میز پلاستیکی

برای ایجاد یک فضای نشستن در کنج اتاق یا محل کار، می توان از یک میز مربع پلاستیکی با ظرفیت ۴ نفره استفاده کرد. این میزها دارای استحکام بالا و طرح بدنه ساده می باشد و دکوراسیون کلاسیک به وجود می آورند.

میز مربع پلاستیکی

میزهای پلاستیکی دارای فروش بسیار بیشتری نسبت به میزهای شیشه ای و چوبی و فلزی هستند. علت این امر وزن پایین میز، جابجایی راحت، طرح و نقش زیبا، قیمت ارزان و دسترسی راحت تر می باشد.

مدل های میز پلاستیکی، مستطیلی، مربعی، گرد و بیضی شکل می باشند و در نوع پایه ثابت (تمام پلاستیکی) و مدل تاشو (پایه فلزی) ارائه می شوند.

صندلی پلاستیکی

میز مربع پلاستیکی معمولا دارای ظرفیت ۲ یا ۴ نفره می باشد و دارای جایگیری بسیار راحتی در فضاهای متفاوت است.

از میز مربع پلاستیکی می توان برای ایجاد یک فضای نشستن بسیار دنج در محل کار یا باغ ویلا و… استفاده کرد.

میز پلاستیکی ۴ نفره

میز مربع پلاستیکی دارای ظرفیت ۲ یا ۴ نفره می باشد و در انواع رنگ های سفید، قرمز، آبی، طوسی، قهوه ای، سبز، زرد، آبی و… ارائه می شود.

صندلی پلاستیکی

در برخی مواقع که مشتری به دنبال میز پلاستیکی ۴ نفره می گردد، میز مربع یا گرد پلاستیکی به وی پیشنهاد می شود.

میز پلاستیکی ۴ نفره معمولا دارای طول و عرض ۸۰*۸۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

نوع گرد این نوع میز دارای قطر حدودا ۹۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی سفری

برخی نیز ممکن است از میز مستطیلی به عنوان میز پلاستیکی ۴ نفره استفاده کنند که در این صورت فضای بیشتری را اشغال می کند.

میز پلاستیکی ساده

میز مربع پلاستیکی به عنوان ساده ترین نوع میز در بازار لوازم خانگی می باشد که با کمترین هزینه می توان یک فضای نشستن راحت را در خانه ایجاد کرد.

میز پلاستیکی سفری

امروزه دکوراسیون ساده و ایرانی به عنوان یک ایده خلاقانه و محبوب در میان مشتریان شناخته می شود. همه افرادی که تمایل دارند تا در محل زندگی یا محیط کار خود، یک فضای نشستن با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را ایجاد کنند، از صندلی و میز پلاستیکی ساده استفاده می کنند.

در واقع زمانی که مشتری می خواهد با کمترین هزینه، بهترین بهره برداری را داشته باشد، به دنبال میز و صندلی پلاستیکی ساده خواهد گشت.

خرید میز پلاستیکی

برای خرید میز پلاستیکی مربع و مستطیلی و گرد در انواع مدل ها، می توانید با مسئول فروش شرکت کارخانه پاساک پلاست ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ و لیست قیمت را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

میز پلاستیکی

امروزه جستجو و خرید اینترنتی باعث بازده بیشتر بازار برای فروشنده ها و همچنین مشتریان شده است. زیرا باعث کاهش حمل و نقل و افزایش بهره وری و هدفمند کردن خرید می شود.

خرید اینترنتی باعث می شود تا مشتریان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند، و همچنین آگاهانه ترین و ارزان ترین خرید را انجام دهند.

زیرا که همیشه قبل از خرید می توانند همه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی را بررسی کنند و با فروشنده ها تماس بگیرند. سپس ارزان ترین و اصلی ترین مرکز فروش را شناسایی کنند و خرید خود را تنها با یک تماس تلفنی، انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *