدون دسته ناصر در مدل های جدیدی با پایه هایی موجود می باشد که به راحتی قابل جمع شدت و یا تا شدن هستند که می توان آن ها به راحتی پس از استفاده تا کرد و در گوشه ای قرار داد همچنین این مدل از صندلی های بدون دسته را می توان در صندق عقب ماشین قرار داد و آن ها را به هنگام بیرون رفتن از منزل و تفریح و یا مسافرت با خود برد چرا که سبب می شوند از سفر خود لذت بیشتری ببرید و خستگی کمتری را احساس کنید.

صندلی بدون دسته ناصر برای کودکان هم مناسب است؟

بله صندلی بدون دسته ناصر برای کودکان کاملا مناسب می باشد و همچنین برند ناصر پلاستیک انواع صندلی پلاستیکی دسته دار و بدون دسته را در سایز های کوچک با طرح های پرطرفدار کودکانه در رنگ های شاد تولید کرده است که کاملا مناسب کودکان می باشد و والدین می توانند طرح مورد دلخواه کودک خود را از برند ناصر پلاستیک خریداری کنند.

میز پلاستیکی مهدکودک

صندلی بدون دسته ناصر در اغلب مراکز آموزشی مانند مهد کودک ها مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این صندلی بسیار سبک و بی خطر بوده و کودک بر روی آن بسیار احساس راحتی می کند و در صورت فشار و پرت شدن صندلی هیچ گونه شکستگی صورت نمی گیرد و نه کودک آسیب می بیند و نه صندلی و هر دو سالم باقی خواهند ماند.

چگونه می توانم صندلی بدون دسته ناصر را مستقیم از شرکت تولیدی خودش خریداری کنم؟

اگر می خواهید به طور مستقیم از خود شرکت تولیدی ناصر پلاستیک صندلی مورد نظر خود را خریداری کنید باید به مراکز فروش این برند در تهران مراجعه کنید و در غیر این صورت می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی در عرض چند دقیقه به راحتی صندلی مورد نظر خود را با طرح و مدل دلخواه ثبت و سفارش دهید.

در صورت تمایل در روش خرید از فروشگاه های اینترنتی می توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *